כרטיסי ביקור לעסקים
כרטיס ביקור הוא חלון הראווה לעסק שלכם, לא פחות מכל אלמנט שיווקי אחר (עלון מידע, קטלוג מוצרים, פרוספקט, אתר אינטרנט ועוד). כל אלו מהווים פריטים חיוניים בפרסום העסק ובשיווקו לקהלי היעד השונים. לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים - מבניין ועד המקצועות החופשיים - לכל תחום עיסוק יש את ז'אנר כרטיסי הביקור הייחודי לו. כמובן שתמיד גם אפשר לחרוג מהמקובל, ולעצב כרטיס ביקור מקורי לחלוטין, שאינו "נגוע" בארכיטיפים עסקיים מסוג כזה או אחר.
הצעד הבא, אחרי שהחלטנו שאנו רוצים להפיק כרטיסי ביקור לעסק, הוא להחליט למי פונים. כאן אפשר לברור מכמה אפשרויות: ניתן לפנות לבית דפוס מסודר, עם סוללת מעצבים גרפיים ומכונות דפוס המסוגלות לבצע הפקה גם מהיום להיום. האפשרות השנייה היא לפנות לגרפיקאי עצמאי - אלי אפילו מישהו שאתם מכירים באופן אישי. כך תוכלו לחסוך כסף ולקבל כרטיסי ביקור איכותיים לא-פחות. כמו כן - אפשר אף לעצב סקיצה אישית משלכם של כרטיס הביקור הרצוי לכם, ולהגיע מוכנים אל אנשי המקצוע. כל מה שהם יצטרכו לעשות הוא לבצע התאמות לביצוע ההדפסה, ולאחר מכן להפיק את הכמות הדרושה לכם.
כרטיסי ברכה לאירועים
כרטיסי ברכה וברכות בכלל נשלחו בין אנשים כבר לפני אלפי שנים, לציון חגים ואירועים אישיים. המנהג השתרש מאז ועד היום, והוא ממשיך להוות את אחת המסורות הממושכות ביותר בהיסטוריה האנושית. כרטיס ברכה הוא, בדרך כלל, מוצר-דפוס מאויר המביע רגשות וכולל ברכה כלשהי. לכל אירוע יש את כרטיס הברכה המיועד לו - ברכות לחתונה ולהולדת הילד או הילדה; כרטיס ברכה לבר ולבת המצווה, ברכה ליום הולדת ולכל אירוע אחר.
היום אפשר לקנות כרטיסי ברכה מוכנים לכל מטרה. אפילו בדואר ישראל כבר מזמן משווקים ברכות מאוירות ומצוירות, בטוב-טעם וברמת איכות גבוהה. למרות שהאינטרנט החליף במידה רבה את כל צורות התקשורת המסורתיות האחרות, ולמרות שכיום ניתן לשלוח כרטיסי ברכה וירטואליים לכל אחד בהינד עפעף, עדיין בוחרים רבים לשלוח ברכות אמתיות, עשויות נייר איכותי. נוהג זה נפוץ בעיקר בחגים העיקריים (בישראל - בעיקר בראש השנה ובפסח). אז כל מה שנשאר הוא להחליט איזה כרטיסי ברכה אנו רוצים לשלוח, והאם נרכוש אותם מוכנים או שמא נטרח ונעצב ברכות מקוריות משלנו בעבודת-יד.