הסיבה המקורית לפתח יישום פייסבוק היה לייצר הכנסות מפרסום. תלמידי מכללה ותלמידי תיכון רבים עשו אחלה כסף ע"י יצירת אפלקציות לפייסבוק.
אבל, עם יצירת סביבת פיתוח אפלקציות בפייסבוק יש סיבות חדשות נוספות לפיתוח יישומי פייסבוק.
- הפעל יישום פייסבוק שלך באתרי אינטרנט אחרים תשלום כסף. אפשרות זו מאפשרת למפתחי פייסבוק להרוויח כסף מחוץ ל פרסום בפייסבוק. בתור מפתח לפייסבוק אתה יכול לתת לאתרים אחרים לטעון את האפליקציה שלך בקלות - ולחייב את אתר האינטרנט אשר טוען אותה, אולחלופין, לחייב את משתמשי הקצה של האפליקציה. כמו כן ניתן לגבות תשלום עבורמוצרים וירטואליים.
- יישום פייסבוק עדיף על מודעותפייסבוק. אני לא בטוח אםמשרדי פרסום רבים או חברות מבצעות שיווק באינטרנט מבינות את זה - אבליצירת יישום פייסבוק נעשית בחינם. ואם היישום נבנה כהלכה, הוא יכול להיות נצפה ע"י הרבה מאוד אנשים. יישום בפייסבוק מעניין הרבה יותרמאשר סתם באנר (וממוקד יותר בגלל שהגולש נכנס עצמאית ליישום).
- אתה יכול לאסוף מידע נוסף. כמובן התקנון של פייסבוק מנועממך ההעתקת נתונים ישירות מהפייסבוק - אבל אתה מורשה לאסוף נתוניםכחלק מבקשת היישום של לקבלת פרטים. תחשוב על יישום חברתי פשוט שאוסף מידע מסקרים - זהו חלומו של כל משווק!
- מודעות פייסבוק יכולות למשוך אנשים אל אתר האינטרנט שלך. ספק פונקציות חלקית באתר פייסבוק ואפשר פיצ'רים נוספים באתרך שלך. כךאתה משתמש ברשת החברתית פייסבוק להפצת המידע בתוך האנשים ברשת ובוזמנית מפנה גולשים חדשים אל תוך אתר הבית שלך.
- ניתן להציג את היישום שלך גם בפייסבוק וגם באתר שלך. זו אחת התכונות הטובות ביותר של סביבת הפיתוח לאפליקציות בפייסבוק.כתוב קוד פעם אחת, והצג את היישום במקומות מרובים! כל הנתונים שתאסוףיקובצו במאגר נתונים אחד.
- השתמש במשתמשי פייסבוק שנרשמולאפליקציה שלך בכניסה לאתרך.המשתמשים בזבזו זמן רב בהזנת פרטיהם לפייסבוק, תאפשר להם להשתמשבמידע הזה באתרך. באמצעות התחברות פשוטה דרך פייסבוק לאתרך תוכל לקבלמידע כללי על המשתמשים ומידע חברתי.
בנוסף לפיתוח אפליקציות בפייסבוק כיום ניתן להשתמש ברשת החברתית באופן נרחב יותר מחוץ לפייסבוק באמצעות פרוטוקול ה"Open Graph". כפתורי לייק,מערכת תגובות ואלמנטים נוספים של הרשת החברתית יכולים להיות בכל אתר. בנוסף, באמצעות פרוטוקול Open Graph תוכלו להגדיר מהו כל עמוד באתרכם כחלקמתוך הרשת החברתית.