חפש מאמרים:
שלום אורח
21.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לפתח יישום פייסבוק?

מאת: יובל אורשררשתות חברתיות07/06/20101246 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסיבה המקורית לפתח יישום פייסבוק היה לייצר הכנסות מפרסום. תלמידי מכללה ותלמידי תיכון רבים עשו אחלה כסף ע"י יצירת אפלקציות לפייסבוק.

אבל, עם יצירת סביבת פיתוח אפלקציות בפייסבוק יש סיבות חדשות נוספות לפיתוח יישומי פייסבוק.

  1. הפעל יישום פייסבוק שלך באתרי אינטרנט אחרים תשלום כסף. אפשרות זו מאפשרת למפתחי פייסבוק להרוויח כסף מחוץ ל פרסום בפייסבוק. בתור מפתח לפייסבוק אתה יכול לתת לאתרים אחרים לטעון את האפליקציה שלך בקלות  - ולחייב את אתר האינטרנט אשר טוען אותה, אולחלופין, לחייב את משתמשי הקצה של האפליקציה. כמו כן ניתן לגבות תשלום עבורמוצרים וירטואליים.
  2. יישום פייסבוק עדיף על מודעותפייסבוק. אני לא בטוח אםמשרדי פרסום רבים או חברות מבצעות שיווק באינטרנט מבינות את זה - אבליצירת יישום פייסבוק נעשית בחינם. ואם היישום נבנה כהלכה, הוא יכול להיות נצפה ע"י הרבה מאוד אנשים. יישום בפייסבוק מעניין הרבה יותרמאשר סתם באנר (וממוקד יותר בגלל שהגולש נכנס עצמאית ליישום).
  3. אתה יכול לאסוף מידע נוסף. כמובן התקנון של פייסבוק מנועממך ההעתקת נתונים ישירות מהפייסבוק - אבל אתה מורשה לאסוף נתוניםכחלק מבקשת היישום של לקבלת פרטים. תחשוב על יישום חברתי פשוט שאוסף מידע מסקרים - זהו חלומו של כל משווק!
  4. מודעות פייסבוק יכולות למשוך אנשים אל אתר האינטרנט שלך. ספק פונקציות חלקית באתר פייסבוק ואפשר פיצ'רים נוספים באתרך שלך. כךאתה משתמש ברשת החברתית פייסבוק להפצת המידע בתוך האנשים ברשת ובוזמנית מפנה גולשים חדשים אל תוך אתר הבית שלך.
  5. ניתן להציג את היישום  שלך גם בפייסבוק וגם באתר שלך. זו אחת התכונות הטובות ביותר של סביבת הפיתוח לאפליקציות בפייסבוק.כתוב קוד פעם אחת, והצג את היישום במקומות מרובים! כל הנתונים שתאסוףיקובצו במאגר נתונים אחד.
  6. השתמש במשתמשי פייסבוק שנרשמולאפליקציה שלך בכניסה לאתרך.המשתמשים בזבזו זמן רב בהזנת פרטיהם לפייסבוק, תאפשר להם להשתמשבמידע הזה באתרך. באמצעות התחברות פשוטה דרך פייסבוק לאתרך תוכל לקבלמידע כללי על המשתמשים ומידע חברתי.

בנוסף לפיתוח אפליקציות בפייסבוק כיום ניתן להשתמש ברשת החברתית באופן נרחב יותר מחוץ לפייסבוק באמצעות פרוטוקול ה"Open Graph". כפתורי לייק,מערכת תגובות ואלמנטים נוספים של הרשת החברתית יכולים להיות בכל אתר. בנוסף, באמצעות פרוטוקול Open Graph תוכלו להגדיר מהו כל עמוד באתרכם כחלקמתוך הרשת החברתית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת דקור הוקמה בשנת 2005 ומתמחה בתחום בניית אתרים באינטרנט. דקור מתמחה בהקמה ותחזוקה של אתרי אינטרנט, אתרי תדמית, מערכות לניהול תוכן, חנויות מקוונות ומערכות סחר אלקטרוני . בין השירותים שדקור מציעה:

למידע נוסף - http://decor-d.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל אורשר

מאת: יובל אורשרבניית אתרים29/04/10996 צפיות
בניית תפריטים נכונים באתר תדמית הם אחד האספקטים החשובים כשאתה עוסק בבניית אתר תדמית. תפריט נוח וידידותי למשתמש הוא מהדברים שישאירו את המבקר שלך ליותר זמן ויוביל אותו בדיוק לאן שתרצה

מאת: יובל אורשרניהול תוכן14/04/101490 צפיות
היום יש המון דיבורים ברשת על השאלה איזו מערכת ניהול תוכן היא הטובה ביותר. מערכת ניהול תוכן יכולה להיות חינמים, בתשלום, מותאמת לצרכי הלקוח בדיוק או עמוסה בפונקציונליות מיותרת. במאמר זה אתמקד בשלושת מערכות ניהול התוכן החינמיות המוכרות ביותר ואסביר על ההבדלים בין כל מערכת ניהול תוכן.

מאת: יובל אורשרניהול תוכן07/04/101256 צפיות
מערכת ניהול תוכן היא כנראה הדבר הנפוץ ביותר ברשת כיום. מאחורי כל אתר המכיל יותר מכמה עמודים פשוטים (ולעיתים קרובות גם לאתר כזה) יש מערכת ניהול תוכן שתומכת בו לעדכון שוטף יומיומי. אך לצד היתרונות הרבים של מערכת ניהול תוכן יש כמה נושאי אבטחה שעל כל מנהל אתר לשים לב

מאת: יובל אורשרניהול תוכן04/04/101190 צפיות
רוב מערכות ניהול התוכן בקוד הפתוח לא מתפקדות כמו שצריך. מאמר זה עוסק בצורה הנכונה לבנות מערכת ניהול תוכן ומה צריכים להיות המאפיינים של מערכת ניהול תוכן טובה.

מאת: יובל אורשרעיצוב אתרים21/03/101161 צפיות
האינטרנט הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לעסקים קטנים. בעזרת בניית אתר תדמית כל עסק באשר הוא יכול לבלוט בתוך ים העסקים האחרים ולהראות את מרכולתו. אך לא כל בניית אתר תדמית יעשה את העבודה. אז איך בכל זאת תתבלט מהקהל? פשוט עקוב אחר 5 הכללים הבאים

מאת: יובל אורשרממשק משתמש17/03/101391 צפיות
משתמשים טועים. לא חשוב כמה תעצב את אתרך שיהיה נגיש לגולש ותיצור ממשק משתמש נוח - יהיו טעויות. אספקט חשוב שהרבה פעמים מתפספס הוא טיפול בטעויות ושגיאות. במאמר זה אגע בכמה נקודות שכדאי לשים אליהן לב כשבונים אתר תדמית השואף להיות נוח

מאת: יובל אורשרבניית אתרים15/03/101286 צפיות
אתר תדמית, כשמו כן הוא, הוא האחראי על תדמית העסק שלך בעולם האינטרנט. בעוד שבמציאות יכולה להיות לך חנות עם שירות אישי, עיצוב ייחודי ושיווק מוצלח - אם האתר שלך כושל כך ישתקף העסק שלך בעיני הגולשים.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/163013 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152967 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152482 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148738 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148217 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147983 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148258 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica