חברות היי טק הם הענקיות האמיתיות בשוק העבודה המודרני. סטארט אפים קטנים צצים בכל פינה לצד כאלה שעשו כבר את האקזיט הגדול, והשוק תחרותי מתמיד. מי שרוצה להשיג יתרון בשוק התחרותי חייב לחשוב מחוץ לקופסא ולנסות להשיג את תשומת ליבם של הלקוחות ושל המשקיעים בדרכים יצירתיות. הדרך הטובה ביותר למשוך תשומת לב היא להראות לעולם שאנחנו כבר שם. בני אדם הם יצורים ויזואליים - הם צריכים לראות דברים בכדי להאמין בקיומם ולהרגיש כי הם מוחשיים.
צילום אם כן הוא בדרך הטובה ביותר להעביר מסר. אולם העין האנושית רגילה לקבל עשרות מסרים במהלך היום ולכן מה שלא מושך באמת לא ייקלט - על הצילום עצמו חייב להיות מושקע ומוצלח ולהעשות בסטודיו לצילום מקצועי. אנשי מקצוע בתחום הצילום השיווקי הם המומחים להצגת פרטים ולו הפשוטים ביותר בצורה מפתה. האומנות מאחורי הצילום השיווקי טמונה ביכולתו של הצלם ליצור אינטראקציה רגשית בין הצופה לתמונה.
בין אם מדובר בפרטים מיניאטוריים אשר יש להנציח דוגמת שבבים, או בהמחשה של רעיון תפעולי עם מוצרים קטנים. כל פיתוח יכול לקום לחיים בתמונה מוצלחת ולהיות לכלי השיווקי החזק ביותר של החברה. הצילומים יכולים לשמש את החברה בפרסומים, עלוני מידע ואף במצגות עסקיות בפני משקיעים פוטנציאלים. כולם מאמינים במראה עיניים אז למה לא לספק להם אותו?
ענת זילברמן גנדלין מתמחה בצילום מוצרים שיווקי, צילום תכשיטים,צילום תדמיתי,פורטרטים, צילום סטודיו ועוד.