חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיוס לקוחות בעידן הרשת - 29 דרכים לאיסוף כתובות דוא"ל עבור העסק שלך

גיוס לקוחות בעידן הרשת - 29 דרכים לאיסוף כתובות דוא"ל עבור העסק שלך

מאת יוסי האפרתי*

בניית מאגר לקוחות והקפדה על שמירת קשר הם כלים שיווקיים יעילים ביותר לפיתוח העסק והצלחתו.
ישנן דרכים רבות ומגוונות להביא אנשים להירשם לרשימת דיוור חוקית של העסק. ריכזנו למענכם רשימה של 29 הדרכים היעילות ביותר לאיסוף כתובות דוא"ל – לכם נותר לגזור, לשמור ולבצע!

 

1. כרטיס ביקור - כלול הצעה להרשמה לניוזלטר בגב כרטיס הביקור שלך.
2. תערוכות וכנסים - הכן חוברת הרשמה לכל באי התערוכה או הכנס ובקש אתרשותם לשלוח דיוור אלקטרוני.
3. חתימת הדואר שלך - כלול קישור להרשמה לדיוור בכל חתימת דואר אלקטרונישאתה שולח.
4. פנקס כתובות- בקש מכל כתובות הדוא"ל שבפנקס הכתובות, כגון באאוטלוק אוב-Gmail, להצטרף לרשימה שלך.
5. אתרי מסחר מקומי – הצטרף לאתרים, שלח דוא"ל לחברי הקהילה, ספר עלשירותיך ובקש כי יירשמו לקבלת הניוזלטר שלך.
6. ערוך אירוע משלך - גלריות לאומנות, חברות תוכנה, חנויות, קמעונאים,יועצים ועוד - כולם יכולים לערוך אירוע משלהם ולבקש את המשתתפים להירשם.רבים מלקוחותינו העושים זאת אחת לרבעון מספרים על הצלחת השיטה.
7. מועדון יום הולדת – שלח הצעה להצטרף למועדון יום הולדת, והצע מתנהמיוחדת לנרשמים.
8. תמריץ לעובדים - שלם להם חמישה ש"ח על כל כתובת דוא"ל תקפה שהם מביאים –ומאגר הנרשמים יגדל פלאים.
9. כולם אוהבים חינם – הצע משהו בחינם כגוןPDF, סרטון הדרכה וכו' - והפוךאת המבקרים בדף לנרשמים כ opt-in בטופס הרשמה.
10. המלצת לקוחות - בקש מלקוחותיך להמליץ עליך. בתמורה, הצע להם הנחה.
11. Bouncebacks – אם נתקלת במיילים חוזרים, אל תתעלם מהם! שלח גלויה אוהתקשר ובצע עדכון של כתובת הדוא"ל שלהם.
12. החלפת קישורים -החלף קישורים עם בעלי ניוזלטרים אחרים. כלול בדיוורשלך קישור לדף ההרשמה שלהם ובקש מהם לכלול קישור מהדיוור שלהם לדף ההרשמהשלך.
13. קידום האתר SEO - הקפד לכתוב את תוכן האתר שלך עבור מילות המפתחהרלוונטיות לך. קידום נכון יאפשר לך להופיע במקום מרכזי בתוצאות החיפוש –יותר גולשים באתרך, יותר סיכוי להרשמה.
14. דיוור מתנות - שלח לאנשים מתנה ממשית – בקש לשם כך את כתובת הדוא"לוכתובת דואר למשלוח.
15. הצעה אטרקטיבית למימוש - אם ברשותך רשימה של כתובות דואר ללא דואראלקטרוני, שלח הצעה בדיוור ישיר, אשר ניתן לממשה רק אם נרשמים לרשימתהתפוצה שלך.
16. טופס opt-in - כלול טופס opt-in בכל דפי האתר שלך.
17. חלונות קופצים – התקן באתרך "שומר לעוזבים" - כאשר מישהו מנסה לעזוב אתהאתר שלך, יצוץ חלון ובו טופס הרשמת כתובת הדוא"ל.
18. שלח לחבר בדוא"ל - כלול בכל דוא"ל יוצא קישור "שלח לחבר", על-מנת שמישרוצה להעביר את המייל שלך לאדם אחר, יוכל לעשות זאת בלחיצת כפתור.
19. שלח לחבר באתר – אפשר אופציה זו גם לגולשים אקראיים. כלול קישור "שלחלחבר" בכל דף באתרך.
20. הצטרפות של "חברים של.." - כלול במייל קישור לטופס הצטרפות, גם לכאלושהמייל הועבר להם ע"י חבר אחר.
21. הצטרף לקהילות – צור חשיפה והשתמש במבצעים ואטרקציות על מנת לגרוםלמבקרים להירשם לרשימת הדיוור שלך.
22. "לאי-מייל בלבד" - הצע הנחות לרכישות ואפשר רק למשאירי כתובת דוא"לליהנות מהן.
23. טלמרקטינג – הדגש לאנשיך: כל עובד המדבר בטלפון, לא מנתק לפני ששאל אםאפשר להוסיף לרשימת התפוצה (ושולח מייל לאישור).
24. גירוי באמצעות תחרות - ערוך תחרויות בין עסקים שנרשמו לרשימת הדיוורבתמורה לפרס מחבילת המוצרים שלך - ובכל שבוע הכרז על הזוכה בעיתוןהאלקטרוני.
25. Tradeshows - סרוק את כל כרטיסי הביקור שאספת לתוך גיליון אלקטרוני,הקפד לבקש רשות לשלוח דיוור אלקטרוני וסמן את הכרטיסים מראש.
26. פייסבוק (1) - פתח קבוצה בפייסבוק והזמן אליה אנשים. שלח לינקיםמעניינים ותחזק אותה היטב. מדי פעם שלח לחברים, עמיתים ולקוחות בקשה להירשםלרשימת הדיוור.
27. פייסבוק (2) - כלול קישור מתוך הניוזלטר שלך לתוך חשבונות משתמשים, עלמנת להפיץ את הבשורה.
28. פייסבוק (3) - כלול טופס opt-in (טופס הרשמה) בדף האוהדים שלךבפייסבוק.
29. טוויטר - השמע ציוץ בכל פעם שקמפיין הדוא"ל שלך "עולה לאוויר" וכלולקישור אל מסע הדוא"ל.
*הכותב הינו מנכ"ל חברת אימייליון המתמחה בדיוור ישיר, הגדלת מאגרי לקוחותושיווק אינטרנטי מוכוון - תוצאותwww.doali.net

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי האפרתי
דואלי - דואר אלקטרוני ישראל
אימייליון אפיק לפרסום בע"מ.
טלפון נייד: 054-8051699
פקס מייל: 153-502-782614

קבוצת אימייליון/אפיק לפרסום

הרשמו עוד היום לסמינר השיווק של דואלי ובואו ללמוד עוד על שיווק וקידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי האפרתי

מאת: יוסי האפרתידיוור אלקטרוני12/09/101394 צפיות
סוגיית מסנני הספאם, המונעים הגעתו של דואר זבל לתיבת ה-inbox שלכם, מעסיקה לא רק את מפיצי הספאם למיניהם, אלא גם בעלי עסקים רבים - המנסים לשלוח דוא"ל לגיטימי ושגרתי ומוצאים עצמם עוסקים בבעיות עבירות, ברשימות שחורות, במיילים חוזרים ועוד. במאמרי זה אציג בפניכם מספר טיפים יעילים ומוכחים לאישור המיילים, להגברת עבירותם ולקבלה מיטבית שלהם ב-inbox של לקוחותיכם.

מאת: יוסי האפרתיצדק חברתי28/07/091409 צפיות
מאות ניצולי שואה ומשפחות קורבנות שואה הפגינו היום נגד בנק לאומי, בעת התכנסותה של האסיפה השנתית הכללית של הבנק בדרישה להחזיר את כספם של אלפי נספי שואה המוחזקים בידו ע"פ נתוני החברה להשבת נכסים, בבנק לאומי מוחזקים כיום כ- 4,000 חשבונות של נספי שואה בהיקף של למעלה מ- 300 מיליון שקלים, זאת מתוך סך החשבונות המוחזקים בחמשת הבנקים המרכזיים בישראל בהיקף של למעלה מחצי מיליארד ש"ח.

מאת: יוסי האפרתידיוור אלקטרוני28/07/091525 צפיות
בוא נדמה שיש לכם עסק, מספרה ועיצוב שיער. אתם שואפים להגיע לקהל של גברים צעירים המחפשים מודרניות ועיצובי שיער אטרקטיביים. חלק מהשירותים שלכם זה לבנות לכל אחד עיצוב המתאים בדיוק לתווי הפנים ולקווים האישיים שלו. באתר שלכם אתם בונים טופס פשוט, משהו כזה: "גברים, עיצוב השיער שימשוך אליכם את כל הבחורות. קבלו הדגמת חינם במייל הבא."

מאת: יוסי האפרתיהודעות לעיתונות - כללי28/07/091412 צפיות
החברה לאיתור ולהשבת נכסים של נספי שואה מגישה היום תביעת ענק על כ- 300 מיליון ש"ח כנגד בנק לאומי על החזקת נכסיהם של אלפי נספי שואה יו"ר החברה, מנחם אריאב: "התנהלותו של בנק לאומי מקוממת ומהווה הפרה בוטה של החוק. אנו מצפים מהנהלת הבנק לפעול להשבת רכוש הנספים ולסייע לנו לתקן עוול היסטורי של 65 שנה"

מאמרים נוספים בנושא דיוור אלקטרוני

מאת: דודישדיוור אלקטרוני06/12/142498 צפיות
מערכות דיוור אלקטרוני נמצאות איתנו כבר כמה שנים טובות. בהתחלה חשבנו ששיווק דרך אימייל הוא קל, כל מה שאנחנו צריכים זה להתחבר למערכת דיוור אלקטרוני, לשרבט כמה משפטים אודות החברה שלנו או אודות מוצר נפלא שהתחלנו למכור, והלקוחות ינהרו אלינו כמו מוסלמים המגיעים למכה בעת החאג'.

מאת: אלעד ציוןדיוור אלקטרוני08/12/138425 צפיות
כיצד לשווק נכון באימייל?

מאת: מיכאל רומנסקידיוור אלקטרוני16/09/132535 צפיות
כדי להצליח ולשמור על רלוונטיות בעולם התחרותי של היום, עסקים וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם לקפוא על השמרים. כדי לשמור על פלח שוק וגם כדי להגדיל מכירות חשוב לשמור על קשר עם לקוחות קיימים ולמצוא כל העת לקוחות חדשים. למרבה המזל, הטכנולוגיה המודרנית מאפשרת לעשות כל זאת ואף יותר באמצעי מתוחכם של שליחת מיילים בכמויות. עם זאת, חשוב לעשות זאת נכון ועדיף לצורך כך לעבוד עם המקצוענים בתחום.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132154 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132397 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132289 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: אורי ממוןדיוור אלקטרוני02/07/132090 צפיות
שיווק באימייל הינו מהאמצעים היעילים והרווחיים ביותר שקיימים ברשת באינטרנט, ומהווה מרכיב מהותי בכל אסטרטגיית שיווקית המתמקדת במדיום זה. במאמר זה נעסוק בדרכים הנכונות לשווק באימייל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica