ההשקה תלווה בקמפיין רחב היקף הכולל פרסום בטלוויזיה, פעילות אינטרנט, עיתונות, רדיו, ופעילות קד"מ בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון ש"ח
תלמה מקבוצת יוניליוור, המובילה את קטגורית הדגנים בישראל, מציגה חדשנות בתחום דגני הילדים – שוגי בטעם תות בננה – דגני ילדים בצבעים וצורות של תות ובננה, ללא צבעי מאכל. השקת המוצר תלווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי בהשקעה כוללת של כ- 5 מיליון ₪.
דגני שוגי בטעם תות בננה מציעים לראשונה בשוק הדגנים לילדים – דגנים צבעוניים ללא שימוש בצבעי מאכל. המוצר החדש, אשר זכה לציונים טובים במבחני טעימה בקרב ילדים, עשוי דגנים תפוחים בשתי צורות וטעמים אהובים על ילדים: בננה – בצבע צהוב, וכדור דמוי תות– בצבע ורוד. הצבעים בדגנים מתקבלים בזכות טכנולוגיית ייצור המשלבת רכז טבעי אשר בבסיסו יש פירות וירקות.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק דגני תלמה: "ילדים אוהבים ומחפשים צבע, צורה וטעם במוצרי מזון. כמובילי תחום דגני הבוקר אנו רואים עצמנו מחוייבים לתת מענה לצרכים אלה, כמובן מבלי לפגוע בערכים התזונתיים של המוצרים. אנו גאים להציע לשוק מוצרי פרי פיתוח של החברה המציע לראשונה בשוק הדגנים בארץ, דגנים צבעוניים ללא צבעי מאכל. אנו בטוחים כי הדגנים החדשים יוסיפו לתפריט ארוחת בוקר של הילדים חוויה צבעונית מעוררת דמיון, ויהוו פתרון לכל אותן אמהות שמקפידות שלא להכניס הביתה מוצרים עם צבעי מאכל."
אורנה לוי, דיאטנית ראשית ביוניליוור ישראל: "בישראל של השנים האחרונות ישנה עלייה במודעות לסיכונים הנובעים מחלק מצבעי המאכל, ורוב הצרכנים מצהירים שחשוב להם כי מוצרי מזון לא יכילו צבעי מאכל מלאכותיים. כאשר מדובר במוצרים לילדים, ההתנגדות של הצרכן הישראלי לצבעי המאכל הללו אף גוברת. שוגי בטעם תות בננה פותח במטרה להוות פתרון להעשרת תזונת הילדים מבלי לפגוע בטעם האהוב ובחוויית האכילה, ובמטרה להקנות להם הרגלים של אורח חיים בריא כמבוגרים".
השקת שוגי בטעם תות בננה תלווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי שיכלול טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו וקד"מ.
דגני שוגי בטעם תות בננה מוצעים לצרכן במחיר של 19.99 ₪ - 21.99 ₪ לאריזה במשקל- 375 ₪. המוצר כשר פרווה ומוצע גם בכשרות בד"צ.
קטגורית הדגנים נאמדת ב- 600 מיליון ₪ . הקטגוריה מובלת על ידי מותג תלמה המחזיק בנתח שוק של כ- 58% (נילסן, כספי, 2009).
קטגורית דגני הילדים נאמדת ב275 מיליון ₪. בקטגוריה זו מחזיקה תלמה בנתח שוק של 61% עם המותגים האהובים שוגי וקוקומן.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, דאב, וזלין, אקס, בדין, סיף, פינוק ועוד.
במסגרת מגמת הויטליטי (חיוניות) של יוניליוור, שערכיה – בריאות, נוחות והנאה, פועלת יוניליוור כל העת לפיתוח מוצרים טובים יותר למען לקוחותיה, לשדרוג הערכים התזונתיים של מוצריה ולשמירה על מגוון, חדשנות ואיכות של כלל מותגיה.