מחלבת טרה בפעילות ייחודית לקראת חג שבועות תש"ע.
לקראת החג מחלבת טרה משיקה שני מוצרים חדשים: גבינת קרם שמנת בטעם פלפל שחור גרוס וגבינה לבנה 5% באריזת 750 גרם
מחלבת טרה מעלה לקראת החג, קמפיין T.V רחב היקף בכיכובו של מנשה נוי.
"מחלבת טרה" תשקיע כ-3 מיליון ₪ בפעילות לפני חג שבועות: השקת מוצרים חדשים, קמפיין טלוויזיה ומגוון פעילויות שיווק מיוחדות לכבוד החג.
מחלבת טרה יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת לרגל חג שבועות 2010 - חג החלב. במסגרת הפעילות מעלה המחלבה קמפיין טלוויזיוני רחב היקף בכיכובו של מנשה נוי, משיקה מוצרים חדשים ויוצאת במבצעי מכירות ופעילות קד"מ נרחבות ברשתות השיווק וחנויות ברחבי הארץ.
כחלק מהפעילות המיוחדת יעבור רכב ממותג כתמי פרה ולוגו המחלבה ברחבי הארץ ויציע טעימות ממגוןן מוצרי החלב של טרה. ברשתות השיווק יתקיים מבצע מיוחד - "נתפסת-קיבלת" במסגרתו תעבור סיירת דיילים מיוחדת שתבדוק את עגלות הקונים ברשתות השיווק.
לקוח שבעגלת הקניות שלו "יתפסו" מוצרי חלב של טרה יקבל במתנה - כפפה לאחיזת סירים חמים בעיצוב מיוחד של כתמי הפרה. פעילויות אלו יתקיימו בנוסף לפעילות דיול רחבה ברשתות השיווק ובסופרים הגדולים ברחבי הארץ.
לכבוד החג משיקה מחלבת טרה שני מוצרים חדשים בעולם הגבינות:
גבינה לבנה 5% באריזת 750 גרם – מושקת לכבוד החג באריזה משפחתית חסכונית בגביע המכיל 750 גרם. הגבינה הלבנה באריזה החדשה היא אותה גבינה טעימה ומוכרת אשר נמכרת היום בגביעי ה- 250 גר' וה- 500 גר'. האריזה החדשה של 750 גר' הינה אריזת חסכון המתאימה במיוחד לצריכה המשפחתית וכן לאפייה ובישול, אשר בחג השבועות הינם מאוד פופולרים.
גבינת קרם שמנת פלפל שחור גרוס – גבינת קרם שמנת 5% במרקם עשיר ובטעם מעודן של פלפל שחור גרוס. גבינת קרם שמנת 5% מומלצת למריחה על לחם רגיל או קלוי לצד סלט להעשרת הארוחה. מחלבת טרה ממשיכה לחזק את מעמדה כשחקן שני בקטגוריית הגבינות קרם שמנת. הטעם החדש מתווסף לשלושת הטעמים הקיימים: טבעי, זיתים ושום שמיר.
המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי החלב של טרה ובראשם גבינת טוב טעם המצוינת אשר מהווה את ליבת הבישול, אפייה ועשיית מאכלי החלב של חג השבועות.
לאחרונה השיקה טרה שמנת מתוקה עמידה 38% שומן (עושה דיאטה? הגבינה לא ממש מרזה...) אשר הוכיחה את עצמה באיכויות ההקצפה והפכה את טרה לשחקן השני עם נתח שוק של 14.2%. שמנת מתוקה הינו מוצר פופלורי מאוד בחג השבועות וניצרך להכנת מגוון רחב של מנות עיקריות ואחרונות.
ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק:"השקת המוצרים הם חלק מהמשך התחדשות מחלבת טרה. לאור התגובות המצוינות שקיבלנו לטעם ולמרקם של גבינות טרה, החלטנו להשיק לקראת חג השבועות גבינה לבנה באריזה גדולה שעונה על צרכי החג ולגוון עם טעם נוסף בסדרת גבינות השמנת כאופציה נוספת לגיוון הארוחה".
דנה אבשלום, מנהלת תחום שיווק טרה:"מעבר להשקת המוצרים החדשים וכחלק מהכבוד שאנו רוחשים לחלב, לפרות ולרפתנים, נרענן את עיצוב קרטוני החלב של טרה בסדרה חגיגית לחג. חג שבועות שמח!".