חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יש לקחת בחשבון את נפח תעבורה וזמינות שרתים בעת רכישת חבילת אירוח אתרים כאשר רוצים להשקיע בתהליך קידום אתר החברה במנועי חיפוש ?

בעת רכישת חבילת אחסון אתרים יש לקחת בחשבון מספר רב של מאפיינים של החבילה לרכישה, אך קיימים מספר מאפיינים שאליהם יש להתייחס ביתר קפדנות והם:

  1. נפח תעבורה
  2. זמינות שרתים

ועכשיו נפרט כל אחד מן המאפיינים הנ"ל ונסביר למה הם חשובים כל-כך:

נפח תעבורה – כל שרת ווב מחובר לשדרת האינטרנט המרכזית באמצעות חיבור אופטי ובכך מובטחת מהירות גבוהה של תעבורת נתונים משרת לגולשים ומגולשים לשרת האינטרנט, אך לעיתים קרובות יכול להיווצר מצב של צוואר בקבוק, כאשר מורגשת איטיות רבה בכל הקשור לתעבורת נתונים וכל זה עקב בקשות רבות, אשר מגיעות מגולשים רבים להציג מידע מסוים של אתר כזה או אחר, אשר מאוחסן על השרת.

על מנת לפתור בעיות בסוג זה, חברות אירוח אתרים מקצות נפח תעבורה מסוים בפרק זמן מוגדר מראש (בדרך כלל מדובר על תקופה של חודש) עבור כל חבילת אחסון, שהן מציעות ללקוחות שלהם, כאשר ככל שחבילה מתקדמת יותר מבחינת מאפיינים שלה, גדל גם נפח התעבורה החודשית של החבילה.

במידה ואתר של לקוח מסוים הגיע למכסה החודשית של תעבורה החודשית לפני סיום התקופה (חודש), אתרו יורד מן האוויר (לא מוצג לגולשים המבקשים מידע מתוך האתר) ובמקום זה מוצג דף ובו ההודעה, אשר מסבירה את הסיבה לאי הצגה.

זמינות שרתים – שרת האינטרנט הינו מחשב בעל יכולת שרידות גבוהה (חומרה) תוך שילוב של תוכנה מיוחדת הנקראת שרת ווב, לרוב מדובר על מוצר המשולב במערכת הפעלה ווינדוס, שרת אינטרנט בשם IIS או חלק של מערכת הפעלה לינוקס, שרת ווב בשם APACHE שמבטיחים עבודה סדירה עם שאיפה לאחוז נמוך במיוחד של תקלות בפרק זמן המוגדר מראש (חודש, רבעון או שנה).

אך למרות שחברות אחסון אתרים שואפות להגיע לאחוז נמוך של תקלות וזמן מרבי באוויר, קורים מקרים, בהם אתר האינטרנט אינו זמין ויחד עמו כל האתרים האחרים, המאוחסנים עליו עד לפתרון סופי של התקלה. לצורך פתרון מהיר ככל הניתן של תקלות מסוג זה, לכל חברת אירוח המכבדת את עצמה, קיימים שרתי גיבוי לשרתים מרכזיים, שהם למעשה העתק מדויק של שרתים מרכזיים הפעילים במתכונת 24 שעות ביימה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה וכל המטרה שלהם, לגבות את השרתים המרכזיים בעת התרחשות תקלה, כך מבטיחות חברות אחסון, אחוז גבוה של זמינות שרת האינטרנט.

ועכשיו, לאחר שהסברנו את שני המאפיינים - נפח תעבורה וזמינות שרתים, נעבור לנושא קידום אתרים במנועי חיפוש ונסביר מהו הקשר בין תהליך הקידום ומאפיינים של חבילת אחסון.

כאשר מדברים על תהליך קידום אתרים, בעצם מתכוונים לפעולות מחזוריות שחברות קידום אתרים במנועי חיפוש מבצעות באתר המקודם, בכדי להגיע לתוצאות הרצויות – הופעת אתר המקודם בתוצאות חיפוש, גבוה ככל הניתן, כאשר במהלך תהליך האופטימיזציה עובדים עם צד הטכני של האתר וצד התוכני שלו.

כל חברת קידום אתרים מציינת בפני הלקוח עובדה, כי ככל שאתר החברה מתעדכן באופן סדיר בתכנים מקוריים ומעניינים, כך תהליך הקידום הופך להיות יעיל יותר. ברגע שמנועי חיפוש מזהים עדכונים רבים בתכני אתר המקודם, הם מבקרים בין דפי האתר בתדירות גבוהה יותר וכך מבטיחים כי עותק האחרון של דפי האתר בשרתי של מנועי חיפוש יהיה העדכני ככל האפשר.

ועכשיו הגענו לנקודה הכי חשובה – במידה ומנוע חיפוש יבקר באתר המקודם בעת התרחשות אחד מן התקלות שתוארו מעלה (או שתיהן באותה עת):

  1. אי הצגת אתר עקב חריגה בתעבורה החודשית
  2. אי הצגת אתר עקב אי זמינות שרת האינטרנט

רוב הסיכויים כי עותק החדש של דפי האתר יהיה דף שגיאה ובה תיאור מהות הבעיה במקום תוכן המקורי של אתר המקודם, דבר שבהחלט יכול לפגוע במיקומי האתר בתוצאות החיפוש.

לא בטוח כי התרחשות חד-פעמית של התרחיש שתואר מעלה, יפגע קשות באתר, אך במידה ותקלות מסוג זה חוזרות על עצמן בתדירות גבוהה, קיים סיכוי גבוהה מאוד כי אתר יאבד את מעמדו, אשר קיבל בתוצאות החיפוש ויהיה מאוד קשה להחזיר אותו לשם, לכן יש לבדוק בקפדנות את המאפיינים האלה לפני רכישה בפועל של חבילת אחסון אתר החברה ומדי פעם לבדוק שאתר באמת באוויר ולא מוצגת הודעת שגיאה כלשהי ואם זה המצב, יש לטפל במיידית בבעיה, אחרת האתר בסכנה.

אירוח אתרים על שרתים מהירים ומאובטחים
www.hostingzone.biz

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SeoLabs.biz קידום אתרים במנועי חיפוש
HostingZone.biz אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לאוניד אוסטרובסקי

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים03/07/101220 צפיות
לעיתים בעת הביקורים באתרי האינטרנט השונים ניתן לראות אתרים מלאים בתוכן איכותי וייחודי, אך עדיין אותם האתרים אינם נמצאים במיקומים מובילים לתחום שלהם. לעומת זאת אתרים אחרים שתוכן שלהם לא תמיד משביע רצון, אך עם זאת הם ממוקמים די גבוה בתוצאות חיפוש במנועי חיפוש מובילים וככל הנראה עקב המיקום, נהנים מכמות ביקורים נכבדת.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיעסקים מקוונים15/03/101521 צפיות
באינטרנט של ימינו קיימים לוחות מודעות רבים שמאפשרים לכל אחד מאיתנו לאתר כמעט כל פרט שיעלה בדעתנו במחיר סביר ובמבחר יצרנים ורמות מחירים. אין ספק שיצרן ושנת יצור, רמת התקינות של הפריט ושמירתו ע"י בעליו, ישפיעו רבות על המחיר הסופי, אותו נרצה לשלם בעבורו.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים25/02/101415 צפיות
לפני תחילת קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, קיים צורך בביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק בכדי שבסוף התהליך להגיע לאוצר מלים נרחב ומקף במאה אחוז את תחומי פעילות חברה. לבצע מחקר מילים מעמיק, יעזור כלי של גוגל אדוורדס (פרסום בגוגל). הכלי מאפשר הקלדת מספר ביטויים ומילות מפתח אל תיבת טקסט ולאחר הפעלתו, תתקבל רשימת מילים מורחבת וכוללת עשרות ואף מאות ביטויים הקשורים לביטויים, אותם הקלדנו בתחילת העבודה, אל תיבת הטקסט

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים17/12/091325 צפיות
בניית אתרים היום חייבת להיצמד לכללים מאוד ברורים בהקשר לקידום אתרים במנועי חיפוש, כאשר בין הנושאים החשובים ניתן לציין נקודות הבאות: מערכת ניהול תוכן לפני שנים רבות היה נהוג לבנות אתרים סטטיים, בהם לא שונה תוכן מאז עלייתו לאוויר וכל שינוי שמפעילי אתרים היו צריכים לבצע באתר, היו צריכים לפנות לחברות בניית אתרים לטובת השינוי, שהעלה פלאים את עלות תחזוקה של האתר

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091424 צפיות
בעת קבלת החלטה לבנות אתר לעסק, הצרכן הנבון תמיד יבצע סקר שוק מעמיק במטרה לקבל מספר הצעות מחיר לקבלת החלטה בנוגע לחברת בניית אתרים שדרכה יוזמן בסופו של הדבר המוצר - אתר האינטרנט. אך לאחר קבלת הצעות מחיר ראשונות, יהיה ניתן להבחין במחירים גבוהים יחסית לשרות ולא לכל חברה יהיה לכך תקציב.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091330 צפיות
יש עסקים שכבר מזמן מנצלים את עצמה של רשת האינטרנט לטובת הגדלת מחזור המכירות שלהם, כאשר הרשת מהווה ערוץ שיווק נוסף לערוצים מסורתיים, כגון פרסום בשלטי חוצות או רכישת שטחי פרסום בעיתונות כתובה.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים02/10/091254 צפיות
לעיתים קרובות החלטה לבצע תהליך קידום אתר החברה ולצורך כך, להיעזר בשרותיה של אחד מחברות קידום אתרים בארץ, מתקבלת בעת שלחברה קיים אתר הכולל מספר מצומצם מאוד של עמודים, כאשר לרוב המידע לא מעודכן, כולל פרטי התקשרות, האתר יכול לתת לגולש שגיאות רבות בעת הביקור ועוד מכשולים רבים לגולש שמבקר באתר.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173580 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176274 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163179 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153179 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152704 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152905 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152609 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica