להשקת אתר תדמית באינטרנט היתרונות הבאים:
1. פלטפורמה הרבה יותר זולה ויותר גמישה מאשר פרסום מודפס -
עולם האינטרנט מאוד שונה מהפרסום בדפוס כי מרחב הפרסום הוא זול, נגיש, והפרסומת שלך תישאר לתקופה ארוכה של זמן. כמו כן את התוכן ניתן לשנות מבלי לבקש ממישהו לעשות את זה בשבילך (אם אתה משתמש במערכת ניהול תוכן – CMS). בנוסף אתה יכוללהגיע לקהל רחב יותר.
זה לא אומר שאתה לא צריך להשתמש בצורות אחרות של פרסום בכלל. אתה יכול להשתמש בו כך שיפתה אנשים לבקר באתר התדמית שלך כדי לברר על החברה שלך.
2. הרחבת קהל יעד
האינטרנט איפשר לעסקים לפרוץ את המחסומים הגיאוגרפיים ובכך להפוך אותם לנגישים, למעשה, מכל מדינה בעולם. כל לקוח פוטנציאלי עם גישה לאינטרנט יכול להגיע לעסק שלך.
3. גיוון תזרימי הרווחים
אתר תדמית אינו רק מדיום עבור ייצוג החברה שלך, אלא גם צורה של תקשורת שממנה כולם יכולים לרכוש מידע. ניתן להשתמש בתקשורת כדי למכור שטחי פרסום לעסקים אחרים.
דוגמה טובה היא חברת קייטרינג שבאתר התדמית שלה פרסומות לעסקים כגון מארגני אירועים, חברות השכרת ציוד אלקטרוני, וכו'.
4. זמינות 24\7
כעת לא תצטרך להודיע ללקוחות שחנותך סגורה, ובכך להפסיד לקוחות. עם אתר תדמית הפועל כל השנה, כל יום ובכל שעה – לא תפסיד לקוחות. אנשים יוכלו לבקר באתרך בשביל לקבל את המידע אותו חיפשו, או אפילו לרכוש מוצרים ושירותים דרך האינטרנט (אם הינך מפעיל מערכת מסחר אלקטרונית \ חנות וירטואלית).
5. נוחות ללקוח
הרבה יותר נוח לאדם המחפש מידע אודות מוצר כלשהו לבדוק באינטרנט מאשר להגיע פיסית לחנות.
הלקוח הפוטנציאלי יכול לבקר באתר התדמית שלך בכל פעם שהם מעוניינים בשירות מסויים בלי לצאת מתוך ביתם, בלי הסחות הדעת והלחצים הקיימים בעולם האמיתי.
אתר תדמית הוא מדיום שירות בעצמו. למשל, במקום לחכות בתורות ארוכים בשביל לנהל דברים בחשבון הבנק שלך, עכשיו אתה יכול לעשות את זה באופן אלקטרוני באמצעות אתר האינטרנט הבנק.
6. הוספת ערך וסיפוק
בעזרת אתר תדמית לעסקך תוכל להציע ללקוח שירות אישי, המוסיף ערך מוסף לשירותים שלך. דבר זה יוביל לחוויית צריכה טובה יותר ללקוח ושביעות רצון, דבר המבטיח שאותו לקוח יחזור גם בפעם הבאה.
אתר האינטרנט שלך יכול להוסיף גם ערך בדרכים אחרות, על ידי מתן טיפים ועצות ללקוחות שלך בעודם הולכים בעולם שלאו דווקא מוכר להם – עולם תוכן של עסקך. אפשרות זו תעזור להם לזכור אותך טוב יותר.
7. קביעת שיטת מכירות
ע"י בחינת גישות מכירה שונות שעבדו לך בעבר, תוכל לבחור את הגישה הטובה והרווחית ביותר וליישם אותה על אתר התדמית. בכך לא תצטרך לאמן אנשי מכירות שוב ושוב ולחכות שייכנסו לראש שלך ושל העסק שלך.
8. שפר את אמינותך
אתר תדמית מאפשר לך לספר ללקוחות פוטנציאליים מי אתה ולמה אפשר לתת בך אמון. למעשה, אנשים רבים משתמשים באינטרנט בשביל לעשות מחקר לפני רכישה, כך שהם יכולים לקבוע לעצמם אם מותג או ספק מסויים ראוי לאמון שלהם, ובכך להחליט האם אתה תהיה זה שיספק את הסחורה או מישהו אחר.
האינטרנט גם מאפשר שיווק וירטואלי שבו מבקרים באתר שלך מפיצים ביקורות חיוביות על העסק שלך – כלומר אתה נותן ללקוחות שלך לעשות את השיווק שלך!
9. מיקום החנות המוחשית שלך
לקוחות יכולים להיות מתוסכלים מאוד כשהם מחפשים את החנות שלך והולכים לאיבוד. תוכל לעזור להם ע"י פירסום מפה באתר האינטרנט שלך, אשר תציג את הכיוונים וציוני דרך בצורה גרפית. תוכל להוסיף אופציה בה הלקוח הפוטנציאלי יוכל להדפיס את המפה כשירצה להגיע לחנות שלך.
כמו כן, אם לאחרונה עברת למיקום חדש, תצטרך להמתין לגליון 'דפי זהב' הבא לפני שאנשים יוכלו להבין איפה אתה נמצא כרגע. בגלל שאתר תדמית הוא גמיש אתה יכול לשנות את התוכן שאתה רוצה (עם מערכת ניהול תוכן), לשנות פרטי קשר באופן מיידי ולהוריד את הסיכון של אובדן הלקוחות בעת מעבר למיקום חדש.
10. הזדמנות צמיחה
אתר תדמית משמש כפלטפורמה למשקיעים פוטנציאליים, דרכה תוכל להראות להם מהי החברה שלך, מה השיגה החברה ומה תוכל להשיג בעתיד.
11. שיווק Two-way communicative
לקוחות יכולים במהירות ובקלות לתת משוב על המוצרים ו/או לגישת השיווק שלך.
12. מחקר שוק בזול
אתה יכול להשתמש באתר למטרות מחקר, ע"י סקרים למבקר, נתונים סטטיסטיים באתר התדמית שלך (כדי לגלות במה הלקוחות שלך מעוניינים והדפים אליהם הם נכנסים) ולגלות איך הם מרגישים על היבטים מסוימים בהעסק שלך ועל הדרך בהאתה עושה עסקים.