סרטי תדמית
בעולם המוצף באינפורמציה כתובה, תרבות הקריאה של לקוחות נעשית יותר ויותר מורכבת. מחקרים הוכיחו כי תרבות הצריכה האינטרנטית סבלנית פחות עם המילה הכתובה בהשוואה לקריאת עיתון או מודעה בדפוס. נוסף על כך ערוצי תקשורת אלטרנטיבים שקמו דוגמת Youtube.com ואחרים מרגילים את הלקוחות המודרניים לצריכת מידעים ממוקדים ומתומצתים. זוהי בדיוק הנקודה בה אפשר למדוד את הרלוונטיות של סרטי תדמית .
עבור מי מופקים סרטי תדמית
סרטי תדמית נעשים עבור בעל עסקים המעוניינים להעביר מסר מדוייק לקהל יעד ממוקד. סרטי תדמית על פי רוב אורכים עד שלוש דקות בלבד, אולם האימפקט של סרט תדמית יכול לרתק את הצופה יותר מכל מדיום אחר. על סרטי תדמית טובים להעביר את כל המידע אודות בעל העסק השירות והתועלת ממנו, כך שבסופם של סרטי תדמית לצופה נותר לשאול רק שאלה אחת: איפה חותמים? סרטי תדמית מעולים עבור גיוס משקיעים, שכן צפיה בו או פרזנטציה המועברת סביבו יכולה לחסוך שעות של מצגות מפרכות שלא כל בעל עסק מוכשר אליהן. יכולת "סגירת עסקה" בעזרת סרטי תדמית גבוהה לאין שיעור מכל דרך אחרת. לכן רבים העסקים הבוחרים להפיק עבורם סרטי תדמית ככלי שיווקי וכעזר פרזנטטיבי.
הפקת סרטי תדמית
סרטי תדמית הנם פרי עבודה מאומצת של צוות ההפקה ובעל עסק. סרטי תדמית מנצח הנו תולדה של עבודה משותפת המגלמת את פלח השוק של כל עסק ועסק. מעוניינים לדעת עוד על הפקת סרטי תדמית ועלויות?