חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

ברוך יצחייק - הבלוג על מכירות ועוד מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
   
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת ברוך יצחייק - הבלוג על מכירות ועוד  
 

בוא, בוא… יא מתלונן, בוא!

מאת: ברוך יצחייק - הבלוג על מכירות ועודניהול21/10/091173 צפיות
להקשיב לתלונות. לאסוף אותן, ללמוד אותן, להפיץ אותן, לתחקר אותן. תלונות של לקוחות, עובדים, משתמשים, אפילו ספקים. תלונות הן כלי מעולה – והן חינם. תלונות מלמדות על פער בין הציפיות למציאות, בין הרצוי למצוי, בין המוצהר למבוצע. תלונות מצביעות על הליך או נוהל לקוי, הכשרה חסרה או לא מתאימה, עובדים שהתרשלו, ספקים או קבלני משנה שכשלו, ובמקרים חריגים – על לקוחות שיש לפטר.
למאמר המלא...

שיקוף, שקיפות ותשקיף

מאת: ברוך יצחייק - הבלוג על מכירות ועודניהול10/09/091089 צפיות
אחת ליום, שבוע או חודש אוסף מנהל המכירות את אנשי המכירות, כולם או לפי מחלקה, לישיבה. חלק מזמן הישיבה מוקדש לתחקיר, שיקוף, או ניתוח אירוע מכירה (אחד או יותר)של נציגי המכירות.
למאמר המלא...

איך לשחוק במהירות את נציגי המכירה שלכם

הנה כמה מהדרכים הנפוצות ביותר לשחיקה מהירה של נציגי המכירה כמעט בכל ענף ובכל ארגון:
למאמר המלא...

כשנציגי המכירות פוחדים מלקוחות

מאת: ברוך יצחייק - הבלוג על מכירות ועודניהול01/09/091082 צפיות
צאו ובדקו - האם נציגי המכירות שלכם: * מזדרזים וממהרים לעזוב את אתר הלקוח לאחר המכירה?
למאמר המלא...

לחישוב וחיזוי תמריצים בארגון גדול דרושה קוראת בקפה

על הקשר שבין מיסטיקה לתגמול, ועל גישה אזוטרית ועמימות מכוונת בקביעת התמריצים הנהוגים בזרוע המכירות
למאמר המלא...

תגמול נציגי מכירה בתקופת האטה

בהאטה או מיתון, נחשפים מנהלי מכירות לקשיים, חולשות וקונפליקטים מסוגים שונים. אחד מהם, הוא תגמול נציגי המכירה
למאמר המלא...

הצד האפל של יעדי המכירות הארגוניים

במרבית הארגונים נוהגים מנהלי המכירות לקבוע יעדי מכירות לתקופות ותקופות משנה.
למאמר המלא...

 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica