כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.
השוק מלא עסקים ומלא מתחרים, להגיע לטופ רשימותהחיפוש זה לא עניין של מה בכך, יש לדעת איך לבצע קידום אתרים בגוגל בצורה אמינה, טבעית מלשון "אורגני", יש לדעת איך ומה לעשות ויותר מזה לפעמים מה לא לעשות בגוגל על מנת להגיע לרשימות החיפוש בצורה אמינה ומושלמת.
קידום אתרים בגוגל מתחיל ברמת האתר עצמו ולאו דווקא לעניין קישורים, קישורים וקישורים כמו שהמון מקדמי אתרים מוציאים שם לענף הזה, אתרים רבים כיום עוברים אופטימיזציה באתר עצמו ומגיעים למיקומים אשר מנצחים את המתחרים ולא משנה כמה קישורים יש לכל אתר המתחרה נגדינו, ככל שנשקיע יותר מאמץ והבנה לרמת אופטימאליות מול מנועי החיפוש.
קידום אתרים בצורה בריאה מחייב הצבת מטרות, המון בעלי אתרים חושבים שאם הם רוצים לנצח את השוק העסקים והתחום שלהם אז הם ישאירו בכותרת הדפדפן שלהם כמה וכמה וכמה ביטויים אשר כבייכול כוללים את כל עולם התוכן שלהם, יש לדעת איך להתמקד לנכון ולכוון למטרה הנכונה בכל הקשור לקידום אתרים, בתור דבר ראשון יש לבצע מחקר מילות מפתח מקיף על מנת באמת להבין מה הגולשים שלנו רוצים ומחפשים בכל הקשור לתחום שלנו, אין טעם סתם כך להציף את האתר שלנו במילות חיפוש רק על מנת להיות "מבוקשים" בגוגל, ככל שנתמקד יותר בביטוי אחד, כך גוגל יאמין יותר שאנחנו סוג של אוטוריטה, סוג של אתר המכוון לביטוי הנ"ל אשר באמת שווה לגוגל להראות אותנו בעמוד הראשון כאשר מבקשים את הביטוי עליו אנחנו מתחרים. מיקוד + מטרות = תוצאות אורגניות.
בעזרת קידום אתרים בגוגל בצורה אורגנית אנחנו יכולים למצוא את עצמינו ברשימות החיפוש גם ללא פעולות למינייהן מעבר לאופטימיזציה שיצרנו לעצמינו באתר, בין אם זה קישורים פנימיים, כותרות גדולות ומובנות, הן לקהל הגולשים והן לקהל הרובוטים של גוגל, גוגל לא מחפש קודים מיוחדים, הוא בסך הכול רוצה שנהיה מותאמים לקהל הגולשים, ככך שגולשים "יאהבו" את האתר שלנו כך גם מנועי החיפוש.