חפש מאמרים:
שלום אורח
23.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך ללמוד ליקוטי מוהר"ן לעומק ?

איך ללמוד ליקוטי מוהר"ן לעומק ?

שאלה:

אשמח לדעת איך ללמוד ליקוטי מוהר"ן לעומק ? איפה אפשר למצוא פירוש לספר ליקוט מוהר"ן ? וכיצד אוכל לדעת שבאמת הבנתי את הליקוטי מוהר"ן כפי מה שרבי נחמן עצמו התכוון בדבריו ?

תודה

תשובה:

קיימת מילת קסם אחת שבאפשרותה אפשר לזכות להבין את הליקוטי מוהרן לעומקו, עד לשורש הדעת של רבי נחמן מברסלב שממנו נלקחו התורות שלו.

המילה היא "למה ?". היינו על האדם כל הזמן לשאול שאלה אחת בהתמדה וללא הרף, והשאלה היא "למה", למה ומה הסיבה שבגללה הדברים של רבי נחמן נכונים.

לדוגמא: אם רבי נחמן כותב שעל ידי בחינת X זוכה לבחינת Y. או על ידי X נעשה Y. באפשרותו של האדם להאמין בדברי רבי נחמן מברסלב, אך יחד עם זאת עליו גם לחקור בשכלו ולנסות ולגלות את שורש הסיבה שבגללה הדברים הם כפי מה שהם.

הדבר הכי קריטי בהבנת הליקוטי מוהרן ואת דברי רבי נחמן מברסלב בכלל, הוא לגלות מדוע ולמה הדברים כפי מה שהם. ועל ידי זה שאדם חוקר ומשתמש בשכלו, על ידי זה בסופו של דבר הוא זוכה לדעת אמיתית של רבי נחמן עצמו, שממנו נלקחו התורות שלו.

***

כמו כן יש להבהיר כי הפירוש לדברי רבי נחמן מברסלב נמצא אך ורק בתוך דברי רבי נחמן מברסלב עצמם, ולא בשום מקום אחר בעולם. דברי רבי נחמן הם כולם הקדמות, גם הקדמות להכרת הבורא, אך גם הקדמות ללימוד הליקוטי מוהרן עצמו. הפירוש לספר ליקוטי מוהרן נמצא אך ורק בתוך הספר ליקוטי מוהרן (ודברי רבי נחמן מברסלב עצמו בלבד), ולא בשום ספר / מקום / פירוש / אדם אחר.

וזה פירוש מ"ש כאן http://breslev.eip.co.il/?key=557 - חיי מוהר"ן - פא - סיפורים חדשים

וּמָצָא שָׁם סֵפֶר וְהָיוּ בּוֹ צֵרוּפֵי אוֹתִיּוֹת אז"ח הוּא ד' וְכוּ'

וְהָיָה מְצֻיָּר בְּהַסֵּפֶר כֵּלִים

וּבְתוֹךְ הַכֵּלִים הָיוּ אוֹתִיּוֹת.

גַּם הָיָה בְּתוֹךְ הַכֵּלִים אוֹתִיּוֹת שֶׁל הַכֵּלִים

שֶׁיְּכוֹלִין לַעֲשׂוֹת עַל יָדָם אֵלּוּ הַכֵּלִים

היינו שעל ידי הכלים נעשים הכלים עי"ש.

והדרך היחידה להבין את הספר ליקוטי מוהרן, היא רק על ידי זה שאדם בקיא בספר ליקוטי מוהרן עצמו פנים ואחור. וכמ"ש רבי נחמן מברסלב עצמו, כי אף אחד לא מבין בליקוטי מוהרן את פנימיות כוונתו, אלא מי שיכול לומר כל תורה שלו פנים ואחור.

והפירוש למ"ש "לומר כל תורה פנים ואחור", היינו שמסוגל לפרק את התורות של רבי נחמן מברסלב ולהרכיב אותן מחדש מהסוף להתחלה.

לדוגמא: אם רבי נחמן מברסלב אומר שעל ידי בחינה 1 נעשה בחינה 2 וזו בחינה 3 שגורר בחינה 4 וכולי עד בחינה 100. האדם השלם שמבין את דברי רבי נחמן מברסלב, הוא יכול לקחת את דברי רבי נחמן מברסלב ולהרכיב אותם הפוך, דהיינו הוא יכול לבאר מדוע על ידי בחינה 100 נעשה בחינה 99 וכולי עד בחינה 1. וכמובן שהוא גם יכול להתחיל בכל תורה ושיחה בדברי רבי נחמן מברסלב ולצאת ממנה אל כל תורה וכל שיחה אחרת.

כי באמת כל דברי רבי נחמן מברסלב הם כולם אחד. והמכוון והנמשל של כל הדיבורים של רבי נחמן מברסלב, הם כולם אחד. ומי שאינו מבין את הנמשל של דברי רבי נחמן מברסלב, נדמה לו כאילו רבי נחמן מברסלב דיבר המון דיבורים שונים. וממילא הוא גם אינו מבין את הקשר שיש בין כל בחינה שיש בליקוטי מוהרן לבין כל בחינה אחרת שיש בליקוטי מוהרן.

ז"א כל זמן שהאדם אינו מבין כיצד כל שיחה של רבי נחמן מברסלב היא פירוש ממש לכל שיחה אחרת שלו, הרי שהוא לא מבין את השכל שמלובש בדברי רבי נחמן מברסלב.

כי כל שיחה של רבי נחמן מברסלב, אפילו שיחת חולין, כל שיחה כזו היא פירוש לכל שאר השיחות שלו.

כי מצד האמת יש שכל אחד שהוא השכל הנקנה שהוא השכל של רבי נחמן מברסלב. ורבי נחמן מברסלב מצמצם ומלביש את השכל האחד הזה בהמון לבושים גשמיים שונים, שמהם נעשות התורות שלו.

ומי שזוכה להבין את פנימיות כוונתו של רבי נחמן מברלסב, הוא גם זוכה לראות כיצד כל השיחות והתורות וכולי, כיצד הם כולם לבוש ומשל של שכל אחר לגמרי לגמרי.

כי השכל של רבי נחמן מברסלב הוא גדול מאוד. והוא הוכרח לחלק אותו לחלקים קטנים ולצמצם אותו בתוך דבריו בצורות שונות. אך כל דבריו כולל כל דבריו, הם אינם התכלית, אלא הם רק פסולת והקדמה להשיג באמצעותם שכל אחר שהוא לא מופיע בשום מקום בליקוטי מוהרן.

כי השכל של הצדיק הוא מעל הזמן והמקום. ואי אפשר לצמצם אותו ולהכניס אותו לתוך דיבור. וממילא בשום מקום בליקוטי מוהרן רבי נחמן לא באמת ביאר את פנימיות כוונתו בפירוש. כי השכל של רבי נחמן מברסלב אין שם דיבור ומילים לבאר אותו, כי הוא כולו בחינת שתיקה.

וכל הדיבורים של רבי נחמן מברסלב, הם רק רמזים בעלמא ורק משל ונמשל על פנימיות וכוונה אחרת שהיא השכל של רבי נחמן מברסלב עצמו שהוא המכוון והוא התכלית שאותה צריך להשיג.

****

ובפועל מי שמתנוצץ לו גדולת רבי נחמן מברסלב עליו להתמיד בספר ליקוטי מוהרן ובספרי רבי נחמן מברסלב עצמו, ועליו לעשות בעיקר המון התבודדות לזכות ולהבין את דברי רבי נחמן מברסלב ולזכות לכוון לעומק כוונתם. ובכל מקום שהאדם אינו מבין את פנימיות השכל של רבי נחמן מברסלב, עליו לעשות התבודדות עד שיזכה להבין את הכוונה של רבי נחמן מברסלב.

וכן על האדם לקיים את דברי רבי נחמן מברסלב לפי נקודת האמת שלו. היינו כי גם בתורה של הצדיק יש את הבחינה של תורתו ותורת ה ממש כמובא. וכל אדם בכל דרגה ובכל עולם יכול להוציא עצות עבור עצמו כיצד לנהוג וכולי.

ועל ידי 3 הדברים האלו שהם:

1 - לימוד בבקיאות ובעיון של ליקוטי מוהרן עצמו בלבד.

2 - התבודדות.

3 - קיום של העצות של רבי נחמן מברסלב לפי דרגת השגתו של האדם.

על ידי 3 הדברים האלו זוכה האדם לבסוף למה שהבטיח רבי נחמן מברסלב, שהאדם יזכה להיות כמוהו ממש.

*********

וכל זמן שהאדם לא זכה שיקויים בו מ"ש רבי נחמן מברסלב שמי שיציית אותו יהיה כמוהו ממש, הרי שזה מעיד על כך שהוא לא מציית את רבי נחמן מברסלב כפי מה שרבי נחמן מברסלב רצה. כי אילו ציית את רבי נחמן מברסלב, הוא היה כמוהו ממש כמובן.

וכל זמן שהאדם לא מבין מדוע ולמה הדברים של רבי נחמן מברסלב נכונים בשורשם, הרי שהוא לא באמת מבין את פנימיות הכוונה של רבי נחמן מברסלב.

ועל האדם להתמיד וכולי...

*

עוד תוספת בעניין הנ"ל:

והיא כי למרות מ"ש לעיל כי רק הליקוטי מוהר"ן הוא הפירוש של הליקוטי מוהר"ן, אף על פי כן יש להוסיף ולומר כי כל הספרים שבעולם מכל סוג שהוא גם של אומות העולם, וכל דיבורי בני האדם שבעולם, וכל החוכמות שבעולם מכל סוג שהוא, כולן הן פירוש של דברי רבי נחמן מברסלב.

כי באמת, כדי להבין את דברי רבי נחמן מברסלב בשורשם, לשם כך על האדם להיות חכם גדול ובעל שכל גדול מאוד מאוד וכולי. ומי שאינו יכול להבין את השכל של ענייני העולם הזה, כיצד יבין את השכל של ענייני העולם הבא.

והתורה של הבורא מלובשת בכל דבר בעולם. ומי שאינו מבין את הבריאה, כיצד יבין את הבורא. ומי שאני מבין את עצמו, כיצד יבין את חברו, וכיצד יבין את הבורא שברא אותו וכולי.

ומצד האמת, מי שבאמת מבין את דברי רבי נחמן מברסלב באמת, הוא מוכרח להבין את כל הדיבורים שיש בעולם. כי כל הדיבורים שיש בעולם שורשם בתורה של רבי נחמן מברסלב. ומי שמבין באמת את דברי רבי נחמן מברסלב, הרי שהוא מבין את שורש כל הדיבורים שבעולם, וא"כ הוא מוכרח להבין את כל הדיבורים שבעולם.

ואם האדם אינו מסוגל להבין את השכל של כל בני האדם ללא יוצא מן הכלל, דהיינו גם את של החכמים הכי גדולים בעולם בכל תחום, וגם את של המשוגעים הכי גדולים בעולם בכל דבר ועניין, הרי שהוא רחוק מלהבין את פנימיות דעתו של רבי נחמן מברסלב וכולי.

http://breslev.eip.co.il/?key=2345 - שיחות הר"ן - אות רד - גדולות נוראות השגתו

אָמַר: שֶׁמִּי שֶׁבָּקִי הֵיטֵב בְּתוֹרָתוֹ וּבְשִׂיחוֹתָיו הַקְּדוֹשׁוֹת

דְּהַיְנוּ בִּסְפָרָיו הַקְּדוֹשִׁים

רָאוּי לוֹ לִמְצא כָּל שִׂיחוֹת הָעוֹלָם בְּתוֹךְ תּוֹרָתוֹ הַקְּדוֹשָׁה

וְאֵין שׁוּם שִׂיחָה וְעִנְיָן בָּעוֹלָם שֶׁלּא יוּכַל הַשָּׁלֵם לִמְצא בְּתוֹךְ תּוֹרָתוֹ

[פֵּרוּשׁ כִּי בְּוַדַּאי בֶּאֱמֶת בְּכָל הַדִּבּוּרִים וְשִׂיחוֹת שֶׁל הָעוֹלָם

בְּוַדַּאי יֵשׁ בָּהֶם תּוֹרָה בְּהֶעְלֵם

אֲבָל אֵין מִי שֶׁיִּזְכֶּה לְגַלּוֹת זאת

לֵידַע הַנִּסְתָּרוֹת שֶׁנֶּעֱלָם בְּשִׂיחוֹת בְּנֵי אָדָם

כִּי אִם אֲנָשִׁים גְּדוֹלִים בְּמַעֲלָה מְאד מְאד

אֲבָל עַל יְדֵי הִתְגַּלּוּת תּוֹרָתוֹ הַקְּדוֹשָׁה וְהַנּוֹרָאָה שֶׁל רַבֵּנוּ זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה

מִי שֶׁבָּקִי בִּסְפָרָיו הֵיטֵב הֵיטֵב, וְיֵשׁ לוֹ שֵׂכֶל קְצָת

יוּכַל לִמְצא בְּכָל שִׂיחוֹת הָעוֹלָם רְמָזִים בְּהַתּוֹרָה הַקְּדוֹשָׁה אֲפִילּוּ אִם לא יִהְיֶה גָּדוֹל בְּמַעֲלָה בְּיוֹתֵר]

היינו שמי שבקיא בדברי רבי נחמן מברסלב, אמור לראות כיצד כל החוכמות שבעולם מרומזות בתוך דברי רבי נחמן מברסלב.

לדוגמא: אם המדענים מגלים תגלית מסויימת והאדם לא מסוגל להבין כיצד השורש והשכל של התגלית הזאת מרומז וכלול בתוך דברי רבי נחמן מברסלב, הרי שהוא רחוק מהבנת דברי רבי נחמן מברסלב.

וכדי להשיג השגת אלוקות באמת, לשם כך צריך כל הון דעלמא, דהיינו את כל השכל של העולם.

וכעי"ז מובא על מ"ש "ויחכם מכל האדם" אפילו מן השוטים. היינו כי בוודאי גם בתוך דברי המשוגעים יש שכל גדול, רק שהוא נסתר שם וכולי.

*

בעניין הכלים שעושים מהם כלים אחרים, כיו"ב מובא גם כאן: http://breslev.eip.co.il/?key=565 - חיי מוהר"ן - רצא - מעלת המתקרבים אליו

אָמַר אֲנִי יָכוֹל לַעֲשׂוֹת כֵּלִים נִפְלָאִים מְאד

רַק הַחִסָּרוֹן שֶׁאֲנִי בְּעַצְמִי מֻכְרָח לַעֲשׂוֹת בְּעַצְמִי אֶת הַכְּלֵי אֻמָּנוּת שֶׁקּוֹרִין גִּיצַייג

*

בעניין איך ללמוד ליקוטי מוהר"ן

http://breslev.eip.co.il/?key=62 - לימוד ליקוטי מוהר"ן ! איך ללמוד ולהבין את הספר ליקוטי מוהר"ן ?

המאמר איך ללמוד ליקוטי מוהר"ן לעומק ? - בחסות האתר EIP.co.il
הכנס לאתר ותהנה ללא הגבלה מעוד מאמרים על: אמונה, תורה, רבי נחמן, ברסלב, רבי נחמן מברסלב, יהדות ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברסלב - רבי נחמן מברסלב - אימון אישי

רבי נחמן מברסלב מבאר כי קיימת אהבה שבדעת, שהיא האהבה של השי"ת לעם ישראל כפי שהיא היתה לפני בריאת העולם. ובפשיטות הרעיון הוא כי כאשר האדם נכלל בבחינת לפני הבריאה, על ידי זה הוא זוכה לאהבה הזאת שהיא אינה תלויה בדבר. והאהבה הזאת שבדעת היא בחינת מחוייב המציאות, והיא נצחית והיא מעל הזמן, והיא לא משתנה, ואין בה שום רע, והיא לא תלויה בשום סיבה משום שהיא קודמת לבריאת הסיבות וכולי. ומצו"ב מאמר מהעניין הנ"ל - אהבה עצמית אמיתית. איך להגיע אליה ? והרעיון שלו הוא, כי על ידי זה שהנשמה של האדם נכללת באין סוף, על ידי זה הוא זוכה לאהבה הנ"ל **** אהבה עצמית. מהי ...


- ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה כה - אחוי לן מנא דלא שויא לחבלא ואחר כך כשמשיג בשכלו כל מה שיש ביד אנושי להשיג אז שכלו שב שכל הנקנה כמו שכתבו המחקרים שיש שכל בכח, ושכל הפעל, ושכל הנקנה ועקר קיומו של אדם לאחר מיתתו אינו אלא שכל הנקנה וזה השארותיו לאחר המיתה וזה בחינת אמנה כי אמנה לשון קיום דבר כי שכל הנקנה הוא קיום של אדם לאחר מותו ושכל הנקנה נקרא מה שאדם יודע הרבה דברים בידיעה אחת כי קדם צריך לידע הרבה הקדמות קדם שידע איזהו דבר ואחר כך כשמשיג את הדבר משליך הקדמותיו ויודע את הדבר בידיעה אחת וראה גם כעין זה - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה נג - עקר הולדה תלוי ...


כיצד רבי נחמן מברסלב מבאר כאן את החטא של משה שמנע ממנו להכנס לארץ ? ומדוע בעצם החטא של משה מנע ממנו בהכרח להכנס לארץ ? ז"א מדוע החטא הזה עצמו של משה, הוא בחינת פגם ארץ ישראל ? תשובה: ראשית נצטט את לשון רבי נחמן מברסלב עצמו: וכשמתפלל קדם הדרוש צריך להתפלל בתחנונים ויבקש מאת הקדוש ברוך הוא מתנת חנם ולא יתלה בזכות עצמו אף על פי שעכשו נתעורר מטה עזו של עבודתו אין זה המטה כדי להתגאות אלא כדי להכניע הרע שבעדה כי ברבים יש בהם טובים ורעים וצריך להכניע הרע שברעים כנ"ל אבל לפני השם יתברך יעמד כדל וכרש וידבר תחנונים ולא יתלה בשום זכות וזהו: "ואתחנן אל ה' ...


אמר רבי נחמן מברסלב כאן - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה כב - חותם בתוך חותם כי לפני העלייה חייב שתהיה ירידה אך כשרוצים לצאת ממדרגת 'נעשה ונשמע' זה למדרגת 'נעשה ונשמע' גבוה ממנה צריך להיות ירידה קדם העליה כי הירידה היא תכלית העליה וכיו"ב מביא רבי נחמן מברסלב כאן - ליקוטי מוהר"ן ח"ב - תורה מח - כשאדם נכנס בעבודת השם, אזי מראין לו התרחקות וכיו"ב גם כאן - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה עד - רומה על השמים אלהים על כל הארץ כבודך כשאדם נכנס בעבודת השם אזי הדרך שמראין לו התרחקות ונדמה לו שמרחיקין אותו מלמעלה ואין מניחין אותו כלל לכנס לעבודת השם ובאמת כל ההתרחקות ...


- שיחות הר"ן - אות רסב - שיחות מורנו הרב רבי נחמן דע שיש חן שמי שיכול להשתמש בזה החן הוא יכול לעשות שאלת חלום ולידע עתידות על ידי החלומות החן הזה הוא בחינת החן שמובא כאן - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה א - אשרי תמימי דרך דהיינו קישור החוכמה למלכות, דהיינו להסתכל בשכל שיש בכל דבר, שזהו בחינת חן עיי"ש. ועניין החלומות ובירור החלומות, שורשו בבירור כוח המדמה של האדם. כי כוח המדמה שורה על המלכות. וכאשר האדם מסתכל בשכל שבכל דבר, על ידי זה הוא מתקן את המדמה שהוא הדמיון, כי הוא משתמש בשכל, שעל ידו נעשה בירור המדמה וכולי. ועניין החלומות הברורים שמובא שם, הוא ...


. כמה פעמים חזר בעצמו דברי העולם שאומרים עליו שאין כאן ממצע, רק או שהוא חס ושלום כמו שהמתנגדים בודים עליו וכו' הדוברים על צדיק עתק רחמנא לצלן וכו' או אם הוא להפך שהוא צדיק אמתי, אזי הוא חדוש נפלא ונורא ונשגב שאי אפשר לשער במח אנושי כלל. כי כך היו רגילים רב העולם לומר עליו זכרונו לברכה. והוא זכרונו לברכה חזר בעצמו דבורים אלו כמה פעמים ורמז לנו שהאמת הוא כן שאין כאן ממצע. והבוחר יבחר לו האמת כי האמת הוא אחד. [ועין בסימן נ"א בלקוטי א] ומזאת השיחה בעצמה יוכל להבין מעט גדלתו כי על ידי עצם ההתנגדות והמחלקת יוכל להבין האמת בהפך ממש ויתפלא על עצם גדלתו ...


בסיפור על בת המלך, מסופר על המשנה למלך שפגש איש שנושא אילן... גם בסיפור על החיגר מסופר על האילן שהשדים ניסו לעקור. גם בסיפור על הקבצנים, מסופר על זה שיש אילן שתחתיו נמצאים כל הציפורים והחיות וכולי בשלום. מה הקשר בין האילנות האלו ? מהו הנמשל של האילן ? תשובה: אילן פירושו שכל. כגודל וכעומק השכל, כך חוזקו וכולי של האילן. ראה כאן - ליקוטי מוהר"ן ח"א - תורה טו - מי שרוצה לטעם טעם אור הגנוז והעניין הוא: כאשר המשנה למלך באבידת בת המלך פגש אדם שנושא אילן, הנמשל הוא שהמשנה למך הגיע לשכל ולתובנה כלשהי גדולה כ"כ שאף אחד לא הגיע אליה לפניו. ומהאילן הזה יוצאים ...


מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19108451 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/196081 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/196135 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/196161 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/196134 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/196132 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/196160 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica