כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.
אחד הכלים שעומדים לרשות עסקים אשר מעוניינים לשווק ולפרסם את עצמם הוא, הדפסות תמונות קולאז על קנבס. לכאורה זה נשמע לא שייך לתחום העסקים, שכן הדפסות אלו שייכות בעיקר לתחום המשפחתי. אנחנו יודעים שמשפחות רבות משתמשות באפשרות של הדפסות על קנבס, למשל הדפסות קולאז של תמונות הילדים, תמונות מאירועים, טיולים וכדומה. עסקים לא בהכרח עושים זאת.
אך האמת היא, שעם השנים, אנחנו יכולים למצוא לא מעט עסקים אשר עושים גם באמצעי זה. מאחר ועסקים מחפשים כל דרך אפשרית לשווק ולפרסם את עצמם, הרי שזה אך טבעי, שהם ישתמשו גם באפשרות של הדפסות קולאז על קנבס לשם כך.
בחלק הבא של המאמר נסביר כיצד הם עושים זאת, מדוע ואילו סוג עסקים, בעיקר, נוהג לעשות זאת. חשוב לציין נקודה מהותית, בשביל שההדפסות אלו אכן ישמשו לצורך שיווק ופרסום, נכון יהיה אם ההדפסות ייעשו באמצעות בית דפוס מקצועי שמתמחה בהדפסות קנבס ברמה גבוהה, וכן שהעבודה תתבצע בשיתוף פעולה עם משרד פרסום ושיווק, בשביל שהיא תשתלם מבחינה כלכלית ושיווקית.
כיצד יוצרים קולאז על קנבס עבור עסקים
הדבר תלוי, כמובן בסוג העסק, בסופו של דבר. אם אנחנו רוצים שהקולאז' יצא מוצלח, הרי ההמלצה היא, להשתמש בכלים העיקריים שעומדים לרשות העסק כשהוא רוצה לשווק את עצמו. אם מדובר בעסק שמתעסק בנדל"ן, אז עליו להציג את הפרויקטים המובילים שלו, אם מדובר בעסק שמוכר מוצר מסוים, נכון יהיה להציג את המוצר מהיבטים שונים וכן לקוחות מרוצים, אם מדובר על עסק שנותן שירות, אז ניתן להשתמש בתמונות של העובדים לצורך יצירת קולאז'.
בדרך כלל, עסקים מסוגים שונים משתמשים בהדפסות קואלז' על קנבס ולא עסק מסוג ספציפי. חשוב לומר, שעסקים רבים משתמשים באפשרות זו לצורך שיווק ופרסום, אך יש מקרים בהם עסקים משתמשים באפשרות זו לצרכים פנימיים, למשל, בשביל להציג תמונות של עובדים מערב גיבוש או מאירוע חברתי מסוים. קולאז' זה גם משמש את המקום בתור קישוט, אך יש לו גם אלמנט של פרסומי מסוים, כשלקוחות מגיעים לעסק, הם יראו את הקולאז' ויתרשמו מהעסק ומהעובדים שלו.
שימוש בהדפסות קולאז על קנבס, צריך לכלול לא רק תמונות, הוא צריך לכלול את לוגו העסק וכן טקסט מסוים, שם העסק או סלוגן מסוים שמלווה אותה. המיקום שלהם ייקבע על ידי האחראים על השיווק והפרסום, כך הם ישתלבו עם שאר התמונות אשר יוצבו בצורה מדויקת בשביל לתפוס את הרעיון של הקולאז' מבחינה שיווקית.