תדיראן היא אחת החברות הגדולות בארץ ליצור מזגנים. ככזו מאגר הלקוחות של חברת תדיראן גדל מעת לעת. כדי להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה מעמידה תדיראן לרכשי מזגנים שירותי טכנאי מזגנים תדיראן. מאז נכנס למודעות ישראליים רבים ששימוש במזגן זול ונוח יותר מיתר ההצעות שבשוק ששוק המכירות של המזגנים גדל ושהמזגן אינו מותרות אלא צורך במזג האוויר הישראלי, נדרשו יצרני המזגנים להגדיל את שירות ההתקנה והתיקונים. מאגר טכנאי מזגנים תדיראן גדל עם הבנת חברת תדיראן ששירותי ההתקנה והתיקונים שיהיה עליה להציע ללקוחות גודל במהירות. אנשים רוצים שהמזגן השקט ביותר בארץ ימשיך לעבוד, ומהר!
חודשי הלחץ בעבודת טכנאי המזגנים הם בעיקר בעונות החורף והקיץ. הרכישות הרבות של מזגנים בעונות אלו מגבירות את הצורך בטכנאי התקנה לצד טכנאי תיקונים. טכנאי מזגנים תדיראן זוכים בתקופה זו לעזרה מבחוץ מטכנאי מזגנים עצמאיים או חברות העוסקות בתחום, שנשכרות על ידי חברת תדיראן לצורך כך.
איך מכשירים טכנאי מזגנים עבור תדיראן?
· לשכות העבודה בארץ בשיתוף עם משרד העבודה והרווחה יצאו עם קורסים, שנערכו בבתי הספר הפרטיים והמכללות, לטכנאי מזגנים. הצורך במאגר גדול יותר של מזגנים נוצר עקב הגדלת המכירות של מזגנים בארץ.
· חברת תדיראן מעבירה את טכנאי המזגנים שלה השתלמויות וימי עיון בנושא ובין היתר מועברות גם הרצאות בתחום יחסי אנוש וקידום מכירות. אף שטכנאי מזגנים תדיראן אינם עוסקים במכירות ידע בתחום יכול להביא לשיפור השירות שהם נותנים.
· טכנאי מזגנים תדיראן נושאים תגי זיהוי על מנת לחסוך שאלות מיותרות של הלקוח בעת ביקור הטכנאי בביתו. רוב הטכנאים הם אנשים ישרים והוגנים. בתכנית הטלוויזיה יצאת צדיק ראינו גם צד אחר של טכנאים שאינם ישרים ומרמים את הלקוח בכל דרך אפשרי.
· טכנאי מזגנים תדיראן מאוגדים ונהנים מתנאי עבודה ושכר טובים. היחס הטוב של הנהלת תדיראן לטכנאים שלה מביא תוצאות בעבודתם בשטח.
לקוח הרוכש מזגן מחברת תדיראן מקבל במחיר ששילם גם את התקנת המזגן בנוסף לאחריות של שנה על המוצר. כל תקלה, קלקול או צורך בהחלפת חלק בתקופת האחריות חלה על היצרן. בסיום האחריות עוברת ללקוח. בשל השירות הטוב, רבים בוחרים להמשיך את השירות בחברת תדיראן.