בתי עסק תמיד מחפשים אחר דרכים טובות עבור חשיפה שלהם אל מול כמה שיותר לקוחות וקירוב של אלה אל העסק ואל המבצעים שנערכים כדי להגדיל את הרמה של הרווחיות עד כמה שאפשר. עבור בתי עסק גדולים זה לא ממש קריטי להשקיע מאות אלפי ומיליוני שקלים עבור פרויקט של פרסום, אולם עבור עסקים קטנים דרך כמו חלוקה של פלייר מאפשרת השגת המטרה ללא השקעה כספית נכבדת מידי.
מהם פליירים?
המילה העברית התקינה היא למעשה עלונים אשר אינם גדולים יתר על המידה ומאפשרים להעביר מידע קצר וממצה עבור לקוחות פוטנציאליים כאשר את העלונים הללו מחלקים בצורה נרחבת באזורי מסחר, בחניונים ובתיבות הדואר של אלה. המטרה היא כמובן לגרום בסופו של דבר לאלה אשר מעיינים בעלון שיווקי זה לנקוט בפעולה ולייצר עסקאות עבור העסק אשר מפרסם באותו פלייר, אולם גם החשיפה והכניסה אל התודעה של הלקוחות הללו היא כבדת משקל בהחלט. פליירים יכולים להיות בכל מיני גדלים אבל בסופו של דבר הם קטנים על מנת לשאת בקלות ביד ולהעביר את המסר בצורה נוחה ושאינה עולה הרבה.
מה מגדיר חלוקה מקצועית של פליירים
לא הרבה מבינים כי מאחורי החלוקה של פליירים עומדת סוללה שלמה של אנשים אשר בקצה שלה ישנם אלה אשר מחלקים את הפליירים הללו, אבל בקצה האחר עומד בעל עסק אשר הזמין את פרויקט החלוקה הזה ומנסה להשיג את המטרה של פרסום העסק לראשונה או מבצע מיוחד בעסק שקיים שנים רבות. חלוקה מקצועית של פלייר חייבת להיות עם תכנון מקדים עבור חלוקה באזורים שהם רלבנטיים ויקבלו את האפקט החזק ביותר מבחינת הלקוחות שבאמת יש להם פוטנציאל של ביצוע עסקה בסופו של דבר. ישנה חשיבות לעיצוב שאותו בוחרים עבור הפליירים ויתר חשיבות לדרך שבה כותבים ומעצבים את הפלייר, עם שלל של רעיונות שיווקיים שמביאים את המסר בצורה מעניינת ויצירתית שעושה את העבודה פעם אחר פעם.