חברת פורד נוסדה בארה"ב בשנת 1903 והיא כיום אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם. כאשר הוקמה, היו חברים בה מספר שותפים, ביניהם מי שהיה המהנדס הראי של החברה, הנרי פורד. פורד, כמהנדס הראשי, התעקש להתמקד בפיתוח ובייצור של מכוניות שייועדו לקהל הרחב ולא לעשירים בלבד, מכיוון שה"אני מאמין" שלו היה שמכונית היא מוצר צריכה בסיסי הצריך להיות ברשות כולם, והיא צריכה להיות פשוטה, זולה ואמינה.
שותפיו של פורד לא חלקו עמו את אותה אמונה והשקפה ולכן הוא רכש מהם את מניות השליטה בחברה. הוא מונה לנשיא החברה 3 שנים לאחר הקמתה. השיטה שאפשרה את הוזלת מחירי הרכבים באופן משמעותי הייתה שיטת פס הייצור הנע והחלו להשתמש בה בחברה משנת 1913.
ישראלים רבים בוחרים לרכוש את רכבי פורד בארץ והם זוכים לפופולריות רבה. כתוצאה מכך, בעלי רכב רבים נזקקים לשירותי מוסך פורד בירושלים. ישנם מספר דגמי פורד בולטים שהם הכי פופולריים בארץ:
- מקטגוריות רכבי פנאי שטח ראוי לציין את פורד קוגה ופורד אקספלורר
- מדגמי הרכבים המסחריים את פורד קונקט.
- ממשפחת המכוניות המשפחתיות את פורד פוקוס
- מקטגוריות מכוניות סופר מיני היא פורד פיאסטה
חשוב לבחור מוסך מורשה אשר חבר באיגוד המוסכים בישראל. מוסך כזה יבטיח שכל טיפולי הרכב יעשו תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, בהתאם להוראות היצרן ותוך שמירה על האחריות. יש לוודא שצוות המוסך עובר באופן שוטף השתלמויות, כדי להבטיח שיהיה מעודכן בכל חידושי יצרנית הרכב, ויוכל להעניק לכל לקוח את הטיפול הטוב ביותר.
לכל בעל רכב פורד צריך שיהיה מוסך בירושלים שהוא סומך עליו ושיהיה אמין. חשוב שהמוסך ידע לתת שירות לגבי דיאגנוסטיקה ממוחשבת, מכונאות רכב בנזין ודיזל, עבודות פחחות וצבע לרכב אלקטרוניקה ומיזוג אוויר ועוד. כמובן שמדי פעם יש להכניס את הרכב למוסך כדי שיעבור טיפולים תקופתיים ועוד.
כל בעל רכב בארץ חייב לגשת למוסך לעתים תכופות לצורך טיפול תקופתי. התכיפות של הביקור במוסך נעשה בהתאם לתדירות שקובעת החברה היצרנית. בין הקריטריונים שעל פיהם נקבע הם מספר הקילומטרים אותם עבר הרכב או על פי הזמן שעבר מהטיפול הקודם, גם אם הרכב נסע פחות מכך.