קידום אתרים בגוגל – מה זה ואיך עושים את זה?
בעולם העסקים הנוכחי, זה ממש לא מספיק שהמספר שלך יופיע בדפי זהב. חלק גדול מהבירורים הראשוניים שעושים הלקוחות כאשר הם מחפשים שירות מסוים או בעל מקצוע מתבצעים באינטרנט. מאחר שהאינטרנט גדול, כידוע, הם נזקקים למנועי חיפוש שאותם אנו מכירים כבר שנים. גוגל, כמובן, השתלטה על התחום הזה בעשור האחרון, ולכן עסק שרוצה שימצאו אותו חייב להיות שם. ויותר מזה, כדי שישימו לב לעסק שלך מבין כל שאר העסקים בים המידע העצום, הוא גם צריך להופיע בעמוד התוצאות הראשון בחיפוש.
כל מה שקודם, בנאדם
בדיוק בשביל זה קיים קידום האתרים. קידום האתרים הוא שלל השיטות שנועדו לדאוג לכך שהעסק שלכם יופיע הכי גבוה שאפשר בתוצאות החיפוש בגוגל. זו אחת הדרכים החשובות ביותר להגיע ללקוחות ולמשוך אותם אל האתר שלכם, שם יהיה המפגש הראשון שלהם עם העסק שלכם.
איך עושים את זה?
קידום אתרים בגוגל הוא תחום נפרד מקידום האתרים והשיווק ברשתות החברתיות, אותן כרגע נשים בצד, על אף שכמובן אין לזלזל בהשפעה שיש גם להן על החשיפה וניתוב הלקוחות. על מנת להשפיע על תוצאות החיפוש בגוגל אפשר להשתמש בשתי דרכים עיקריות. הראשונה היא הקידום בתשלום, והשנייה היא קידום המכונה "אורגני", באמצעותו מקודמים מילה או ביטוי מסוים במעלה תוצאות החיפוש.
קידום אתרים בתשלום
זוהי הדרך הישירה ביותר לקידום אתרכם בתוצאות החיפוש. הוא פועל בשיטה של תשלום לפי קליק, כלומר – תשלמו לגוגל על כל גולש הלוחץ על הקישור לאתרכם, על פי תעריף הנקבע על ידי גוגל. גם שיטה זו דורשת מחקר מעמיק והתאמה לצרכי הלקוח ותקציבו, מאחר ותשלמו על פי מילות מפתח לחיפוש שלפיהן יופיע אתרכם בתוצאות.
קידום אתרים אורגני
שיטה זו תפסה תאוצה בשנים האחרונות ועסקים רבים משתמשים בה. היא מעט מורכבת יותר ומתבססת גם היא על מחקר מעמיק והיכרות מקיפה עם האלגוריתם של גוגל. בעזרת תוכן איכותי ומקיף, קישורים פנימיים ושלל שיטות נוספות, האתר שלכם יופיע גבוה בעמוד התוצאות הראשון.