רשת האינטרנט משתנה בקצב מסחרר, את הנתון הנ"ל כולנו יודעים אך עם זאת אחד מעמודי התווך המרכזיים בעולם האינטרנט שקיימים מאז היווסדו (כמובן שהוא עבר שינויים בצורת הקידום אך עדיין נותר איתן ומרכזי בתחום) הוא קידום אתרים אורגני. שיטת קידום אתרים אורגני מוצלחת יכולה למנף את העסק באופן משמעותי, בדיוק כמו שאסטרטגייה לא נכונה לקידום אורגני יכולה לעשות את ההפך הגמור.
איך קידום אתרים אורגני יביא לך לקוחות?
קידום אורגני הנעשה באופן יעיל, בעזרת אסטרטגיית קידום שעמה פועלים לאורך כל ההליך (ומשנים אותה במידה והיעדים משתנים, במידה ומילות המפתח פחות או יותר רלוונטיות וכן הלאה) מציב את האתר בביטויים מרכזיים ופחות, פעם אחר פעם, בעמוד הראשון ובמקומיים גבוהים בתוכו. אין צורך להיות נאיבים שהרי איש מאיתנו בעודו מחפש מוצר/שירות ומאמר בנושא מסוים לא באמת עובר את העמוד השלישי (וגם זה במקרים נדירים) ולכן מיקום גבוה במספר רב של מילות מפתח יכול לעשות את ההבדל בין לקוחות רבים למחסור בלקוחות.
יתרון נוסף שעומד לזכותו של הקידום האורגני היא העבודה שהוא אינו תלוי בתקציב יומיומי שנגמר (כגון: קידום ממומן, PPC) והוא מגיע באופן ממוקד לקהל יעד רלוונטי כאשר הקהל הרלוונטי הוא זה שמחפש את הביטוי ולכן הרבה יותר קל לשכנע אותו לרכוש מוצר כלשהו במידה והוא אכן, כפי שציינו, ממוקם גבוה, העיצוב של האתר נעים והגישה והתנועה בו ידידותית למשתמש.
איך לקדם אתר בעזרת הקידום האורגני?
הקידום האורגני דורש הרבה יותר משמעת בכל הנוגע לכללים אסורים (בואו נאמר תודה רבה לגוגל ולעידכוני "החיות" שלו מדי תקופה), בכל אופן, אנו כעסק לקידום אתרים מודעים לאיסורים הקיימים ובאמצעות טכניקות , ניסיון וותק רב בתחום לצד יצירתיות לא רק מצליחים להביא את קהל לקוחותינו לעמודים ראשונים אלא גם להגדיל את לשפר את יחסי ההמרה שלהם (משמע – הגדלת מעגל לקוחותיהם).
רגע לפני שאתה אומר לעצמך : נו באמת, לא באתי לשמוע מה אתם עושים, אני רוצה לדעת ת'כלס, הלכה למעשה, איך אתם מקדמים. אנו מקדמים במגוון של שיטות: תוכן איכותי ובעל ערך מוסף (כלומר, המטרה שלנו זה לא להפיץ תכנים בכמויות ולהיחשב בעיניהם של מנועי החיפוש "כספאמרים" אלא שהתוכן שאנו מציגים יהיה באמת בעל ערך מוסף ויצור עניין עבור הגולש שהופך ללקוח פוטנציאלי).
אנו נמצאים בכל מקום באופן אינטנסיבי וצעד אחד קדימה – בבלוגים, פורומים, אתרי מאמרים ולא מתביישים כחלק מהליך של הקידום האורגני לעסוק גם במתן מאמרים ברשתות החברתיות כחלק מההליך. אנו חושבים, יוצרים ועושים והכל לטובתו של הלקוח כי מבחינתנו לקוח מרוצה זוהי גאולת הכותרת.
ומה איתך? אתה מרוצה מחברת הקידום שלך?