אין ספק – רשת האינטרנט מספקת לו סוג של "התפוצצות מידע". אנחנו לא מספיק להקליק על מאמר וכבר אנו נחשפים, בזווית העין, לכותרת מעניינת לא פחות שמושכת אותנו אליה.
הרשת הווירטואלית הזו מספקת לנו מידע והנאה כאחד.
כאשר יש ברשותך אתר אינטרנט ואינך רוצה לסמוך על מקדמי אתרים או שמא ממניעים כלכליים אינך יכול לעשות זאת, אתה מתחיל לחפש אחר אתרים לפרסם בהם מאמרים ולהוציא מתוכם קישורים ולמעשה מבצע הליך של פרסום עסק, אז מה חשוב לדעת בכל הנוגע לנושא הנ"ל ומאיפה רצוי להוציא קישורים ומאיפה להישמר היטב? בוא אחרינו.
איך להשתמש בפרסום חינם באינטרנט?
נתחיל מהדבר החם ביותר באינטרנט בזמן האחרון (כשאנו אומרים בזמן האחרון אנו די מתכוונים בשנים האחרונות כי הגל הזה נמצא כל הזמן במגמת שיפור והתחזקות) והכוונה היא, כן, אתה צודק – הרשתות החברתיות וכפי שרבים מכנים את ההליך הנ"ל – שיווק ברשתות חברתיות. מדובר על כלי עוצמתי שיכול לא רק לספק לך בידור ושמירה על קשר יומיומי עם חברים רחוקים וקרובים כאחד, אלא יכול להזרים לעסק שלך לקוחות פוטנציאליים חדשים.
מכיוון שאנו מדברים על פרסום בחינם אנו נעזוב בצד את הקידום הממומן הנפלא שכל אחת מהפלטפורמות הנ"ל מאפשרת לבצע וניגע בכרטיס העסקי שהן מאפשרות לפתוח.
אז כפי שהזכרנו בפסקה לעיל, הכרטיסים העסקיים בפלטפורמות של הרשתות החברתיות הן עוצמתיות ובעיקר בשל העובדה שכל אחד ואחת מאיתנו מבלים שם זמן רב במהלך היום (למעשה, על פי מחקרים שנערכו בנושא התגלה כי הישראלים מקדישים כ-10 שעות שבועיות לפחות בגלישה ברשתות החברתיות) והמשמעות היא בעיקר החשיפה אך כיצד מייצרים את החשיפה? ראשית כל, חשוב להטמין את כתובת האתר בכרטיס העסקי, כך למעשה ניתן ליהנות מקישור באתר חזק שמנוע החיפוש סורק באופן קבוע ויומיומי. מעבר לכך, חשוב לייצר עניין – "הלייקים" או כמות העוקבים בדף העסקי היא אמנם חשובה אך חשוב יותר מכך לייצר בינך לבין הגולשים (והלקוחות הפוטנציאליים) אינטרקציה קבועה אודות המבצעים שהחברה שלך מציעה, שאלות שיכולות לגרום לך להבין מה מעניין ומה לא מעניין את הגולשים, לעלות סרטונים, איחולי חג שמח/שבוע טוב, שאלות (למשל על פי מחקרי שנערכו השאלה: "איזו כותרת הייתם נותנים לתמונה הזו" נמצאה כשימושית מאוד, כלומר, גורפת תגובות רבות שזה דבר שבשל עצמו גורם לדף להיות אטרקטיבי ומקודם במנוע החיפוש). הרשתות החברתיות הם פרסום חינמי מעולה!
מה בנוגע לאתרי מאמרים? שאלה מצוינת. אם בעבר דיברו רבות אודות PR (PAGE RANK), כלומר, דירוג דף – הכללים כיום השתנו וכיום מנועי החיפוש מדרגים את האתרים השונים על ידי "DA" כלומר, Domain Authority.
ככול שהמספר בDA גבוה יותר, כך "שווה" להוציא מהאתר הנ"ל קישור. כלומר, אם אתה נכנס לאתר מאמרים בעלי 75 בDA הוא שווה יותר מאתר מאמרים בעל מספר 22. כמו כן, חשוב לציין שמנועי החיפוש הם כלי מאוד חכם ולכן אי אפשר ולא מומלץ תמיד להוציא קישורים מאתרים בעלי DA גבוה אלא לנסות לתמרן.
מעבר לכך חשוב שהמאמרים יהיו בעלי ערך מוסף, אחרת הגולש יצא באותה המהירות שהוא יכנס למאמר.
מה לגבי פורומים ובלוגים? כאן מדובר על הלב הפועם של קידום האתרים ולכן אסור בשום פנים להזניח את התחום הנ"ל. אם לדוגמא אתה בעל אתר העוסק במכירת שולחנות מומלץ בחום להירשם לפורומים ובלוגים העוסקים בתחום, להמליץ לחבריי הקבוצות ולתת מדי פעם קישורים לאתר שלך תחת מילות מפתח "שולחנות", "שולחנות בזול" וכן הלאה – בהתאם למילות המפתח שראית מבעוד מועד מחפשים בgoogle
addword.
רוצה לשמוע פרטים נוספים בכל הנוגע לקידום עסקים באינטרנט? לחץ על הקישור המצורף כאן – קידום עסקים קטנים.