עזבו, לא נתחיל עם כל מיני סיסמאות ריקות מתוכן, כאלו שגורמות לקוראים אפילו לא לסיים את המשפט. בואו פשוט נציין מה חשוב שיהיה בהליך קידום אתרים ונסביר כיצד אנו מביאים זאת לידי ביטוי. מוכנים?! מעולה, בואו נתחיל!.
קידום אתרים שמביא לקוחות – כי כל השאר לא באמת חשוב
בוא נודה על האמת – קידום אתרים גם אם הוא יהיה מצויין, גם אם הוא ירשום את כל ההצלחות השונות שנכתבו מראש בהליך אסטרטגיית קידום אתרים – כל אלו לא שווים אם לקוחות בסופו של דבר לא מגיעים.
אז מה חשוב שיהיה בהליך קידום אתרים? ראשית כל חשוב מאוד שעסק לקידום אתרים שנמצא מולך ידע מהם הצרכים שלכם. לדוגמא: אם מדובר על עסק לקידום אתרים שכל מה שמעניין אותו הוא להרוויח כסף על חשבונך, הרי שאתה תמצא את עצמך מקבל שיטות שיווק שלאו דווקא תואמות את הצרכים שלך ולכן, עסק לקידום שנמצא מולך צריך להגיש לך דו"ח מפורט עם מצב האתר שלך, נפח החיפוש של התחום שלך (למשל: חיפושים אודות המילה שולחנות) ומה חברת הקידום חושבת שיכול למנף את העסק בצורה האופטמאלית בויתר.
אנו, על מנת לבצע תיאום ציפיות עם קהל לקוחותינו, תמיד עורכים "אסטרטגיית קידום אתרים", מה שמעניק ללקוח שלנו אפשרות לראות היטב היכן מצבו מבחינת קידום נמצא, כיצד אנו חושבים שניתן לשפר את מצבו, האם אנו ניצבים בפני קידום עסקים קטנים או שמא מדובר על עסק גדול ואנו מתאימים זאת על פי דרישותיו, ציפיותיו וכן, מצבו הפיננסי.
קידום רלוונטי היא מילת המפתח כאן. בלי קידום אתרים רלוונטי, כל אסטרטגיית הקידום (כפי שציינו קודם לכן) אינה באמת באה לידי ביטוי. כיצד אנו מבצעים קידום אתרים רלוונטי? אנו בוחנים היטב את השוק של הלקוח, מילות מפתח מרכזיות עליהן יש לשים דגש אך עם זאת לא מתעלמים ממילות מפתח בנפח בינוני-קטן, מבחינתנו שיטת הזנב הארוך (משמע, קידום של מילות מפתח פחות חזקות) הן דרך להגיע לקהלי יעד נוספים המחפשים מילות מפתח שונות ולעיתים ספציפיות בתחום מסוים. על ידי החשיפה המקסימאלית שאנו מעניקים לקהל לקוחותינו (קידום של מספר מילות מפתח עצום שלעיתים יכול להגיע גם לקידום של 70 מילות מפתח לאתר) מאפשר לקהל לקוחותינו ליהנות מקידום אתרים רלוונטי לצד קידום הנעשה בפלטפורמות נכונות, לדוגמא: פורומים ובלוגים הקשורים באופן ספציפי לנושא המדובר.
מעוניין לשמוע פרטים נוספים? לחץ כאן.