אחד הימים בהם עם ישראל נוהר לחנויות על מנת לקנות מוצרי בשר שונים הוא כמובן יום העצמאות. מדובר לא רק בחג למדינת ישראל אלא גם בחג לתפארת הבשר, כאשר המוני בית ישראל פושטים על רשתות המזון שמספקות מוצרי בשר קפואים ועל הקצביות והאטליזים שמאפשרות גישה לבשר טרי.
שיווק בשר מאסיבי לפני יום העצמאות
אך כמובן שעל מנת להגיע אל יום העצמאות וכדי שהחנויות והקצביות יוכלו לעשות את כל ההכנות האפשריות בטרם מתנפלים ההמונים על המדפים, מפעלי הבשר הם אלה שאמורים לעבוד קשה במשך מספר ימים רצופים ואולי אף שבועות, על מנת לענות על הביקוש ולהתחיל שיווק בשר לכל החנויות שדורשות אותו במהירות האפשרית. אחת הדרכים הבולטות בהן משתמשים מפעלי הבשר כדי לעשות זאת היא לשכור עובדים זמניים שיסייעו בהגדלת כוח האדם במפעל לתקופה שקודמת ליום העצמאות, זאת על מנת שכל מפעל יצליח לעמוד במכסה וברף אותו הציב לעצמו ושכל החנויות, הקצביות והאטליזים יוכלו לספק את כמות הבשר בה מעוניין ציבור הלקוחות. בעזרת העובדים הזמניים אותם מפעלים אלה יעסיקו, הם יוכלו לדאוג שלבתים רבים במדינה יהיה חג עצמאות שמח, מי מבניהם בשל כמות הבשר אותה הם רכשו ומי מבניהם דווקא בשל העובדה ששכרו אותם לעבודה במפעל וכעת הם יוכלו להביא כסף הביתה.
ניצחון הרוח וניצחון הבשר
בכלל, נדמה כי יום העצמאות הוא הרבה יותר מהבשר, הוא זה שיום אחד בשנה נותן את הרגשת הגיבוש והאחדות בעם, הרגשה אליה אנו נחשפים לצערנו אך ורק בעת מלחמות. אז נכון, שיווק בשר מאסיבי מצד מפעלים לחנויות ומכירתם לאנשים רבים היא בלא ספק צעד חשוב ומשמעותי בחג הזה, אך לא יהיה אדם שיחלוק על הקביעה שדבר חשוב עוד יותר הוא כמובן התחושה הנהדרת בה מתעטפים תושבי ישראל ביום הזה, תחושה שמלווה אותם גם ימים רבים קדימה. לקראת יום העצמאות הבא על כל אחד מאתנו יהיה לזכור כי הכי כיף להוציא את המנגלים וליהנות מכמויות הבשר העצומות אותן קנינו, אך הכי חשוב יהיה לחבק את כל מי שסביבכם ולחגוג יחד אתו את ניצחון הרוח של עם ישראל.