לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.
הלוגו הוא הדבר הראשון אליו הלקוחות והצרכנים נחשפים אליו והוא זה שבסופו של דבר ייחרט בזיכרונם, על כן על הלוגו העסקי להיות מתומצת, קליט וברור בקרב קהל היעד בכל אחת משלושת התצורות המקובלות בין אם לוגו כסמל, לוגו ככיתוב והן כלוגואים ליופי וטיפוח המשלבים את שתי התצורות יחדיו.
הלוגו יהיה מוצג בכל כלי/דרך פרסומית של העסק, בין אם מוצרים, פרסום, שלטים, כרטיסי ביקור, מכתביות, מעטפות, חשבוניות, אתר אינטרנט או כל רשת חברתית אחרת.
מחשבה מעמיקה בטיפולים והעצמה אישית ללא פשרות בעבור לקוחותיכם, ומה עם העסק ?
כפי שאתם נוהגים להשקיע אנרגיות חיוביות רבות בטיפול בלקוחותיכם, יודעים אתם בוודאי שנתינה זה כוח ואילו קארמה היא גלגל ! על כן ההשקעה הבלתי פוסקת באחרים חייבת להיעשות גם בעבור הצרכים האישיים שלכם וכמובן לשם טיפוח העסק שברשותכם !, הן על ידי בחירת מיקום מנצח ונעים לעסק, והן על ידי בחירת לוגו מתאים וענייני לעסק.
על מנת שהלוגו יראה בולט ונכון ויעביר את המסר בצורה היעילה ביותר יש להקדיש מחשבה מעמיקה בדרך לבחירת לוגו לקוצ'ר, כאשר עוד בטרם בחירה ועיצוב הלוגו עלינו לבחון את אופי העסק ואת צרכיו, מה הוא תחום העסק ? לאיזה קהל יעד ברצוננו לפנות ? מי הם העסקים המתחרים שלנו ? האם יש סלוגן לעסק ? האם יש אייקונים, צבעים או אלמנטים עיצוביים אחרים המזוהים עם העסק ? חשוב לבחור בלוגו אשר יהיו קליט ומתומצת אשר ייחרט בזיכרונו של הצרכן והלקוח.
כיצד מתבצעת בחירת לוגו לעסקים בתחום האימון וההעצמה באתר "לוגו" ?
אנו בחברת loogoo עושים כל שביכולתנו על מנת לאפשר לכל בעלי העסקים גדולים כקטנים מכל סוג ואופי יוכלו ליהנות מלוגו מקצועי ואטרקטיבי במחיר נוח ומשתלם.
בניית לוגו דרך אתר loogoo מתבצע במספר צעדים קלים ופשוטים.
1. נכנסים לאתר לוגו, בוחרים בקטגוריה המתאימה מתוך הקטגוריות הקיימות.
2. בוחרים את התבנית הרצויה מתוך מאגר תבניות הלוגו הקיימות.
3. מכניסים את שם העסק ואת הסלוגן (במידה וקיים)
4. משלמים מחיר של 79 שקלים בלבד בעבור הלוגו.
5. מבצעים שליחה און ליין של הלוגו
6. כעבור 24 שעות בלבד הלוגו כבר אצלכם במייל !!
טיפים לעיצוב לוגו...
לוגו הוא אחד מסמני ההיכר של החברה והוא למעשה השלב הראשוני וההכרחי ביותר בדרך ליצירת תדמית וזהות העסק אשר הוא זה שילווה אותו לאורך שנים וישפיע באופן ניכר על הצלחתו.
על כן בניית לוגו לחברת תיירות צריכה להיעשות באופן יסודי וקפדני על מנת להוביל לכך שהחברה תצליח לשדר ולהציג באופן אופטימלי את הערכים ואת המסר אותם היא מעוניינת להעביר.
ישנם כמה קווים מנחים אשר יסייעו בידכם את בניית הלוגו ויובילו לכדי לוגו איכותי מבודל, ייחודי וקליט.
1. הגדרת הזהות העסקית – עוד בטרם נפנה לבניית לוגו לחברות תיירות עלינו לשאלות את עצמנו מספר שאלות לגבי זהות העסק כגון: מה הוא אופיו של העסק ? מה מבדיל ומייחד את חברה מיתר החברות המתחרות ? מה הוא קהל היעד ? ועוד.
2. פשטות – לוגו איכותי הוא הלוגו הפשוט ביותר, שכן לוגו המעוצב בפשטות יהיה יותר קל לזהות ולקלוט על פניי לוגו מורכב המכיל אלמנטים ועיצובים המקשים על הקליטה בקרב הלקוחות ופוגעים הן במטרתו והן במהותו של הלוגו.
3. צבעים – את בחירת הצבעים ושילובם יש לבצע באופן מושכל ומחושב המתרימים לאופי החברה ולמוצריה, כמו כן חשוב לבחור בצבעים שאיכותם לא תפגע ותהיה מובנת וברורה גם בשחור לבן בזמן שליחת פקס והדפסה על מסמכים אחרים.
4. סוג הגופן – גם את בחירת הגופן יש לעשות בצורה שקולה ומחושבת תוך התייחסות אופי העסק, המוצר ו/או השירות.