אין ספק שבתחום שלך יש תחרות. אתה יכול לראות זאת על פי כמות האתרים של החברות המתחרות בך אך למרות זאת, אין כל סיבה שתחשוש. למעשה, הדבר אפילו מיותר. אתה יכול להיכנס אל התחרות ולהוביל בה. לא מאמין? ובכן, לא הגיע הזמן שתזרוק את הסקפטיות בצד ותן לנו להוביל אותך אל עולם השיווק האינטרנטי (ובמילם נוספות – קידום אתרים) בצורה הטובה ביותר? בוא נתחיל.
קידום אתרים – עושים את ההבדל באתר שלך.
קידום עסקים קטנים נחשב לאחד התחומים המבוקשים ביותר ומדוע כך למעשה? שהרי כל אחד שיש ברשותו עסק, זקוק לשיווק בכלל ושיווק אינטרנטי, בנושא הנ"ל, בפרט הלא כך? ובכן, כמובן שכולם זקוקים לשיווק אינטרנטי אך כאשר מדובר על עסק מתחיל, הרי שמבחינתו קידום והגעה אל גולשים רלוונטי שלימים יהפכו ללקוחות, מדובר על אוויר לנשימה.
על מנת שנצליח לקדם עסק קטן, משמע, ששמו לא הולך לפניו כמו חברות גדולות עליהן אתה יכול לחשוב בקלות ברגע זה, עלינו לעבוד מעט יותר קשה אך אין הדבר אומר שזה בלתי אפשרי.
ראשית כל, במידה ומדובר על עסק שכבר יש ברשותו אתר והוא ערך פעולות קידום, אנו רוצים לבדוק היטב כיצד האתר נראה מבחינה עיצובית ולבדוק שהעיצוב אכן מתאים לאופי העסק וכמובן שהעיצוב נראה מזמין ונעים. מעבר לכך, מבחינה טכנית, אנו רוצים לבדוק שמבחינת קוד האתר (HTML) אין בעיות חרגיות ושמבחינת ממשק המשתמש באתר – הוא נעים ומאפשר תנועה נוחה.
כמו כן, במידה (כפי שציינו קודם) האתר עבר כבר סוג של קידום אתרים אנו רוצים לבדוק את הפעולות השונות שנעשו, מדוע הן נכשלו, היכן, למשל, נערכו הפעולות הללו (לדוגמא: האם נעשו החלפות קישורים? במידה ואכן נעשו החלפות קישורים עם אילו אתרים החלופת אילו נעשו? האם המאמרים השיווקים השונים הם בעלי ערך מוסף? ושלל פעולות קידום שיכולות להיות מכרעיות מאוד).
על ידי אסטרטגיית קידום הנקבעת מראש וחשוב לציין שאסטרטגייה זו נקבעת מראש ומדוע? כיוון שאנו מוכרחים לעבוד מול תוכנית מסוימת ולא לשלוף פעולות "מהמותן" כפי שאומרים, יש קו שמנחה אותנו ויעדים אליהם אנו חותרים להגיע הן מבחינה מקצועית והן מבחינת תיאום הציפיות שאנו עורכים מול הלקול, בעל האתר.
כמו כן, לצד אסטרטגיית הקידום היכולות האישיות שלנו וצוות המומחים במחלקות השונות מאפשרים לנו להביא בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד להישגים מרשימים, תוצאות נהדרות במנוע החיפוש וכן, הגעה אל לקוחות רלוונטיים – דבר אשר מאפשר לבעלי העסקים ליהנות מהרחבת קהל הלקוחות שברשותם ומשיפור משמעותי ביחסי ההמרה.