צעדים בתחום פיתוח תדמיתי ומיתוג יש לבחור בהתאם למטרות, ליעדים ולתדמית אותה תרצו לפתח לעצמכם. עצמת ההשפעה של סרטי וידאו כבר ידועה היום, סרט תדמית יצליח לסייע לכם להשפיע על דעת הקהל, להעביר מסרים סמויים וגלויים, לתקן מקרים של פגיעה תדמיתית, לשווק מוצרים חדשים ולהציג נכונה שינויים בעמדתכם. כאשר הסרט מופק ומבוים באופן מקצועי התוצאות הטובות אינן מאחרות להגיע.
מרכיבים של סרט תדמית מקצועי
א. תסריט נכון.
ב. שילוב של תמונות וקטעי וידאו קיימים או איסוף חומרים חדשים.
ג. עריכה וגרפיקה מקצועית.
ד. העברת מסרים פשוטים תוך שילוב רעיונות יצירתיים.
ה. סרטון קצר וממצה, סרטוני ארוכים עלולים לעייף את הצופים.
ו. הנעה לפעולה תוך שתילת מסרים סמויים וגלויים.
מי זקוק לסרטוני תדמית?
אם בעבר סרט תדמית היה נחלתם של בעלי העסקים הגדולים והחברות, היום גם עסקים קטנים מפיקים סרטי תדמית ומציגים אותם באתר החברה, בפרופיל ברשת החברתית ובמדיות המתאימות להצגת סרטוני וידאו. בעזרת סרט תדמית תוכלו לחזק את מוניטין החברה ולקדם מטרות. סרטון מוצלח אפשר יהיה לתרגם בעתיד לגידול רווחים, הרחבת תחום הפעילות וגיוס לקוחות חדשים.
חשוב לציין כי ניתן להפיק סוגים שונים של סרטי תדמית, ישנם סרטים המיועדים לפיתוח תדמיתי בלבד, סרטים המשלבים גם מסרים של הסברה או שיווק וגם סרטים המשמשים להצגת החברה למטרת גיוס עובדים או משקיעים. סרטון תדמית מקצועי יוכל לשמש אתכם במשך שנים רבות, ההשקעה בו כדאית.
כיצד ליצור את הסרטון?
זהו השלב בו עליכם לפנות לייעוץ מקצועי ולשכור אנשי מקצוע, חפשו אחר סרטוני דוגמה העונים לצרכים שלכם והזמינו עבודות דומות. סרט תדמית קצר בן 2-3 דקות הוא כל הדרוש לכם בכדי להציג את העסק בצורה מקצועית, תופתעו כמה טוב אתם יכולים להיראות.