נכון, אתה צודק. ממש כמו הפתגם הטוב והמוכר – מרוב עצים לא רואים יער, כך גם עם שיטות השיווק – מרוב שיטות שיווק לא יודעים איזו לבחור. בדיוק בשביל כך אנחנו כאן בשבילך. אנחנו כאן כדי למקד אותך אל המטרה. כבעל עסק חשוב לנו שתבחר את שיטות השיווק שבאמת מתאימה לך (כן, תתפלא, לא צריך לקחת את כל שיטות השיווק האינטרנטיות. ניתן לבחור את אלו שמתאימות לסוג העסק, אופיו, היעדים שאתה רוצה להגיע אליהם וכמובן יכולותייך הכלכלית).
בחירת שיטת השיווק – כיצד עושים זאת?
ראשית כל, עלייך להגדיר בינך לבין עצמך מהו היעד אליו אתה חותר? אם לדוגמא, יש לך אתר המוכר מוצרים שונים ואתה לא באמת צריך שיווק אינטנסיבי אלא רק קידום של מודעות ממומנות אחת לשבוע, הרי שאין צורך שתתחיל להוציא כספים על כל השיטות הנהדרות והמגוונות של קידום אתרים.
עם זאת, אם אתה לא מוכן לקחת את "הצ'אנס" ואתה רוצה שאל האתר שלך יגיעו כמה שיותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים הרי רצוי שתדע שאמנם קידום ממומן יצליח להביא לך תוך זמן קצר תנועה ענפה של גולשים אך ברגע שהמודעה (בעקבות התקציב שהוכתב/ נקבע מראש) תרד מהאוויר, כך כמות המבקרים באתר תרד. לעומת זאת, קידום אתרים אורגני אמנם עובד יותר לאט אך מבטיח קשת נרחבת של ביטויים דרכם יוכלו הגולשים להגיע. מעבר לכך, הקידום האורגני מבטיח הישארות ארוכת זמן (במידה ומדובר על עסק לקידום אתרים אשר מבין לעומק את תחום השיווק) בראש התוצאות.
אם אתה עסק שרוצה לבוא אל קהל צעיר, מומלץ מאוד שתבחר בהליך שיווק ברשתות חברתיות – שם הצעירים נוהגים לבלות והרבה. למעשה, ממחקרים שונים עולה כי מדינת ישראל ממוקמת כשנייה בעולם בשעות הצריכה באינטרנט (כ-39 שעות חודשיות ומתוכם כ-11 שעות שמעבירים הגולשים ברשתות החברתיות). על ידי פרסום ממומן "בפייסבוק", סרטונים וייראלים "ביוטיוב" או תמונות מיוחדות "באינסטגרם" – ניתן להגיע ללב הגולשים ו"לגנוב" את תשומת ליבם.