אין על כך ספק ואין צורך להתכחש לזה – כיום ניתן למצוא המון חברות/עסקים אשר עוסקים בתחום של קידום אתרים. על מנת למצוא עסק/חברה מתאימה חשוב לדעת מהם הפריטים אליהם יש להתייחס ולחפש בעת הליך החיפוש.
דגשים חשובים
כאשר מחפשים עסק המבצע קידום אתרים (ניתן להקליק על הקישור הבא ולקרוא עוד בנושא חברת קידום אתרים) חשוב לוודא שמדובר, ראשית כל, על עסק המבין לעומק את תחום השיווק האינטרנטי, מעבר לכך, חשוב לוודא שמדובר על עסק המבין את המהירות בה התחום משתנה ושהוא באמת מתאים עצמו לכך.
כיצד ניתן לבדוק את הפרטים הללו? ובכן, עסק המבין את המצוין לעיל מבין שעל מנת להצליח לגעת בכל הפרמטרים השונים והמשתנים הנמצאים בתחום קידום אתרים אורגני (בעיקר) ובקידום אתרים בכלל, החברה מציגה בפנייך, הלקוח, אסטרטגיית קידום ולא רק מצהירה שהיא תבצע קידום מסוג כלשהו עבורך.
אסטרטגיית קידום צריכה להתנהל באופן הבא: בחירת מספר מילות מפתח מרכזיות וקידומן לצד בחירה של מילות מפתח בעלות היקף נמוך יותר וקידומן. ניתן למצוא מקדמים רבים אשר לא מייחסים חשיבות לשיטת הזנב הארוך שלמעשה, שיטת הזנב הארוך (כלומר, קידום של מילות מפתח בעלות היקף חיפוש נמוך יותר) דווקא מילות מפתח אלו מצליחות, בממוצע, להביא כ-70% מתנועת הגולשים לאתרים לעומת כ-30% מתנועת גולשים שמגיעה ממילות מפתח חזק. הנתונים המרשימים מדברים בשם עצמם.
מעבר לכך, חשוב שעסק קידום האתרים הנמצא מולך מציג בפנייך את שיטות העבודה הרלוונטיות שלו, כלומר, חשוב שהחברה הנבחרת תקדם את האתר במקומו הנכונים שהיא מציגה בפנייך ולא רק על ידי קידום אתרים אורגני סטטי. קידום רלוונטי, לדוגמא, עבור חברת עורכי דין תעשה בפורומים הקשורים למשפטים.