אתר אינטרנט יכול להגדיל באופן משמעותי את החשיפה שלך וכן, גם את קהל לקוחותייך. אנו לא מתכוונים לערוך "הקדמה" במאמר הנ"ל אלא פשוט לפרוש בפנייך את העובדות כך שגם אתה, במידה והינך מתלבט האם להקים אתר/לקדם אתר,
תוכל להגיע למסקנה הנכונה. שנתחיל? קדימה!
אתרי אינטרנט – כלי שיווקי יוצא מן הכלל
· אתר אינטרנט אומר ללקוח שלך בעצם – "היי, אני קיים" שהרי בוא נהיה ריאליים, איש כיום לא פותח ספר טלפונים בכדי לחפש בעל מקצוע, כיום כולם מחפשים דרך האינטרנט. אתר משדר ללקוח שראשית כל, אתה עסק מתקדם וכמובן מאפשר
לו להכיר את העסק שלך ולהתרשם.
· מילות חיפוש דומיננטיות – כאשר אתר מקודם במילות חיפוש חזקות/דומיננטיות בתחום של העסק שלו על ידי חברת קידום הרי שלקוח המחפש מילים אלו מבינים שמדובר על עסק חזק הנמצא בעמוד הראשון של מנוע החיפוש, דבר המאפשר לו להיחשף אליו יותר
(מאשר עמודים רחוקים יותר) ובסופו של יום ליצור עמו קשר.
· המוצרים שלך – כיום חלק מהליך קידום עסקים באינטרנט מתבצע גם בעזרת אפשרות של "חנות וירטואלית". חנות וירטואלית מאפשרת ללקוחות להכיר את המוצרים של העסק, להיחשף אל המחירים ולהחליט האם הם מעוניינים לרכוש את המוצרים הללו ישירות מהאינטרנט או להגיע פיזית אל החנות.
חשוב לזכור שלעיצוב האתר וממשק ידידותי לגולש הם בעלי חשיבות מרבית האם הגולש יחליט להישאר באתר או יצא ממנו. כמובן שהקידום מסוג קידום אתרים יהיה איכותי ורלוונטי לצד תוכן שיווקי ולא אגרסיבי – פרמטרים אלו יבטיחו לבעל האתר הצלחה מרובה אצל גולשים שיהפכו להיות לקוחות הפוטנציאליים.