מומחה קידום אתרים הוא אדם המבין את תחום קידום אתרים על כל היבטיו. קידום אתרים כולל בתוכו מספר אפשרויות: קידום אורגני (הנקרא גם SEO), קידום ממומן (המוכר בשמו הנוסף – PPC) וקידום ברשתות החברתיות (SEM). כמובן שמומחה קידום יכול להתמקד ולהתמחות בתחום אחד יותר מהשני אך אדם הטוען שהוא מומחה בתחום קידום אתרים, המשמעות היא שהוא מבין את כל היבטיו של התחום.
מהו ההבדל בין מומחה לבעל מקצוע שאינו מומחה?
- מומחה בקידום אתרים המבצע קידום עסקיםבאינטרנט יבצע סריקה מקיפה אודות אתר בעל העסק בכדי להבין מהו מיקומו במנועהחיפוש על ידי: בדיקת קישורים נכנסים/יוצאים, בחירת מילות המפתח המקודמות,צפיפות מילות מפתח, בדיקת דפי הנחיתה (כיצד דפי הנחיתה נראים האם יש לשדרגםוכן הלאה). הבדיקה זו תאפשר למקדם להבין מהי האסטרטגיה לקידום הטובה ביותר.
- מקדם מקצועי יבצע לא רק קידום אשר יוביל אתבעל העסק למקום הראשון במנוע החיפוש, אלא גם יבצע עבורו קידום רלוונטי.הכוונה היא שבעל העסק יצליח להגדיל את מעגל לקוחותיו! קידום רלוונטי הואההבדל בין מקדם מקצועי המבין את עומקו של התחום.
- מקדם מומחה לא רק "יפזר תוכן" באתראו מחוצה לו, הוא יעניק לגולש ערך מוסף בתוכן שלו, כזה שיגרום לו להתענייןבבעל העסק, להישאר באתר שלו וכיוצא מכך. הכוונה היא בכך, לדוגמא, שהקישוריםשבתוכן באמת קשורים לתוכן עצמו.
- חברת קידום אתרים איכותית המתמחה בתחום תספקללקוח לא רק תוכן איכותי אלא גם מענה בתחום האופטימיזציה של התמונותוהסרטונים שיש באתר, כך שגם הם יקודמו ויצליחו לעזור בקידום האתר באופן היעילביותר.