כאשר אנו רוצים לבצע "פרסום עסק" אנו לא ממהרים להציע לבעל העסק את שיטות השיווק השונות לפני שאנו מבינים מספר דברים: באיזה סדר גודל העסק (קטן או גדול – כלומר, האם מדובר על עסק פופולארי בעל שם מוכר או שמא העסק צריך שיווק אינטנסיבי בכדי שאנשים יתחילו להכירו?), מהן השאיפות של בעל העסק? (האם הוא מעוניין רק לפתוח כרטיס בפייסבוק בכדי לשמר את מעגל הלקוחות שלנו או שמא הוא מעוניין לקדם את העסק באמצעות קידום אתרים ממומן בלבד).
כמו כן, חשוב לנו לברר מול הלקוח מהו התקציב שלו כך נוכל להתאים את שאיפותיו, את סוג העסק ואופיו אל התקציב שברשותו. לאחר שעשינו את כל הבדיקות הנדרשות אנו עוברים אל החלק האסטרטגי, כלומר, שיטת אסטרטגיית הקידום. אם מדובר למשל, על קהל לקוחות מבוגר יותר הרי שאנו פחות נחשוב על שיווק ברשתות חברתיות (עקב העובדה שגם אם יש ברשות קהל זה כרטיסים ברשתות החברתיות, הם פחות מחפשים דרכם מוצרים/שירותים) אלא נלך יותר על שיווק בדואר האלקטרוני. על ידי שיח משותף וההבנה העמוקה שלנו בתחום נגיע יחדיו להישגים הנדרשים.
אנו מספקים את שירותי הקידום לכל סוגי החברות – קידום עסקים קטנים וקידום עסקים גדולים כאחד. אצלנו ניתן למצוא אוזן קשבת ולא פחות חשוב מכך – אכפתיות כלפי הלקוח וכלפי הצלחתו.
אצלנו שיווק מכוון ורלוונטי, כך שהלקוח יוכל ליהנות מהגדלת מעגל הלקוחות שלנו זוהי מטרה ברורה מאליה!