אני לא יודעת באיזה שלב בעסק שלכם אתם נמצאים. בשלב הפתיחה או בשלב המתקדם של הצמיחה וההתפתחות. בכל שלב של התפתחות העסק, שיווק מהווה גורם משמעותי ועיקרי להצלחה של העסק. שיווק מהווה מקור להזרמת מזומנים. הוא החמצן של העסק.
נושא השיווק , לפעמים נורא מבלבל. אנחנו מוקפים בהצעות רבות לאפשרויות שיווק. חלקן יקרות וחלקן פחות. חלקן אפקטיביות וחלקן לא. אנחנו התמקדנו בכלי שיווקי מרכזי שעובד מצוין בשבילנו – קידום באינטרנט.
אז נכון, יש לנו רקע טכני, ואנחנו אוהבים שיווק. אך עם הזמן הבנו כמה דברים פשוטים בנושא השיווק באינטרנט:
שיווק זה לא תורה מסיני
כל אחד יכול לעשות שיווק מאוד מוצלח. הבסיס להצלחה הוא התמדה ולימוד. לימוד והתמדה J כל אחד שלומד ומתמיד ליישם בסופו של דבר מצליח בשיווק.
שיווק זה לא יקר
ניתן לעשות שיווקבחינם או כמעט בחינם בכוחות עצמך. פשוט צריך לעשות זאת בצורה חכמה. רצינו להציע לכם כמה דרכים חינמיות לשיווק של העסק שלכם באינטרנט.
שיווק ברשתות חברתיות
זוהי דרך נפלאה ואפילו מהנה. כל מה שנדרש מכם זה להיות עצמכם. תדברו על העסק שלכם. דברו על עצמכם. תנו טיפים. יהיו נדיבים. והכי כיף במשוואה הזאת – יהיו פעילים. כמה שיותר פעילים יותר טוב. תשתפו בדיונים. תענו על שאלות. אפילו וויכוחים עוזרים. כמובן לא לשכוח להרשם לקבוצות עניין ולהיות שם פעילים במיוחד
קידום אתר שלכם
לפני שאתם נבהלים, נגלה לכם סוד. עם הזמן , למרות שנורא נורא מפחידים אתכם, גוגל עושים הכל כדי שדווקא עסקים כמוכן. אוטנטיים ואמיתיים יתקדמו באינטרנט. על כן נדרשות מספר פעולות פשוטות למדי על מנת שתוכלו לקדם יפה את העסק שלכם בכוחות עצמכם.
תוכלו ללמוד הרבה על קידום באתר שלנו. אך בואו נדבר על תהליך הקידום בכללותו:
שלב ראשון – התמקדות בקהל יעד שלכם. מי הוא הלקוח האידיאלי שלכם? מה הוא מחפש? איפה הוא. איזה שירותים אתם מעניקים לו? על איזה שאלות תוכלו לענות?
שלב שני – עושים בדיקה בשטח. בודקים בשטח, מה אותם אנשים מחפשים ואיפה. מודדים עם כלים פשוטים, מה וכמה פעמים אותם לקוחות שואלים את גוגל.
שלב השלישי – מתרכזים במידע שמצאתם. ומתחילים לעבוד בשיטתיות על תכנים לאתר שלכם, שיענה לצרכים ותחומי עניין של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כמו כן, דואגים ליידע את אותם הלקוחות על כך שיש לכם מה להציע להם באתר שלכם.
קראו על "איך מקדמים אתר אינטרנט ב-3 שעות בשבוע"