קידום אתר מסחר אלקטרוני הוא הדבר הכי חשוב כשמקימים חנות ווירטואלית. אחד הדברים החשובים ביותר להשגה של קידום אתר מסחר אלקטרוני הוא בנייתו באופן מוכוון קידום פנימי. מהו קידום פנימי? קידום פנימי הוא קידום של האתר בגוגל באמצעות ההשבחה שלו. איך משביחים אתר? באמצעות תוכן רהוט שקשור לתחום של האתר ולא תלוש ממנו, בנייה של אתר נוח לגלישה, מהירות עלייה סבירה של האתר ובחירת דומיין איכותי. אך מכל האמור הכי חשוב זה עניין התוכן. הרבה אתרים לא מתקדמים בגוגל בגלל שהתוכן שלהם מעורר רחמים. הכוונה היא לזה שחוץ מהכותב עצמו, אף אחד לא מבין למה הייתה כוונת המשורר. ולא רק זה, האתר נגוע בטעויות כתיב שהיו מביכות אפילו ילד בכיתה ב'. במאמר הבא נעסוק בחשיבות הנושא של קידום פנימי וחיצוני מוצלחים (קידום חיצוני הוא קידום אתר באמצעות השגת קישורים חיצוניים המופנים אליו).
נפגשתם עם חברה לבניית אתר? בקשו לראות מיקומים בגוגל של אתרים אחרים שלו
על מנת להשיג קידום אתר מסחר אלקטרוני צריך שהחברה שבונה את האתר שלכם תבין גם בקידום אתרים. חברה מקצועית ששולטת גם בתחום קידום האתרים, תבנה את האתר באופן כזה שהוא יתקדם בגוגל לפסגה, ויהיו לו הרבה מכירות. אם אתם מעוניינים בבניית אתר מסחר אלקטרוני, בקשו ממנהל חברת בניית האתרים שעמו אתם נפגשים שיראה לכם מה המיקומים של אתרים אחרים שהוא בנה, ואם אתם רואים שמדובר במיקומים גבוהים, רכשו חבילה הכוללת גם בניית אתר מסחר אלקטרוני וגם קידום אתר מסחר אלקטרוני. בחירה טובה של חברה מקצועית לבנייה וקידום אתרים באינטרנט היא הבסיס להצלחתה של החנות הווירטואלית שלכם. אם נמשיל את זה לחנות פיזית, זה בדיוק ההבדל בין חנות בקניון שיש בה תורים גדולים, לבין חנות שנמצאת בתוך מרתף של מתנ"ס.
לסיכום
הנקודה הראשונה שהעליתי במאמר הזה היא חשיבות קידום אתר מסחר אלקטרוני ועל כך שאם ברצונכם לבצע הרבה מכירות כדאי לכם להשקיע בקידומו, והנקודה השנייה הייתה שאם נפגשתם עם חברה שיש לקידום שלה תוצאות טובות בשטח, אל תהססו ורכשו את החבילה הכוללת בנייה וקידום אתרים. השילוב בין בניית אתר מוצלח שהינו מוכוון קידום פנימי, ובין קידום חיצוני מוצלח הוא שילוב מנצח.
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview העוסקת בתחום בניית אתרים ו קידום אתרים