עולם העסקים של ימינו הוא עולם קשה מאוד בו התחרות היא גבוהה, והאמצעים הכלכליים הם נמוכים. כל יום צצים עסקים חדשים, אשר מהווים תחרות קשה לעסקים הגדולים והקטנים כאחד של אותה הנישה. מאחר וכל עסק מעוניין בלקוחות חדשים ובלקוחות חוזרים יש צורך בפרסום בכל צורה אפשרית על מנת להכניס את העסק לתודעה של הלקוח. אולם, במקום בו כולם מפרסמים עצמם בדרך כזו או אחרת, חשוב כי הפרסום של עסק מסוים אשר מעוניין להתבלט יהיה מקורי ומיוחד. עסקים שונים בוחרים באפיקי פרסום שונים כמו: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, עלונים ועוד, וחלקם אף משלבים בין כמה אפיקי פרסום בו זמנית. בעולם האינטרנט אפיק הפרסום הפופולארי ביותר הוא קידום אתרים.
קידום אתרים לשיווק מוצלח באינטרנט
קידום אתרים הוא למעשה תורה אשר מתימרת לחזות את התנאים בהם אתר מסוים ידורג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. במילים אחרות מעטים הגולשים אשר מבצעים חיפוש בגוגל ומביטים בתוצאות בעמודים בתוצאות השני והשלישי. הרוב הגדול מתמקד בתוצאות אשר מצויות בעמוד הראשון, ויותר מכך בתוצאות הראשונות של עמוד זה. בעולם קידום האתרים עושים שימוש בשיטות שונות ובפעולות שונות, אשר מביאות את האתר כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש. העסקים אשר מצויים במילות מפתח רלוונטיות גבוה בתוצאות החיפוש זוכים לכניסה מוגברת של לקוחות פוטנציאליים לאתרם.
בניית אתרים, המפתח לקידום אתרים טוב
בעולם האינטרנט אתר האינטרנט של העסק הוא כרטיס הביקור שלו. אתר אינטרנט טוב מכיל את כל הפרטים על החברה, החזון שלה, השירותים שלה וכמובן המוצרים שהיא מוכרת. לכן, עסקים רבים מעוניינים בבניית אתרים על מנת להתפרסם גם ברחבי הרשת. אולם, מה טוב אתר אינטרנט, טוב ככל שיהיה, אם אף לקוח פוטנציאלי אינו מגיע אליו? בדיוק כאן נכנסת לשימוש שיטת קידום אתרים. יתר על כן, לעיתים אתר אינטרנט מצוי בראש תוצאות החיפוש אך הוא אינו מזמן לקוחות חדשים, ואז ניתן להסיק כי הבעיה היא בפונקציונאליות או בתוכן של האתר. שילוב של אתר אינטרנט טוב, ביחד עם קידום אתרים מוצלח, הם השילוב המנצח לפרסום מוצלח באינטרנט.