חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

"לחץ כאן" כבר לא עובד עלינו!

מאת: SEOMANשיווק28/11/20133007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"לחץ כאן" כבר לא בשבילנו

אחת משיטות ה"משיכה" בהן נעזרו חברות פרסום שונות או עסקים על מנת למשוך את הלקוח ולגרום לו להתעניין במוצר או השירות שלהן היתה בשימוש המילים: "הנחה", "מבצע", "לחץ כאן" או "חינם".
אם השנים, מילות מפתח אלו הפכו למאין "נורת אזהרה" בעיניי הלקוחות והגולשים השונים ברשת, בעקבות ניצול תמימותו של הלקוח ע"י חברות הפרסום, רמאות בשימוש המילים הללו מתוך כוונה פשוטה - למשוך את הלקוח שיחשף למוצר.
כעת אנו עומדים בשאלה, איך באמת עלינו למשוך את הלקוח מהלינק המוצג באתרים השונים או מהבאנרים המפוזרים באינטרנט על מנת שיחשף למוצר שלנו על מנת שיחשף לכך או שירכוש את המוצר/שירות.

כותרת Vs לקוח

הכותרת או הקישור לעמוד הטעינה שלנו (אליו אנו מקשרים את הלקוח), למעשה מהווה כרטיס ביקור לעסק ומאין סוכן מכירות אשר מסתובב ברחבי האינטרנט ומנסה למכור ללקוח את האתר, במידה והפרסומת מופיע באמצעות באנר, "הסוכן" שלנו גם גובה מאיתנו לא מעט כסף, בעוד שבאנרים רבים עומדים לצידו ומנסים ללכוד את עיניו של הגולש.
מהן הדרכים בהן נוכל לגוון ולמעשה לפנות ללקוח, בצורה כזו, שלא יכנס מראש לעמוד הטעינה שלנו, בידיעה שמנסים "לגנוב אותו" או לעבוד עליו:
- "כותרת רכה"- כותרת רכה, ופחות צעקנית משל המתחרים שלנו, אמנם מושכת פחות תשומת לב לראשונה, אך מביאה מאין התחברות ללקוח, ומורידה את תחושת "ההכרחה" או "המכירה" שאנו מנסים להעביר לגולש.
לדוגמא: "יש לנו משהו שעשוי לעניין אותך ולחסוך לך בעלויות..." - בדרך זו למעשה, נשתמש על מנת ליצור ללקוח תחושת "עזרה חברית", כאשר אנו מעניקים לו מאין "המלצה", וכל הנותר לו לבחור בעצמו האם להצטרף לשירות.
- תחומי העניין של הקורא- הכותרת שלך תמשוך את תשומת הלב כאשר היא עוסקת בנושא המעניין את הקורא והמשפיע עליו בחיי היום יום שלו. לכן, השתמש בכותרת שלך על מנת להצביע על בעיה מסויימת של הקורא או להפנות את תמושת ליבו אל נושא הקרוב אליו, החודר לרגש, לדוגמה: "אם ילדך חשוב לך, כדאי שתקרא את המסר הבא..."

כתיבה שיווקית 1,2,3

ברגע שהבנו את כיוון הפניה והורדת הלחץ מהלקוח שלנו באמצעות הפרסומת או הקישור, כעת ניתן רק לברר, מיהו הלקוח שלנו? ולפי כך להתאים את פנייתנו אליו:
- זיהוי פרופיל המשתמש: מהו גיל הלקוחות שלנו?לאיזה מין אנו פונים?מהן המילים וה"סלאנגים" בהן אותה אוכלוסייה נוהגת להשתמש?מהו הטון המתאים לפנייה אליו? לפי כך להתאים את הטקסט.
-כתיבה פשוטה: כתיבה פשוטה, ישירה וחיובת, על מנת לתפוס את תשומת ליבו המירבית של הלקוח ולהדגיש את המסר העיקרי.
-התלהבות: הא'-ב' של המכירות, ברגע שאינך מאמין במוצר ולא באמת היית זקוק לו אלמלא היו מציעים לך אותו, סיכויי המכירה שלך ככל הנראה תראה בהתאם.
יש לחשוב כיצד להעביר את המסר ללקוח בצורה שתעניין אותו ותגרום לו לחשוב שהוא באמת זקוק לאותו מוצר.

כל שנותר לך כעת הוא לבחור כיצד למקם את הבאנר או הקישור, ולהתחיל לכתוב לליבו של הלקוח, שיהיה בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים, יעוץ לקידום עסקים באינטרנט
www.seoman.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOMAN

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183376 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184439 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: SEOMANמדיטציה27/02/181464 צפיות
מרגישים תקיעות בחיים? מרגישים לחוצים בעבודה? ייתכן ותרצו לדעת איך לזמן שפע אל חייכם אשר יוכל למלא אתכם באור ושמחה לאורך זמן?

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181381 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/183649 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך להוריד במשקל ולהישאר רזה, עכשיו גם אתם תוכלו להכיר את השיטה החדשה לירידה במשקל אשר הצליחה להטריף אלפי ישראלים הודות לתוצאות היפות אשר הצליחה להציג עבור כל אלו אשר התחילו להשתמש בה.

מאת: SEOMANדיאטה25/02/182877 צפיות
האם נמצאה שיטה חדשה לירידה במשקל אשר הצליחה לעזור לאלפי ישראלים לרדת במשקל בדרך הטבעית? עכשיו גם אתם יכולים לדעת איך מורידים במשקל בלי דיאטה וספורט.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181583 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222697 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213939 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/214092 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175522 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162716 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/163039 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162131 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica