הרצון היסודי של כל בעל אתר באשר הוא, ללא הבדל בתחום הוא לקבל כמה שיותר חשיפה לאתר שלו – ככל שתגדל כמות החשיפה, כך יגדלו אחוזי הרווחים מהאתר, בין אם הוא מתבסס על הצבת פרסומות שהרווח מופק מהן בהקלקה, לידים, רכישות וכד' ובין אם האתר הוא כזה המוביל ישירות להזמנת השירותים של בעל המקצוע המוצג באתר.
על מנת להצליח לחשוף כמה שיותר גולשים לאתר שלנו, עלינו לעשות חושבים ולענות קודם כל על השאלה – איך עושים שיווק נכון באינטרנט?
שאלה זו מורכבת מכמה תחומים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, אך על מנת לעשות לכם סדר בראש ולבנות לכם את הבסיס ממנו תוכלו להתחיל לעבוד, רכזנו עבורכם את התחומים העיקריים והחשובים ביותר.
שיווק נכון באינטרנט – השיטות השונות
קידום אתרים – למי שלא יודע, קידום אתרים זוהי שיטת שיווק לכל דבר – האומנם היא פלח נכבד בפני עצמו שרבים מציינים אותו בנפרד לשיווק, אך זוהי בדומה לכל שיטת שיווק אחרת, דרך לקבל חשיפה לאתר שלנו באמצעות כניסות ממנועי החיפוש. על אתר אינטרנט מוצלח חובה להיות קודם כל כזה הבנוי נכון עבור מנועי החיפוש, ובעיקר כזה המציג חוויית משתמש טובה. עליו להכיל תוכן מתעדכן ואיכותי, משך זמן טעינה קצר, קישורים נכנסים איכותיים המובילים ללא מעט תנועה, השגת תנועה המגיעה מאתרים דומים בתחומו ועוד שלל גורמים אחרים שאליהם לא נכנס.
קידום ממומן – לצד הקידום האורגני בתוצאות, ניתן גם להשתמש בשירותים של קידום ממומן – בגוגל למשל התחום נקרא בשם "גוגל אדוורדס", באמצעותו, תוכלו לקבל חשיפה בתוצאות הקשורות לתחום האתר שלכם באגף הממומן של גוגל, כמו גם חשיפה באמצעות מודעות האדסנס לבעלי אתרים שגוגל מספקת. קידום זה אומנם יכול לעלות בסופו של דבר יותר כסף, אך אתר אינטרנט הרוצה לבצע חשיפה ושיווק נכונים לא יהסס להשתמש גם בפלטפורמה החשובה הזו.
רשתות חברתיות – מאז הגיחה פייסבוק לעולם, הפך עולם הרשתות החברתיות לכזה בעל משמעות רבה לכל נושא השיווק, שכן מירב האנשים מבקרים במקומות הללו. בין הרשתות החברתיות ניתן למנות לא רק את פייסבוק, אלא גם את גוגל פלוס, לינקדאין, טוויטר ועוד. שיווק ברשתות חברתיות גם הוא נושא בפני עצמו ויכול להיעשות במגוון אופנים – יצירת קבוצות ודפים עסקיים, שימוש בצ'אט ובפיד לצורך חשיפה, פרסומות ממומנות ועוד.
מיתוג – ואיך לא, כאשר מדברים על שיווק – אי אפשר שלא לציין את אחד התחומים החשובים ביותר במסגרתו – נושא המיתוג. ישנם כאלו הנוטים לזלזל בנושא המיתוג, שכן הוא לא מכניס תנועה באופן ישיר, אך לעניין הזה ישנה משמעות רבה לעניין הפרסום הויראלי (מאוזן לאוזן) ועל כן יש לשים עליו את הדגש לא פחות מאשר בתחומים האחרים שצוינו במאמר, אם לא אפילו יותר.
קרא מידע נוסף בנושא שיווק באינטרנט באתר באזז אינטראקטיב