הוא רצה להרים קייטרינג חלבי אבל החליט שעניין השיווק וההפצה זרים לו ולכן יצטרך לנסות מסלול שונה. הרבה פחות דפוס והפצה פיזית, יותר לכיוון הדיגיטלי. הוא דאג לצלם את כל התפריט שלו במספר גדול של אירועים שערך, הוא שכלל את המערך הדיגיטלי של התמונות, חוות הדעת, הסיפורים והחוויות.
קייטרינג חלבי שמערך הפרסום והשיווק שלו היה כמעט כולו דיגיטלי, והצליח להגיע לתפוקה מלאה לחלוטין ולפעמים גם מעבר לה. התפריט כולו הוצע באתר של קייטרינג חלבי דיגיטלי, מחולק לקטגוריות. תפריט מנות פתיחה כלל מספר אפשרויות מתוכן ניתן לסמן ולבחור. האפשרויות כוללות מנות כגון סנדביץ' בר, דגים, טמפורה, סושי וכו'.
בשלב המנות העיקריות יש אפשרות לבחור מרקים. לרוב הבחירה היא של מרק אחד אך לעתים יש הבוחרים גם שני מרקים. המרקים הם לרוב מרקים סמיכים. קייטרינג חלבי מאפשר הסמכה של מרקי ירקות גם עם שמנת וגם עם גבינות ולא רק על ידי שימוש בקורנפלור אשר עשוי לפגום מעט בטעם.
עוד לפני המנות העיקריות, תפריט של קייטרינג חלבי מציע מגוון רחב של סלטים. סלטים קרים וסלטים חמים. המגוון כל כך רחב ולכן קייטרינג חלבי לא מגביל את הלקוחות. כל לקוח מזמין על פי רצונו וכפי יכולתו. רק סלטי חצילים יש היצע של למעלה מעשרה סוגים שונים ואין שניים דומים. חצילים מגולגלים עם גבינה וחצילים עם ירקות קלויים, חציל שלם עם טחינה ומה לא? חגיגה שלמה. וסלטי גזר, וסלק וחסות, וירקות ועם גבינות ועם פסטות ועם קינואה ועם סומק ורעיונות אין סוף. חמוצים וחריפים, קרים ומאודים, מבושלים או מוקפצים, חריפים ומלוחים ומתוקים ומלוחים.
המנות העיקריות עצמן בתפריט של קייטרינג חלבי מחולקות בעצמן לתת קטגוריות: מוקרמים שהם כל הפסטות והרביולי למיניהם, ומאפים שהם כל הפיצות והבורקסים וכו', הקישים והפשטידות, והדגים. ובכל קטגוריה כזו גם כן הבחירה מרובה וקשה. ותפריט נפרד רק לתוספות...
והכי קשה כשמגיעים לתפריט המתוקים וצריך לא רק לבחור מתוך מגוון כה גדול של אפשרויות אלא גם מתוך רשימת הרטבים המתוקים הנלווים לעוגות, ורשימת הקפה המשובח שילווה אותן.
אבל לפחות אפשר לעשות זאת לבד בבית מבלי שינדנדו וירעישו. ותמיד אפשר לבוא ולטעום. האופציה קיימת, ועובדה שזה עובד.