קידום אתרים בגוגל הוא סדרה של פעולות קריטיות אשר מומלץ מאוד לכל בעל אתר לעשות באופן מקצועי בחברה של קידום אתרים בגוגל, על מנת להשיג תוצאות גבוהות בדירוגים של מנועי החיפוש השונים. כאשר בעל אתר אינטרנט מבצע קידום אתרים בגוגל באופן אורגני ניתן לראות את התוצאות של פעולות אלו גם במנועי החיפוש האחרים כגון בינג ויאהו. רשתות חברתיות הן זירות אשר בהן מאות מליוני אנשים מתחברים ומתכנסים בכל יום ויום על מנת לעדכן זה את זה ב"סטטוסים" מצחיקים, עצובים, כועסים או סתמיים. דבר שבשגרה ברשת חברתית הוא העלאה של תמונות, שירים ולפעמים גם פרסומים של כל מיני חברות ואתרים שעליהם הגולש עשה "לייק" או "שיתוף".
פתחו דפים עסקיים ברשתות החברתיות השונות
כיום, בשונה מהמצב שהיה בשנת 2005, חייב בעל אתר אינטרנט לקדם את האתר שלו ברשתות החברתיות על מנת להשיג תוצאות יותר טובות בגוגל. אתר שאין לו דף פייסבוק רשמי, לייקים ושיתופים, פרסום ממומן בפייסבוק ועוד, לא יצליח כנראה לעקוף את מתחריו משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה היא שלכל מתחריו יש כבר דפים כאלה, ובלי דף עסקי בפייסבוק הוא ייתפס כעסק מיושן, מה גם שהוא מפסיד לקוחות שמגיעים דרך הערוצים הללו! הסיבה השנייה לכך הינה שכיום גוגל, בתור מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, מחפש גם איתותים חברתיים, זה הפך להיות מעין דרישת חובה שצריך לעמוד בה כדי לבצע קידום אתרים בגוגל
כיצד עושים פרסום ברשתות החברתיות
אז עכשיו כשאתם יודעים מהו קידום אתרים בגוגל ומהן רשתות חברתיות ואת הקשר ההדוק ביניהן נשאר רק להבין כיצד עושים פרסום ברשתות החברתיות כדי להשיג פרסום ולקדם את האתר.
1) פתחו דף פייסבוק עסקי - זה פשוט ולוקח רק מספר דקות
2) פרסמו בדף הפייסבוק שלכם עדכונים עם קישורים לאתרכם
3) פתחו לאתרכם דף גוגל פלוס
4) פרסמו בדף הגוגל פלוס שלכם עדכונים שונים עם קישורים לאתרכם
5) עשו זאת גם בלינקדאין, pinterest, טוויטר ועוד
6) עשו גם פרסום ממומן ברשת החברתית העיקרית שבה אתם מחוברים כדי להשיג "לייקים" ו"שיתופים"
המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של בניית אתר קופונים ו – בניית חנות וירטואלית