כניסה למשרד חדש זו תמיד תקופה עמוסה ומרגשת בחיי עסק. בתהליך הכניסה למשרד ישנם המון שיקולים ועלינו לקבל מספר לא קטן של החלטות. במאמר זה ננסה לסייע בסוגיית בחירת ריהוט משרדי איכותי בעלות משתלמת. כבעל עסק מספר דברים צריכים לעמוד לנגד עינינו בעת בחירת ריהוט למשרד. ראשית חשוב לנו לשמור על עלויות נמוכות ככל האפשר בהוצאות העסק הדבר הבא הוא יצירת סביבת עבודה בריאה ונעימה לעובדים (כבר דובר רבות על כמה סביבת עבודה נעימה יכולה להגביר את תפוקת העובדים) ולבסוף אנו רוצים להשקיע מינימום זמן ואנרגיה בנושאים הלוגיסטיים כעת ובעתיד בכדי שמירב תשומת הלב תופנה להפעלת וניהול הפן העיסקי בחברה.כששלושת המטרות הללו לנגד עינינו אנו יכולים לקבל החלטה מושכלת בנוגע לרכישת הריהוט המשרדי לדוגמא: אנו נעדיף לבצע רכישה מרוכזת של כל הציוד מספק אחד כך נוכל גם לחסוך בעלויות (מכיוון שאנו רוכשים ציוד רב בבת אחת ניתן בקלות להשיג הנחות במחיר) וגם נוכל לחסוך זמן (מכיוון שההתנהלות הינה מול גוף אחד שעונה על כל הצרכים שלנו בנושא הריהוט)
לפעמים המטרות הללו יכולות להתנגש אחת בשנייה מצד אחד אני כבעל עסק רוצה לחסוך בעלויות ומהצד השני אני רוצה לייצר סביבת עבודה נעימה ככל האפשר לעובד. אנו יודעים שריהיטים איכותיים בהכרח יעלו יותר ולכן עלינו למצוא את נקודת השיווי משקל שעומדת בין שני המטרות במקרה זה מומלץ להגדיר תקציב מראש עבור רכישת כל הריהוט המשרדי ואז ליצור רשימה מסודרת של כל הפריטים לרכישה כשהריהוט החשוב ביותר לסביבת העבודה עומד בראש נאמר קודם כל נבחר כסאות למשרד מכיוון שזהו הריהוט שיש לו מירב ההשפעה על תחושת העובד להוריד את עלות הכסאות ואז לראות כמה נשאר לנו מהתקציב לאחר מכן נבחר שולחנות ולבסוף נוכל להתפשר על איכות פחי האשפה או ארוניות המסמכים כך שיווצר מצב שאנו משקיעים את מירב הכספים בריהוט שעושה את ההבדל וחוסכים במקומות היותר זניחים במשרד .
לסיכומו של עניין אין ספק שחשוב לשים לב שכל עניין הריהוט והעיצוב במשרד, על מנת שהאוירה במשרד תהיה טובה, על מנת שהמשרד ימשוך את עיני הלקוחות. עשו זאת באופן מקצועי