המשמעות של מותג טוב, הכרחית וחשובה לחברה, משמעותה היא פניות רבות של לקוחות פי כמה וכמה על פני חברות אחרות אשר ממותגות באופן שגוי. מיתוג יעיל יגרום ללקוחות להעדיף חברות מסוימות על פני חברות דומות להן אשר יתנו את אותו השירות, אך מיתוג שנעשה להן לא פיתח תחושת מחויבות, השתייכות ורצון אמוציונלי גבוה אצל קהל הלקוחות אליו פונים. כאשר עסק רוצה למתג את עצמו לראשונה או למתג עצמו מחדש הוא צריך לפנות לחברת מיתוג. חברת מיתוג אינה חברה המייצרת לוגו וסיסמא בלבד, אלא, בונה מערך שלם שבו החברה תוצג במוצריה, כוונותיה ויחסה אל הלקוח, כמו כן, סיסמא ולוגו הם חלק מתהליך חשוב זה וגם להם צריך לתת מחשבה שמתאימה למיתוג החברה.
משמעות יצירת מיתוג מבוסס
בשוק של היום ישנם אלפי מוצרים וחברות אשר נותנות ומעניקות חוויות קניה כאלו ואחרות. חברה שיוצרת מיתוג יעיל, תגרום ללקוחותיה תחושה גדולה יותר של רצון. טרם הפניה לחברת מיתוג יש לעשות סיעור מוחות ולחשוב מה המוצר אותו משווקים, למי רוצים לשווק אותו, מה תכליתו של המוצר ומה הוא צריך להעניק ללקוח. הלקוחות היום בתקופה כלכלית לא פשוטה, ילכו באופן אוטומטי כמעט אל המוצר הזול מבין שלל המוצרים השונים, כמובן בעת שיש מיתוג נכון ופניה ללקוחות באופן שיפעיל אצלם מנגנונים של זיכרונות, רגשות וחוויות לעיתים הם יוותרו על מותג פשוט וחסר חשיבות עבורם גם אם הוא זול יותר.
אמצעי הפצרת מסרי החברה
כשם שפיתוח המיתוג, כוונות החברה וייצור המוצר חשוב. ישנה חשיבות רבה לאמצעים בהם החברה מפיצה את מסריה. ניתן לחשוב כי פרסומות טלוויזיוניות ואינטרנטיות הן הדרכים המהותיות ביותר להעברת מסרים, אך, בעולם מתקדם זה אשר מבוסס על ניידים חכמים, טאבלטים ודומיהם אחת הדרכים החשובות ביותר היא פיתוח אפליקציות לאייפון. כמובן כל סוגי אמצעי ההפצה הינם נכונים וטובים. אך חשוב תמיד להיות מודעים לכלל האוכלוסייה והתקדמות הטכנולוגית, וכמובן בעת תהליך המיתוג חשוב שכחלק מהחלטות המוצר והאוכלוסייה אליה הוא פונה, יהיו דרכי הפנייה היעילים ביותר והמשמעותיים עבורה.