חפש מאמרים:
שלום אורח
23.12.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבניה וניהול של צוות עובדים מנצח - פרודקטביות של עובדים כמקפצה להצלחה

מאת: אפרת אלעמרי ניהול21/04/20131252 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם הגעת לנקודה בה אתה מגייס עובדים לעסק שלך אתה יכול לטפוח לעצמך על הגב. זה נקודת ציון משמעותית בחייו של כול עסק ואתה בר מזל, אחד מיני מיליונים של אנשים שנכשלים כול שנה. עכשיו יש לך אתגר למצוא את העובדים הנכונים ולשלב אותם בצורה היעילה ביותר על מנת להגדיל בצורה עקבית את העסק שלך.

הנה 11 טיפים מצוינים שיגרמו לך לגייס את העובדים הנכונים ולרתום אותם להצלחת החברה.

למד אותם

הרבה מאוד יזמים חושבים שהעובדים צריכים לבוא מוכנים לתפקיד החדש שלהם. האמת היא שלא משנה כמה העובדים מוכשרים הם יהיו חייבים לעבור תקופת למידה וחפיפה. רק הגישה הזאת תיתן לך את הערך המוסף בעובדים שיקדמו את החברה להצלחה.

צור ראיון כניסה

אתה חייב להבין כבר מהיום הראשון את מהות העובדים, איך הם רוצים לעבוד, איך הם רוצים להיות מתוגמלים, פגישות וכדומה. תיעוד כול הנתונים האלו נותן לכול קבוצת העובדים הבנה של איך האיש החדש בקבוצה יכול להתאים ועל הדרך זה יוצר סביבת עבודה טובה יותר.

קנה מערכת ניהול פרויקטים טובה

יזמים רואים את התמונה הגדולה בראש שלהם אבל העובדים לא ולכן הם חייבים שהפרטים יהיו ברורים ומול העיניים שלהם. תוכנת ניהול פרויקטים טובה הוא שיטה מצוינת לשמור את הקבוצה מפוקסת על המשימה. יעילות ופרודוקטיביות משתפרת כאשר אתה מודד את התפוקה בשימוש נכון בתוכנה.

גרום לעובדים להבין שהם לא צריכים מנהל

העצם את העובדים שלך על ידי מתן פרמטרים שיעזרו להם לעשות את עבודתם בצורה עצמאית לחלוטין – אוטונומיה מלאה. נציג מכירות אינו צריך הוראות, הוא חייב להבין מה הופך מוצר לנחשק בעיני הלקוח ואת כול השיטות להדגיש את היתרונות של המוצר. נציג שירות לא צריך לדעת את מדיניות החברה אלא יותר בעניין של למצוא אסטרטגיה על מנת לפתור בעיות שהלקוח יהיה מרוצה.

ציין לעצמך מטרות גדולות

בתחילה אתה בונה לעצמך את החברה מיום ליום, אבל לאחר כמה זמן אתה מגיע למסקנה שלמרות שאתה עושה דברים מדהימים ומצליח אתה פתאום נתקע בגישה הזו מכיוון שאתה לא מסתכל על התמונה הגדולה ולא מייצר לך מטרות ארוכות טווח. ולכן עדיף לייצר מטרות כול רבעון, ובאותם 3 חודשים המיקוד הוא על המטרה הספציפית הזאת להפוך את המטרה הכתובה למציאות בשטח. זה עוזר למקד וליעל את המאמצים.

מדיניות הדלת הפתוחה

אם לא תיתן לעובדים אוזן קשבת קרוב לוודאי שהם יעשו יותר טעויות ממה שהם צריכים (זה מתייחס במיוחד לעובדים חדשים). אתה חייב להיות קשוב לעובדים שלך ופנוי לשאלות ולמענות שלו כמה שיותר. מדיניות הדלת הפתוחה היא מעשית דלת פתוחה שנותנת תחושה שכולם יכולים להיכנס ולזרוק איזה רעיון או לשאול שאלה.

עובדים במקום הראשון

שים את העובדים שלך במקום הראשון והם יטפלו מצוין בלקוחות שלך. כאשר אתה בונה את הקבוצה אתה חייב להגדיר איך הפנים של הקבוצה אמורים להראות. המרקם של הקבוצה יקבע בסופו של דבר איך החברה מוצגת לעיני הקהל והלקוחות. אם תנסה קודם כול לעצב את חווית הלקוח היא תהיה כפויה ולא טבעית. נסה לעצב קודם כול את חווית העובדים.

שכור אנשים בעלי חשיבה יצירתית

חברה קטנה אינה יכולה לסבול אנשים עצלנים, חסרי מוטיבציה שאינם מסוגלים להשתמש במשאבים מוגבלים על מנת לדחוף פרויקטים קדימה. אתה חייב אנשים שיכולים לאלתר, למצוא פתרונות מתוחכמים ופתרונות יצירתיים עם תחושת דחיפות ושיכולים להתמודד עם מצבור של בעיות ולשנע אותם לפתרונות מוצלחים.

שקיפות

בתור בעל עסק אתה חייב להיות ישר עם העובדים שלך ועם הצוות שלך בהתייחס ללקוחות ולמצב הפיננסי. במצב הקיים של הכלכלה חשוב מאוד להיות גלוי עם העובדים בכול אספקט של העסק – במיוחד בשלב ההתחלתי. עובדים צעירים ומוכשרים נהנים להיות חלק אינטגראלי מתהליך קבלת ההחלטות וזה גם יכול לעזור להם להבין טוב יותר איך העסק רץ.

למד אותם לנצח

אנשים חכמים ומוכשרים רוצים להרגיש שהם חכמים ומוכשרים וזה בדיוק התפקיד שלך כמנהל העסק. מנהלים ובעלי עסקים הם בדרך כלל בעלי מוטיבציה עצמית גבוהה ולכן הם לפעמים שוכחים שכדי להוציא מאנשים את המקסימום צריך לתת בהם מוטיבציה ולהראות להם מה צריך לעשות כדי לנצח את השוק.

עודד פתיחות ויושר

אתה אף פעם לא רוצה לגרום לעובדים שלך לפחד להגיד לך את האמת. אתה יכול לעודד פתיחות ויושר על ידי תגובות רגועות לזמנים בהם דברים לא הולכים כמו שצריך.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת אלעמרי היא יועצת עסקית אינטגרטיבית ומקימת חברת ויזין ייעוץ כלכלי ועסקי המתמחה בליווי וביישום פתרונות ייחודיים לעסקים ולמשקי בית בהתמודדות עם הקשיים הכלכליים במשק הישראלי. חברת Vision עושה זאת באמצעות תהליכי ייעוץ ייחודיים המשלבים אימון ושינוי חשיבה. ויזין - ייעוץ פורץ דרך:

http://www.iqfinancy.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת אלעמרי

מאת: אפרת אלעמרי מיסים - כללי09/07/152065 צפיות
אי-תשלום מס הכנסה היא עבירה פלילית,אך תכנון מס נכון הוא לא רק חוקי ולגיטימי אלא יכול להקטין בצורה משמעותית את גובה המס המשולם ולהגדלה משמעותית של הרווח הנקי מפעילות העסק.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148621 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132633 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131399 צפיות
שהייתי שכירה כול פעם שקודמתי זה לא הרגיש מספיק טוב, נכון זה היה כיף לזמן קצר וההרגשה הייתה טובה, פתאום מצאתי את עצמי הולכת לפגישות שלא הוזמנתי אליהם בעבר והיה לי עוד חברים בכירים שיכלתי להתחבר איתם ול

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132227 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: אפרת אלעמרי מיתוג17/09/131425 צפיות
בחינה אינטואיטיבית זה נוגד כול תפיסה לחשוב שמיתוג יכול להיות אלמנט קריטי במהלך היצירה של ערך מוסף למוצר שמוגדר כסחורה (ברזל, תירס) ואינו ממותג. למרות הדעה הרווחת המיתוג של המוצר שלך יכול להיות הערך הי

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131289 צפיות
מותגים כמו דיסני שידם נמצאת בכול מקום החל מפארקי שעשועים לכרטיסי אשראי ואולפני סרטים מצטיירות בעיני הלקוחות כחברות ששולטות בכול. רוב המשקיעים והעסקים יסכימו עם העבודה ששיוך מותג האם עם עסקים חדשים מחו

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201642 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201827 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201769 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201575 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201456 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201316 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201232 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica