אם הגעת לנקודה בה אתה מגייס עובדים לעסק שלך אתה יכול לטפוח לעצמך על הגב. זה נקודת ציון משמעותית בחייו של כול עסק ואתה בר מזל, אחד מיני מיליונים של אנשים שנכשלים כול שנה. עכשיו יש לך אתגר למצוא את העובדים הנכונים ולשלב אותם בצורה היעילה ביותר על מנת להגדיל בצורה עקבית את העסק שלך.
הנה 11 טיפים מצוינים שיגרמו לך לגייס את העובדים הנכונים ולרתום אותם להצלחת החברה.
למד אותם
הרבה מאוד יזמים חושבים שהעובדים צריכים לבוא מוכנים לתפקיד החדש שלהם. האמת היא שלא משנה כמה העובדים מוכשרים הם יהיו חייבים לעבור תקופת למידה וחפיפה. רק הגישה הזאת תיתן לך את הערך המוסף בעובדים שיקדמו את החברה להצלחה.
צור ראיון כניסה
אתה חייב להבין כבר מהיום הראשון את מהות העובדים, איך הם רוצים לעבוד, איך הם רוצים להיות מתוגמלים, פגישות וכדומה. תיעוד כול הנתונים האלו נותן לכול קבוצת העובדים הבנה של איך האיש החדש בקבוצה יכול להתאים ועל הדרך זה יוצר סביבת עבודה טובה יותר.
קנה מערכת ניהול פרויקטים טובה
יזמים רואים את התמונה הגדולה בראש שלהם אבל העובדים לא ולכן הם חייבים שהפרטים יהיו ברורים ומול העיניים שלהם. תוכנת ניהול פרויקטים טובה הוא שיטה מצוינת לשמור את הקבוצה מפוקסת על המשימה. יעילות ופרודוקטיביות משתפרת כאשר אתה מודד את התפוקה בשימוש נכון בתוכנה.
גרום לעובדים להבין שהם לא צריכים מנהל
העצם את העובדים שלך על ידי מתן פרמטרים שיעזרו להם לעשות את עבודתם בצורה עצמאית לחלוטין – אוטונומיה מלאה. נציג מכירות אינו צריך הוראות, הוא חייב להבין מה הופך מוצר לנחשק בעיני הלקוח ואת כול השיטות להדגיש את היתרונות של המוצר. נציג שירות לא צריך לדעת את מדיניות החברה אלא יותר בעניין של למצוא אסטרטגיה על מנת לפתור בעיות שהלקוח יהיה מרוצה.
ציין לעצמך מטרות גדולות
בתחילה אתה בונה לעצמך את החברה מיום ליום, אבל לאחר כמה זמן אתה מגיע למסקנה שלמרות שאתה עושה דברים מדהימים ומצליח אתה פתאום נתקע בגישה הזו מכיוון שאתה לא מסתכל על התמונה הגדולה ולא מייצר לך מטרות ארוכות טווח. ולכן עדיף לייצר מטרות כול רבעון, ובאותם 3 חודשים המיקוד הוא על המטרה הספציפית הזאת להפוך את המטרה הכתובה למציאות בשטח. זה עוזר למקד וליעל את המאמצים.
מדיניות הדלת הפתוחה
אם לא תיתן לעובדים אוזן קשבת קרוב לוודאי שהם יעשו יותר טעויות ממה שהם צריכים (זה מתייחס במיוחד לעובדים חדשים). אתה חייב להיות קשוב לעובדים שלך ופנוי לשאלות ולמענות שלו כמה שיותר. מדיניות הדלת הפתוחה היא מעשית דלת פתוחה שנותנת תחושה שכולם יכולים להיכנס ולזרוק איזה רעיון או לשאול שאלה.
עובדים במקום הראשון
שים את העובדים שלך במקום הראשון והם יטפלו מצוין בלקוחות שלך. כאשר אתה בונה את הקבוצה אתה חייב להגדיר איך הפנים של הקבוצה אמורים להראות. המרקם של הקבוצה יקבע בסופו של דבר איך החברה מוצגת לעיני הקהל והלקוחות. אם תנסה קודם כול לעצב את חווית הלקוח היא תהיה כפויה ולא טבעית. נסה לעצב קודם כול את חווית העובדים.
שכור אנשים בעלי חשיבה יצירתית
חברה קטנה אינה יכולה לסבול אנשים עצלנים, חסרי מוטיבציה שאינם מסוגלים להשתמש במשאבים מוגבלים על מנת לדחוף פרויקטים קדימה. אתה חייב אנשים שיכולים לאלתר, למצוא פתרונות מתוחכמים ופתרונות יצירתיים עם תחושת דחיפות ושיכולים להתמודד עם מצבור של בעיות ולשנע אותם לפתרונות מוצלחים.
שקיפות
בתור בעל עסק אתה חייב להיות ישר עם העובדים שלך ועם הצוות שלך בהתייחס ללקוחות ולמצב הפיננסי. במצב הקיים של הכלכלה חשוב מאוד להיות גלוי עם העובדים בכול אספקט של העסק – במיוחד בשלב ההתחלתי. עובדים צעירים ומוכשרים נהנים להיות חלק אינטגראלי מתהליך קבלת ההחלטות וזה גם יכול לעזור להם להבין טוב יותר איך העסק רץ.
למד אותם לנצח
אנשים חכמים ומוכשרים רוצים להרגיש שהם חכמים ומוכשרים וזה בדיוק התפקיד שלך כמנהל העסק. מנהלים ובעלי עסקים הם בדרך כלל בעלי מוטיבציה עצמית גבוהה ולכן הם לפעמים שוכחים שכדי להוציא מאנשים את המקסימום צריך לתת בהם מוטיבציה ולהראות להם מה צריך לעשות כדי לנצח את השוק.
עודד פתיחות ויושר
אתה אף פעם לא רוצה לגרום לעובדים שלך לפחד להגיד לך את האמת. אתה יכול לעודד פתיחות ויושר על ידי תגובות רגועות לזמנים בהם דברים לא הולכים כמו שצריך.