באמצעות דיוור אלקטרוני אנחנו מסוגלים להקנות לעצמנו את הצ'אנס, כמו גם את ההזדמנות, להעביר את כל המידע שאנחנו רוצים בצורה קלה ונוחה – באמצעות לחיצת כפתור אחת אנחנו יכולים לכתב את כל הלקוחות שלנו בכל מה שאנחנו רוצים, וכמה שאנחנו רוצים.
ניהול נכון של דיוור אלקטרוני
בנושא של דיוור אלקטרוני, ישנה חשיבות מירבית לכמות המידע שאנחנו שולחים כמו גם התדירות והכמות. מצד אחד, אנחנו רוצים ליידע את הלקוחות ואת קהל היעד שלנו בכל מה שחשוב לנו – אנחנו רוצים לעזור לעסק לפרוח, ואנחנו רוצים להשאיר את הלקוחות שלנו מרוצים, כמו גם למשוך אלינו את קהל היעד שאנחנו מחפשים.
מצד שני, ישנו קו דק ועדין בין יידוע לבין ספאם – כאשר אנחנו שולחים יותר מדי תוכן, ויותר מדי תוכן לא ענייני, אנחנו מסתכנים שאנשים יסירו את עצמם מרשימת התפוצה, וכך אנחנו נוכל להגיע אל פחות ופחות אנשים.
בהתאם לכך מספר רב של אנשים נוטים לתת יתרון עבור האפשרות הנהדרת ביותר עבורם לבצע ניהול נכון של מערכת ניוזלטר – כדי להבין את הנושא של דיוור אלקטרוני מחירים דווקא יכולים לעזור לנו להבין – ככל שאנחנו משקיעים יותר, עולה המחיר של הדיוור האלקטרוני, ובמידה רבה היעילות של הניוזלטרים פוחתת.
הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאנשים אוהבים לשמור על הפרטיות שלנם, ולא אוהבים לקבל את הדברים שהם לא נרשמו אליהם מלכתחילה.
המחירים של דואר אלקטרוני
כמובן, בנושא של דיוור אלקטרוני מחירים הם גם משהו שאנחנו צריכים להתייחס אליו, היות וכל מערכת ניוזלטר וכל חבילה שאנחנו לוקחים עשויה לעלות לנו כמות שונה של כסף, אבל דווקא בנושא של דיוור אלקטרוני מחירים עשויים להוכיח את התפוקה והיעילות שלהם, כאשר אנחנו מצליחים בקלות ובנוחות להעביר את כל פיסות המידע שאנחנו רוצים אל כל מי שאנחנו רק רוצים.