חפש מאמרים:
שלום אורח
24.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתמודד יקר בבחירות המקומיות- זה מדריך פייסבוק בדיוק בשבילך

מאת: דניאל seoפרסום באינטרנט27/02/20131244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתמודד לראשות העיר או למועצה המקומית, הנה כמה טיפים פשוטים על עבודה עם פייסבוק, כאלו שיכולים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף על שלטים, פליירים ושאר הירקות. כל מה שצריך זה ליישם היטב את מה שתקראו:

א. גםאם יש לך כבר פרופיל פייסבוק ואני רוצה להאמין שיש לך, עדיף שתפתח לך דף עיסקי , לא פרופיל ולא קבוצה שני אלה מוגבלים ב – 5,000 חברים. בתור מתמודד, אתה תצטרך הרבה יותר, אם אתה יודע איך.

בנוסף, דף עסקי מכיל שורה ארוכה של סטטיסטיקות מעניינות שמאוד יוכלו לעזור לך להבין איפה אתה עומד ואת מי אתה מעניין. הרי כמו שיועץ התקשורת שלך יסביר לך, ברגע שיודעים את מי אתה מעניין, ניתן לנסח את המצע שלך בדרך הכי אטרקטיבית.

ב. שם הדף, חשוב מאוד לבחור היטב את שם הדף, היות וברגע אתה עובר את 300 האוהדים, לא ניתן יותר להחליף את שם הדף. לכן חשו להתחשב בבריתות עתידיות שעלולות להיווצר ואולי חיבורים לאחרים או להיפך. לכן עדיף להשתמש בשם המועמד ותיאור נוסח: מתמודד לראשות העיר......

תמונת הנושא ותמונת הפרופיל חשובים ביותר . עדיף מאוד שהתמונות יהיו אותנטיות ולא כאלו מלפני חמש שנים, כשעוד נראית יותר טוב, לדעתך. הרבה מאוד מועמדים סובלים מהבעיה הזו, כאשר אין קשר בכלל בין התמונות העדכניות לבין התמונות בפרופיל.

ג. אל תציף את הדף, במילים מאוד פשוטות אל תשגע את האנשים. אין הרבה מה להסביר כאן, פשוט אל תשגע אותם כל היום. אתה לא מרכז החיים שלהם.

ד. תפרסם בפייסבוק- פתחת דף, זה לא אומר שהולכים להגיע אליו אנשים, הם פשוט לא יודעים על קיומו. השתמש בפלטפורמת הפרסום המעולה של הפייסבוק כדי להגיע לכמה שיותר אנשים. הפרסום מאוד אפקטיבי ומאוד זול. פשוט משתלם.

ה. תמנה מנהל שיהיה אחראי על הדף, אבל בבקשה אל תאפשר לו לעשות את הדברים על דעת עצמו, תעבור על הכול ורק אחראי זה שיפרסם את הדברים. אני לא מדבר על אישור כל מילה שמתפרסמת בדף, אבל בהחלט לעבור על הדברים החשובים.

ו. לא רק פוליטיקה- הפעל את החברים בדף , שתף אותם , שאל את דעתם , שגר להם חידות , תמונותודברים שלא קשורים רק לפעילות שלך, סקרים על דברים כללים, עניין בכלל, זה רק יתרום.

ז. פרסם את הדף במסגרות הפרסום של פייסבוק ובכל הפרסומים הפומביים שלך. הפעילות הכי חכמה שעושות חברות אמריקאיות זה לעלות את עמודי הפייסבוק שלכם על שילוט חוצות ובפרסומות טלוויזיה. הפרסום החיצוני- נותן לדף שלכם ערך מוסף אדיר.

ח.כעיקרון, במידה וניתן עדיף לפרסם פוסטים בין השעות 21.00 ל – 22.00

ט. גם עיתונאים קוראים פייסבוק-זכור כי הפוסטים נקראים גם על ידי עיתונאים, אם אלה יחליטו להתייחס אליהם או לצטט אותם בתקשורת הכתובה תקבל אפקט גדול בהרבה, לכן השתדל תמיד להתנסח בשפה רהוטה ויפה. לא צריך להיות אבשלום קור, אך כן לדבר בשפה נאותה.

י. בשום פנים ואופן, אל תמחק דברים שכתבו אנשים, פרט לקללות, אסור לך בתמצית האיסור למחוק דברים שכתבו אנשים. אפילו אם ממש בא לך, זה רעיון רע. הימנע מכך.

יא.אל תפרסם פוסטים שליליים נגד כל דבר ביישוב שלך, הציבור רוצה לשמוע דברים חיוביים ואיך אפשר להפוך את היישוב לטוב יותר, ופחות קשוב לביקורות אינסופיות .

יב. אל תעלו חומרים כבדים, נאומים, הרצאות ושאר הירקות, זה פשוט לא המקום, תנסו לשמור על מסרים קצרים שמתאימים לאופי המדיום האינטרנטי. בנוסף, לשים לב לשגיאות כתיב. בדף נורא פעיל זה לא יעשה נזק משמעותי, אך עדיין, ניתן ורצוי להימנע.

מרטין בוקסדורף, הכותב, מתמחה בניהול קמפיינים פוליטיים בפייסבוק. בעל משרד יחסי ציבור אלפא.

מתמודד יקר בבחירות המקומיות- זה מדריך פייסבוק בדיוק בשבילך

מתמודד לראשות העיר או למועצה המקומית, הנה כמה טיפים פשוטים על עבודה עם פייסבוק, כאלו שיכולים לחסוך לכם הרבה מאוד כסף על שלטים, פליירים ושאר הירקות. כל מה שצריך זה ליישם היטב את מה שתקראו:

א. גם  אם יש לך כבר פרופיל פייסבוק ואני רוצה להאמין שיש לך, עדיף שתפתח לך דף עיסקי , לא פרופיל ולא קבוצה שני אלה מוגבלים ב - 5,000 חברים. בתור מתמודד, אתה תצטרך הרבה יותר, אם אתה יודע איך.

בנוסף, דף עסקי מכיל שורה ארוכה של סטטיסטיקות מעניינות שמאוד יוכלו לעזור לך להבין איפה אתה עומד ואת מי אתה מעניין. הרי כמו שיועץ התקשורת שלך יסביר לך, ברגע שיודעים את מי אתה מעניין, ניתן לנסח את המצע שלך בדרך הכי אטרקטיבית.

ב. שם הדף, חשוב מאוד לבחור היטב את שם הדף, היות וברגע אתה עובר את 300 האוהדים, לא ניתן יותר להחליף את שם הדף. לכן חשו להתחשב בבריתות עתידיות שעלולות להיווצר ואולי חיבורים לאחרים או להיפך. לכן עדיף להשתמש בשם המועמד ותיאור נוסח: מתמודד לראשות העיר......

תמונת הנושא ותמונת הפרופיל חשובים ביותר . עדיף מאוד שהתמונות יהיו אותנטיות ולא כאלו מלפני חמש שנים, כשעוד נראית יותר טוב, לדעתך. הרבה מאוד מועמדים סובלים מהבעיה הזו, כאשר אין קשר בכלל בין התמונות העדכניות לבין התמונות בפרופיל.

ג. אל תציף את הדף, במילים מאוד פשוטות אל תשגע את האנשים. אין הרבה מה להסביר כאן, פשוט אל תשגע אותם כל היום. אתה לא מרכז החיים שלהם.

ד. תפרסם בפייסבוק- פתחת דף, זה לא אומר שהולכים להגיע אליו אנשים, הם פשוט לא יודעים על קיומו. השתמש בפלטפורמת הפרסום המעולה של הפייסבוק כדי להגיע לכמה שיותר אנשים. הפרסום מאוד אפקטיבי ומאוד זול. פשוט משתלם.

ה. תמנה מנהל שיהיה אחראי על הדף, אבל בבקשה אל תאפשר לו לעשות את הדברים על דעת עצמו, תעבור על הכול ורק אחראי זה שיפרסם את הדברים. אני לא מדבר על אישור כל מילה שמתפרסמת בדף, אבל בהחלט לעבור על הדברים החשובים.

ו. לא רק פוליטיקה- הפעל את החברים בדף , שתף אותם , שאל את דעתם , שגר להם חידות , תמונות  ודברים שלא קשורים רק לפעילות שלך, סקרים על דברים כללים, עניין בכלל, זה רק יתרום.

ז. פרסם את הדף במסגרות הפרסום של פייסבוק ובכל הפרסומים הפומביים שלך. הפעילות הכי חכמה שעושות חברות אמריקאיות זה לעלות את עמודי הפייסבוק שלכם על שילוט חוצות ובפרסומות טלוויזיה. הפרסום החיצוני- נותן לדף שלכם ערך מוסף אדיר.

ח.  כעיקרון, במידה וניתן עדיף לפרסם פוסטים בין השעות 21.00 ל - 22.00

ט. גם עיתונאים קוראים פייסבוק-  זכור כי הפוסטים נקראים גם על ידי עיתונאים, אם אלה יחליטו להתייחס אליהם או לצטט אותם בתקשורת הכתובה תקבל אפקט גדול בהרבה, לכן השתדל תמיד להתנסח בשפה רהוטה ויפה. לא צריך להיות אבשלום קור, אך כן לדבר בשפה נאותה.

י. בשום פנים ואופן, אל תמחק דברים שכתבו אנשים, פרט לקללות, אסור לך בתמצית האיסור למחוק דברים שכתבו אנשים. אפילו אם ממש בא לך, זה רעיון רע. הימנע מכך.

יא.  אל תפרסם פוסטים שליליים נגד כל דבר ביישוב שלך, הציבור רוצה לשמוע דברים חיוביים ואיך אפשר להפוך את היישוב לטוב יותר, ופחות קשוב לביקורות אינסופיות .

יב. אל תעלו חומרים כבדים, נאומים, הרצאות ושאר הירקות, זה פשוט לא המקום, תנסו לשמור על מסרים קצרים שמתאימים לאופי המדיום האינטרנטי. בנוסף, לשים לב לשגיאות כתיב. בדף נורא פעיל זה לא יעשה נזק משמעותי, אך עדיין, ניתן ורצוי להימנע.

מרטין בוקסדורף, הכותב, מתמחה בניהול קמפיינים פוליטיים בפייסבוק. בעל משרד יחסי ציבור אלפא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196485 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191472 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161557 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/162004 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162281 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162356 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162218 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213834 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202340 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172895 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172825 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162417 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162946 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162861 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica