חנות וירטואלית- החנות של ימנו:
יותר ויותר אנשים מוותרים על קניה בשיטה הישנה ועוברים לקניה ממוחשבת- כזו שמתבצעת על ידי הלקוח מול המחשב הביתי שלו ואפילו מול הטלפון הנייד שלו. הרבה מאד חברות מובילות כולל סופרים גדולים במיוחד, העבירו לאינטרנט חלק גדול מהשירות שהם נותנים כדי לאפשר את קיומה של חנות וירטואלית מוצלחת ויעילה. ובכן, לתופעה גם צדדים פחות טובים.
חווית הקניה המוחשית:
יש משהו מאד נעים ובטוח בחוויית הקניה המוחשית, בדיוק כפי שיש משהו מאד טבעי ונוח בקיום חברות מציאותית ומוחשית ולא כזו שמבצעת ומתנהלת דרך רשת וירטואלית. כבר הפסקנו לצאת מהבית כדי לפגוש חברים ועכשיו, גם את הקניות שלנו מאפשרים לנו לעשות בלי לפגוש אף אחד- למעשה אנחנו מפספסים מפגש אנושי בריא ביותר.
קלות ותרבות:
בתרבות שלנו כל דבר נגיש דרך האינטרנט. זה אמנם מקל מאד על החיים שלנו ומאפשר לנו לחסוך הרבה מאד זמן יקר. אולם, התרבות הזו פוגעת באינטראקציות החברתיות והאנושיות שמזדמנות לנו בתדירות הרבה יותר נמוכה.
לסיום:
חנות וירטואלית כיום הינה דבר פופולארי ביותר אך רבים קונים עוד בשיטה השינה. עם השנים, חנות וירטואלית עשויה להפוך לדרך היחידה שלנו לקנות. כדאי מאד לעצור לרגע ולנסות לחזור גם לשיטת הקניה הישנה, מתוך ביטחון שהטיול בסופר והמפגש האנושי ייצרו עבורכם נעימות פשוטה שלא מתאפשרת בדרך וירטואלית כך שיש חשיבות לצאת החוצה מהבית ולקנות בחנות פיזית מוצרים וכיוצא בזה .