לעצב חנות וירטואלית
היום יותר ויותר אנשים בוחרים לעשות את הקניות שלהם ברשת האינטרנט. בין אם מדובר על אתרי גרופונים ודילים למיניהם, או על קניות ברשתות השיווק השונות, ברור לכולם כי קנייה באמצעות חנות וירטואלית באינטרנט היא נוחה הרבה יותר. אין צורך לצאת מהבית, אין צורך להתרוצץ בין החנויות תוך כדי השוואת מחירים. כל שיש לעשות הוא לעבור בין האתרים, להתרשם מהמוצרים וממחיריהם ולקנות את הדרוש לכם.
המראה משפיע על הקנייה
ממש כמו חנות רגילה, גם בכל הקשור אל חנות וירטואלית המראה משפיע על הקנייה. כך למשל, אם מדובר בחנות צפופה, מלוכלכת ואינה מוארת כיאות – חווית הקנייה אינה תהיה טובה ועל כן יש גם סיכוי גבוה שלקוחות רבים יבחרו שלא לקנות בחנות. גם חנות וירטואלית צריכה להיות מעוצבת בקפידה. לא להעמיס המון פריטים בדף אינטרנט אחד, להשתמש בצבעים הנכונים והמתאימים ולשמור על מראה נקי.
לחלק לפי קטגוריות
בחנויות רגילות המוצרים המוצגים יהיו מחולקים לפי מחלקות שונות, על פי הייעוד שלהם או הצורך שלהם. גם בעיצוב חנות וירטואלית חשוב לעשות זאת, ולחלק את המוצרים לפי קטגוריות. כך הלקוחות שייכנסו לחנות יוכלו לבחור בקטגוריה שלה הם זקוקים ולהתרשם מכל מגוון המוצרים הקיימים.
להקפיד על התוכן
בנוסף לעיצוב הנכון של חנות וירטואלית, חשוב להכניס את התוכן המדויק. מכיוון שאי אפשר להתרשם באופן בלתי אמצעי מן המוצר המוצג בתוך חנות וירטואלית, חשוב להכניס מידע מקיף עליו, החל במידות ובמשקל שלו וכלה בשימושים השונים והאפשרויות השונות שהוא טומן בחובו.