בלבול יוצרות שמאפשרת רשת האינטרנט
חנות וירטואלית מייצגת ספק של סחורה שמציע לך מגוון מוצרים. אין מוכר שמצד אליך ומעניק לך תחושת מחנק, ומאידך אין מי שיעזור לך לנווט את ההתלבטות שלך. אם אתה יודע איזה מוצר אתה מחפש אתה רק צריך למצוא חנות וירטואלית שתמכור אותו. אתה שולט בתנאי העסקה בצורה מבוקרת בהרבה מעסקה שנעשית פנים מול פנים בלחץ של זמן לפני תום סגירת החנות. יש לך יכולת מיקוח שונה כי אתה מבצע את הקניה מהמקום הנוח שלך- הבית או המשרד שלך.
אין משמעות לזמן ומרחב
להיות מעל הזמן זוהי שאיפה של אנשים רבים. חנות וירטואלית מגשימה לך בין היתר את שאיפה זו. אתה בוחר את זמן התחלת הקניה, את זמן תום הקניה, את העיר או הארץ שברצונך לבצע מסע הקניות, את תנאיי הרכישה ומתעניין ביתר שאת לגבי מדיניות החזרת המוצרים במקרה של אי התאמה. הקניה דרך חנות וירטואלית מתבצעת על ידי כרטיס אשראי מה שמעניק לך למעט מקרים חריגים קנייה חכמה ומאובטחת ככל קנייה דרך כרטיס אשראי. יכולת ביטול עסקה או הוכחה במקרה שלא בצעת עסקה. השליטה הזו הופכת את חוויית הקניה לפשוטה יותר, נעימה יותר ולביצוע מספר גדול של עסקאות ביחס לאלו שנסגרות במימדי החנות הרגילה המוצבת בתוך קניון מוחשי קרוב לבית שלך ששם זו זירת קניה שונה לחלוטין .