דמיון מציאותי
הדמיון הוא חלק בלתי נפרד מחיינו מחיי היום יום הוא מלווה אותנו מהרגע שאנחנו נולדים עד
הנשימה האחרונה שלנו ,הדמיון הוא כלי מדהים שאנשים רבים מפספסים אותו ,יש משפט שאומר
"אם אתה יכול לדמיין את זה ,אתה יכול להשיג את זה" זאת אומרת מה שנחשוב יהפוך מציאות אך
ללא ספק צריך הרבה אמונה.
עכשיו אחרי שהבנו בגדול את משמעות הדמיון בואו ניקח את הכלי המדהים הזה וננסה לנצל אותו
לטובתנו בשלל דרכים בחיינו לדוגמה חיינו העסקיים,
קחו לעצמכם 5 דקות מיומכם העמוס והלחוץ,שבו בחדרכם סגרו את הדלת ועצמו את העיניים דמיינו
שהעסק שלכם מצליח,שהלקוחות רודפים אחריכם ולא אתם אחריהם,מנהל הבנק שלכם נדהם ואתם
מוצפים בצמרמורות של אושר,סוף סוף הרגשה של שליטה בחיים הלא קלים האלה שליטה מלאה
בחשבון הבנק שלכם,עובר בליבכם צורך לצעוק כמה החיים יפים,
אך לא הכול ורוד בחיים! ושום דבר לא בא בקלות.עכשיו נסו לדמיין מציאות כזאת שקצת יותר קרובה
למציאות האמיתית, אתם יושבים במשרד, העסקים מגלגלים והלקוחות מגיעים אבל משהו מקשה
עליכם אתם בתור מנהלים של חברה גדולה רוצים בכל רוחכם לתת את השירות הטוב ביותר
ללקוחות שלכם ולשמור עליהם קרובים אליכם אך זה לא ניתן בגלל גורמים כאלה ואחרים,ואז
הלקוחות שלכם שבהתחלה כל כך התלהבו משרותכם המדהים איבדו עניין וסבלנות הם מפסידים
זמן כסף ואנרגיות רבות ומבקשים לעזוב,הם לא יודעים כמה חשוב לכם מהם להפך אתם הופכים
אויב בעיניהם אויב של חשבון הבנק שלהם שכל תכליתו זה לגנוב אותם לרמות אותם ולשתות להם
את הכסף.
אומרים שטבע האדם הוא תשומת לב,אדם דורש תשומת לב בכל שלב בחייו אחרת הוא מרגיש חסר
משמעות עבור העולם כל אדם באשר הוא דורש שהתייחסו אליו בכבוד בהגינות בחום ובאהבה,זה כל
כך נכון עד שזה אבסורדי כמה זה נוגע ללקוחות שלנו ,אלה שצריכים יחס חם ואוהב יחס של אמינות
הם צריכים לחיות בידיעה שיש להם על מי לסמוך, שמישהו טוב שומר עליהם ועל הדבר החשוב להם
מכל "דמי הכיס שלהם".
בואו נחזור להתחלה לחלום המדהים שלנו שם הכול טוב הכול זוהר הלקוחות שלנו מרוצים,העובדים
מרוצים וללא ספק גם אנחנו מרוצים.
עכשיו דמיינו שמצאתם את הדרך "הקסומה,הסודית" להצלחה שלכם, דרך בה תוכלו לטפל בכל
הלקוחות שלכם,אף לקוח לא רוצה לעזוב להפך כולם מרוצים ומפיצים את השמועה הגדולה שהעסק
שלכם ללא ספק נותן את השירות הטוב ביותר! שירות אישי מהיר נוח וזול, בניינו מה בן אדם צריך
יותר מאת הנוחות שלו,את תזמון הנכון לעשות דברים והכי חשוב להרגיש שלם עם החלטותיו להוציא
כסף הרי אתם "הכי זולים". עוד דבר קטן שחשוב לי להעביר לקוחותינו לא קונים מאיתנו רק בגלל
המחירים שלנו,הם קונים בגלל היחס שלנו ואם ניתן יחס חם ואוהב הגון וישר הם יגיעו והפעם בשביל
להישאר ,בני האדם פועלים ברובם מרגש ורק קמצוץ של היגיון שנותן אור ירוק לפעולה.
חברת הייטק ישראלית חשבה על הדרך הזאת רבות ולבסוף עלתה על הפתרון. שירות
הלקוחות חייב להתקדם כמו כל העולם ולהתממשק עם הטכנולוגיה,זאת אומרת שירות חם )פנים מול
פנים עם הלקוח בוידיאו( שירות מהיר )ללא צורך לצאת מהמשרד ולבזבז זמן הרי הכול קורה
במחשב שלנו באתר אינטרנט(
וכמו שכבר אמרנו שירות זול )ללקוח אין צורך ביציאה מהמשרד,או מביתו לצורך ביצוע דברים
מסוימים בחברתכם, הוא פשוט מדבר דרך המחשב שלו אותו קנה בשמחה רבה לפני כמה
שנים,וסוף סוף מצא בו תועלת .אם נעזוב לרגע את המשפט המפוצץ שאומר "אם טוב ללקוח אז טוב
לנו" תחשבו בעצמכם בתור בעלי הון שצריכים לשלם הוצאות חודשיות תחשבו שההוצאות מתקזזות
דמיון מציאותי
בחצי כי פתאום הנציגים סוגרים יותר עסקאות ,מוקדי השירות המפוצצים ירדו במחיצתם עקב מענה
מושלם בשירות הלקוחות בוידיאו,פחות מוקדי שירות פחות עובדים מיותרים ,פחות עסקאות
חסרות,ויותר ועוד ויותר אוויר בכל סוף חודש !
אני לא אפרסם את המוצר בדף זה אבל אם הלקוח חשוב לך אם העסק שלך חשוב לך אם ההצלחה
שלך ושל הקרובים אלייך חשובה לך
תדאג ללקוח שלך כי אתה כלום בלעדיו,
Lirankeidar1@gmail.com