כאשר אתם פותחים במזל טוב חנות וירטואלית באינטרנט עבור בית העסק שלכם, אתם רוצים ללא כל צל של ספק לקדם אותה בצורה הטובה ביותר - ממש כמו כל אתר אינטרנט אחר, על מנת שבסופו של דבר החשיפה שלה תהיה מספיק מוצלחת ותגיע לכמה שיותר קהלי יעד פוטנציאליים רלבנטיים לרכישה מהחנות שלכם. במקרה הנ"ל הקידום אפילו עוד יותר חשוב - כי קידום של חנות וירטואלית מסייע לכם לגרוף רווחים באופן ישיר, שכן אנשים רבים מגיעים ישר לחנות, ויכולים לקנות מוצרים שונים. חשוב מאד להבין, כי הקידום הוא נוח הרבה יותר, ככל שתחום הפעילות של החנות שלכם הוא יותר ויותר ממוקד - ואז כמובן שמילות המפתח מורכבות מתחומים זהים .
ומה במקרה של חנות ענק ?
אם זאת, יש עסקים שונים אשר מציעים היום חנות וירטואלית עם מגוון עצום של מוצרים שלא תמיד יש ביניהם קשר ישיר בהכרח. פתרון מקורי למצב זה, הוא לא רק לקדם חנות וירטואלית אחת - אלא בעצם שתי חנויות וירטואליות שונות ! הפתרון הזה אפשרי, משום שהיום עלות ההקמה של חנות וירטואלית הוא נמוך למדי ביחס לעבר, ואין כל בעיה לפתוח שתי חנויות אשר יהיו מופרדות אחת מן השנייה - אך תחת אותו מותג. הדבר יאפשר לכם לקדם כל חנות וירטואלית בנפרד באופן ממוקד ומוצלח יותר וזו המלחה כמעט בטוחה .