שילוט לעסקים הינו פירסום הכרחי כיום לכל עסק. גם מי שאינו מעוניין להשקיע כספים, מחוייב לעשות זאת ולו רק כשלטי הכוונה למקום בו ממקום העסק שלו. רבים מבעלי העסק תולים שלטים למשרד או שלטים לחנויות על מנת שלקוחותיהם יזהו אותם והעסק שלהם יבלוט על פני עסקים אחרים. לכן, פעמים רבות השלטים המפורסמים בפתח בית העסק יהיו מוארים, מיוחדים ויוצאי דופן כדי למשוך תשומת לב.
בתי עסק רבים לא מייחסים לשילוט לעסקים חשיבות רבה וחבל. שילוט לעסקים הוא למעשה כרטיס הביקור של העסק. אם השילוט יהיה מכובד, מרשים ויקרתי – זהו הרושם שהלקוח יקבל. ואם יהיה מוזנח, או לא ראוי, כך גם הלקוח יתייחס לעסק.
איך בוחרים שילוט לעסקים?
שילוט לעסקים חייב להיות חלק מתקציב הפירסום של העסק. בנוסף, בדיוק כפי שבוחרים קהל יעד לכל פירסום שהוא, כך גם בעת תיכנון השלט, חשוב לדעת למי הוא מכוון. האם מדובר על שלטי הכוונה ללקוחות הנכנסים לחנות או שאתם מעוניינים שישדר משהו – שיהיה בולט, מכירתי, מעניין, יצירתי, יקרתי וכדומה.
כאשר חושבים על שלטים למשרד או שלטים לחנויות חשוב לתכנן את מיקומו של השלט. מיקום יכול לעשות את ההבדל בסופו של דבר. אם מדובר בכביש סואן, לידו עוברות מכוניות רבות או שילוט לעסקים בקניון וכדומה. חשוב מאוד לבחור את גודל השלט וגודל הכתב בהתאם למיקומו.
היבט אחר מתייחס לתשדורת של השלט. מה רוצים להבליט? האם מדובר במחיר, טלפון, מבצעים, מותגים, האם לשווק מוצרים מיוחדים או מוצרים שמיועדים לכולם וכמובן חשוב לבחור את החומר ממנו עשוי השלט.
איך בוחרים חברת שילוט לעסקים?
חשוב מאוד לבצע השוואות בין החברות במספר היבטים: רמת השירות שהחברה מעניקה, חשוב לקבל המלצות מלקוחות אחרים, לבחון עבודות דומות, לבחון את איכות השלטים, מחירם, האם ניתנת אחריות ובנוסף לבחון את רמת האמינות בחברה (לרוב ניתן לעשות זאת על ידי שיחה עם לקוחות שכבר רכשו בחברה הזו או לחפש המלצות או ביקורת באינטרנט).
לאחר שכבר הוחלט על החברה המתאימה, חשוב לחתום עימה על חוזה ובו מצוין בדיוק איזה שילוט היא מספקת ואת תאריך האספקה.