בימינו, כל עסק הרוצה למתג את עצמו באופן מקצועי צריך לשאול את עצמו מהי הדרך המומלצת לבצע מיתוג נכון לעסק? איך לגרום ללקוח פוטנציאלי לבחור במוצר שלי ולא במוצר של עסק מתחרה? איך להשאיר רושם ראשוני מוצלח אצל לקוח?
התשובה לשאלות הנ”ל מסתכמת במילה אחת: לוגו לעסק. עיצוב לוגו מקצועי הנבנה בצורה נכונה, מאפשר לעסק לגרום למעין “חריטה” של העסק בזיכרון הלקוח.
לוגו לעסק – ככה הגדולים עושים את זה!
עיצוב לוגו לעסק הוא הכרחי בכל תהליך מיתוג והוא בעצם הדבר הראשון שיוצרים, עליו מתבסס כל מיתוג העסק. הלוגו הוא תמונה חזותית של העסק, הוא מה שמאפיין אותו, הוא בעצם הפנים של העסק ולכן עליו להיות ייחודי, לעורר רגשות ותחושות שונות ולהיות בולט ובלתי נשכח. קחו למשל כדוגמה את הלוגו של קוקה קולה או הלוגו של מקדונלדס או של נייקי. מדובר מצד אחד בלוגו מאוד פשוט ומצד שני בלוגו שנחרט בזיכרון. אין מישהו שלא זוכר איך הלוגו של אותן חברות נראה. דבר זה נובע ממחשבה רבה שהושקעה בעיצוב הלוגו הן מבחינת העיצוב והן מבחירת הצבעים.
צרו את התדמית שלכם בעזרת לוגו לעסק
עיצוב לוגו לעסק הוא קריטי למדי בתהליך יצירת תדמית עסקית ולכן עליו להיווצר תור שימוש במחשבה שיווקית ויצירתית. אם עצמתם עיניים והצלחתם לזכור את הלוגו שיצרו עבורכם זה אומר שהלוגו שלכם בנוי בצורה טובה ונכונה.
לוגו לעסק צריך להיות פשוט וקליט כך שמי שרואה אותו יזכור אותו.
לוגו לעסק צריך לעשות נכון
כדי ליצור לוגו טוב עלינו להבין תחילה מה המוצר אותו אנחנו רוצים למתג. לאחר מכן יש צורך להבין לאיזה שוק אנחנו רוצים למכור את המוצר שלנו ומה אנחנו רוצים לשדר באמצעות הלוגו. ע”פ המאפיינים הנ”ל נוכל בעצם ליצור לוגו “מנצח”. בחירת הצבעים ללוגו היא חשובה ביותר והיא בעצם לוקחת חלק מאוד חשוב במסר שיועבר ללקוחות פוטנציאליים. למשל, אם נרצה ליצור לוגו לעסק שמשדר יוקרה נבחר בצבעים המעידים על כך, אם נרצה לוגו לעסק שמשדר משהו ילדותי וצעיר נבחר בצבעים רכים וכו’. בעזרת הצבעים והאלמנטים הגראפיים נוכל ליצור תדמית מסוימת לעסק ונמקד את הלוגו לקהל מסוים.