עמוד עסקי בפייסבוק- חובה לכל עסק!
אחד הדברים החשובים ביותר כיום במיתוג העסק הוא בניית עמוד עסקי בפייסבוק.
לעמוד עסקי בפייסבוק מספר רב של יתרונות מהותיים שלא קיימים באתר רגיל.
הפייסבוק מאפשר לבעלי עסקים ליהנות מחשיפה מרבית לעסק שלהם בקלות, בתוך זמן קצר ובעלות מינימלית ובכך בעצם להגיע לקהל יעד רב ולפעמים אפילו לקהל יעד ספציפי אותו מגדיר בעל העסק.
עמוד עסקי בפייסבוק משמש כאתר לכל דבר ומעניק לעסק שלכם יתרון על פני עסקים אשר אינם נמצאים בפייסבוק וזאת משום שיש לכם את האפשרות להגיב באופן ישיר לכל לקוח ולנהל דיאלוג ישיר עם הלקוחות, לתת להם מענה מהיר וזריז ובעצם לשווק את העסק שלכם בקלות ובמהירות.
מעורבות הגולשים בהודעות ובתוכן העמוד גורמת למעגל החברים הקרובים להם להיחשף גם הם אל אותם פרסומים, דבר אשר ירחיב את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. בעמוד הפייסבוק שלכם תוכלו לחשוף את החברים בעמוד לתכנים מעניינים שבין היתר משווקים את העסק שלכם – מאמרים, תמונות, מצגות, סיפורים של לקוחות, קישורים לכתבות בעיתונות ועוד. בפייסבוק ניתן ליצור קמפיינים לצורך הגדלת מעורבות הלקוחות, כמו תחרויות שבהם יידרשו הגולשים להשיג כמה שיותר "לייקים" לתוכן מסוים כדי לזכות במוצר או בהנחה.
בדרך זו, חברי הלקוחות יידרשו לעשות "לייק" לעמוד שלכם – ובכך בעצם יהפכו לחברים בו ויקבלו עדכונים שוטפים על העסק שלכם.
בניית עמוד עסקי בפייסבוק צריכה להיעשות מתוך מחשבה מעמיקה על סוג העסק וצריכה לשדר את מהות העסק ו"למכור" את המוצר. העיצוב של העמוד העסקי צריך להיות מותאם לשאר המיתוג של העסק בכדי ליצור חיבור בין העסק לעמוד העסקי בפייסבוק. ולכן, בחירת הצבעים תיעשה בהתאם ללוגו, לכרטיסי הביקור, לאתר הרגיל וכו’. מי שאין לו לוגו, כרטיסי ביקור או כל מוצר ממתג אחר, עיצוב העמוד העסקי ייעשה ע"פ אופיו של העסק וע"פ הגדרת הלקוח. העיצוב של העמוד העסקי צריך להיות בנוי ומותאם אישית לכל עסק. עליו להיות מעניין ולמשוך את העין. העמוד צריך להיות נגיש, נוח וידידותי למשתמש.
אם אתה בעל עסק ועדיין אין לך עמוד עסקי בפייסבוק זה הזמן להתקדם ולהיכנס לעולם הפייסבוק!