הפרסומאים משתמשים בטכניקות שונות על מנת להעביר לצופה רגש מסוים בפרסומת ובעצם עובדים על התת מודע שלו. אותו לוגו שנראה בפרסומת, מקושר באופן ישיר לרגש שהוא מעורר אצל כל צופה, שהוא בעצם הלקוח.
שתילת הלוגו באותו רגש שיוצרים הפרסומאים, גורמת בעצם לצופה לראות מוצר מסוים באור מסוים ובעצם משפיעה עליו וגורמת לו לבחור באותו מוצר שראה בפרסומת, על פני מוצר דומה של חברה מתחרה.
למאמר המלא...
|
בימינו, כל עסק הרוצה למתג את עצמו באופן מקצועי צריך לשאול את עצמו מהי הדרך המומלצת לבצע מיתוג נכון לעסק? איך לגרום ללקוח פוטנציאלי לבחור במוצר שלי ולא במוצר של עסק מתחרה? איך להשאיר רושם ראשוני מוצלח אצל לקוח?
התשובה לשאלות הנ”ל מסתכמת במילה אחת: לוגו לעסק. עיצוב לוגו מקצועי הנבנה בצורה נכונה, מאפשר לעסק לגרום למעין “חריטה” של העסק בזיכרון הלקוח.
למאמר המלא...
|
לעמוד עסקי בפייסבוק מספר רב של יתרונות מהותיים שלא קיימים באתר רגיל. הפייסבוק מאפשר לבעלי עסקים ליהנות מחשיפה מרבית לעסק שלהם בקלות, בתוך זמן קצר ובעלות מינימלית ובכך בעצם להגיע לקהל יעד רב ולפעמים אפילו לקהל יעד ספציפי אותו מגדיר בעל העסק.
למאמר המלא...
|